Ik ben 1 van de oprichters van Radio 49 manquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh fuck, helemaal vergeten dat jij daar rondhangt.
Ja, die had ik even buiten beschouwing gelaten. Daar kom ik nooit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de oprichters van Radio 49 man
watquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moet hij nog wel mailen naar de FA. Moest ik ook doen om VBL-Boardban te ontheffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ben jij ooit gebanned geweest? Waarom dan, posten na bedtijd?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moet hij nog wel mailen naar de FA. Moest ik ook doen om VBL-Boardban te ontheffen
Effectiever dan een normale ban.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb een keer een weekban gehad dat ik alleen in onz mocht
Wat een hell was dat
Zijn ouders hadden een boze mail gestuurd naar yvonne, hij had binnekort de cito toets en moest nog lerenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben jij ooit gebanned geweest? Waarom dan, posten na bedtijd?
Baasquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Heb naar Disney XD gekeken. Kijk ik serieus graag naar.
Ja maar uiteindelijk ben ik nooit helemaal meer terug naar klb gegaan, klb was toen al aan het aftakelen helaasquote:
Ik ben genoeg gebanned geweest. 48 uur voor teveel slotje roepen in VBL. Minstens 1.5 week ban in VBL nadat ik tekeer ging in het feijenoordtopic bij GRO - FEY. Met die zeer aparte ban voor caland. Ehhhh, Aan het begin van Januari ook nog een week ban gehad. Ik postte tijdens SR10 goatse...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben jij ooit gebanned geweest? Waarom dan, posten na bedtijd?
oh ja, ik krijg flashbacks. Jij was echt zwaar irritant...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben genoeg gebanned geweest. 48 uur voor teveel slotje roepen in VBL. Minstens 1.5 week ban in VBL nadat ik tekeer ging in het feijenoordtopic bij GRO - FEY. Met die zeer aparte ban voor caland. Ehhhh, Aan het begin van Januari ook nog een week ban gehad. Ik postte tijdens SR10 goatse...
Wat nog meer...
af en toe nog hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
oh ja, ik krijg flashbacks. Jij was echt zwaar irritant...
Daarom een van de grootste talenten van VBL.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
oh ja, ik krijg flashbacks. Jij was echt zwaar irritant...
Users doorboren met kogels bijv.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben genoeg gebanned geweest. 48 uur voor teveel slotje roepen in VBL. Minstens 1.5 week ban in VBL nadat ik tekeer ging in het feijenoordtopic bij GRO - FEY. Met die zeer aparte ban voor caland. Ehhhh, Aan het begin van Januari ook nog een week ban gehad. Ik postte tijdens SR10 goatse...
Wat nog meer...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |