quote:Martins Indi verlengt contract bij Feyenoord
Het zijn bijzondere dagen voor Bruno Martins Indi. Nadat de verdediger afgelopen woensdag zijn debuut maakte voor Jong Oranje in de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Jong Schotland, zette hij vrijdagmiddag in het Feyenoord Museum zijn handtekening onder een nieuw contract bij Feyenoord. Martins Indi bereikte al eerder overeenstemming over een verbintenis tot medio 2016. Vrijdag zette hij in het bijzijn van zijn vriendin Mecia de benodigde handtekeningen.
Volgens technisch directeur Martin van Geel is het nieuwe contract van Martins Indi een bezegeling van de ontwikkeling die de verdediger dit seizoen heeft doorgemaakt. ‘Bruno heeft enorme stappen gemaakt’, vertelde Van Geel. ‘Hij is een sterke en snelle verdediger, die bovendien qua concentratie in de wedstrijd heel erg vooruit is gegaan. Hij kan negentig minuten lang geconcentreerd blijven en zich vastbijten in zijn tegenstander. Dat is een grote kwaliteit voor een verdediger.’
Martins Indi had zelf aangegeven dat hij de contractondertekening graag in het Feyenoord Museum wilde laten plaatsvinden. ‘Ik voel me vereerd dat de club daarmee instemde’, vertelde Martins Indi nadat hij samen met zijn vriendin, zijn begeleider, algemeen directeur Eric Gudde en technisch directeur Martin van Geel had geproost op de nieuwe verbintenis. ‘In dit museum is te zien hoe groot Feyenoord is. Als ik hier alle prijzen zie staan die de club heeft gewonnen, wil ik niets liever dan zelf ook een prijs pakken met Feyenoord.’
De verdediger hoefde niet lang te twijfelen toen Feyenoord hem een voorstel deed om zijn contract te verlengen. ‘Ik wil graag langer bij deze club blijven’, zei Martins Indi. ‘Ik heb het gevoel dat ik bij Feyenoord nog meer stappen vooruit kan maken en me hier verder kan ontwikkelen als voetballer. De plannen die de club heeft met mij komen overeen met de plannen die ik zelf heb.’
Het ondertekenen van zijn contract vindt plaats in een week die toch al bijzonder was voor Martins Indi. Afgelopen woensdag maakte hij zijn debuut voor Jong Oranje. ‘Dat was een bijzonder moment’, zei hij. ‘Het was als invaller op de rechtsbackpositie, maar dat maakte me niet uit. Ik heb rond de wedstrijd veel gesproken met assistent-trainer Henk Fräser, die nog samen met Ronald Koeman een verdedigingsduo heeft gevormd bij Feyenoord. Van hem heb ik heel mooie verhalen gehoord en veel over Feyenoord gesproken. Dat was bijzonder om mee te maken.’
Martins Indi besluit aanstaande zondag zijn bijzondere week met de thuiswedstrijd tegen FC Groningen. De jeugdinternational hoopt dat hij zijn week kan afsluiten met een overwinning. ‘Ik kijk met een positief gevoel uit naar die wedstrijd. Na de 3-2 van vorige week tegen PSV is het belangrijk om nu weer drie punten te halen. Sowieso hebben we wat goed te maken tegen FC Groningen, na de uitwedstrijd eerder dit seizoen. Met de steun van de supporters moeten we zondag absoluut een goed resultaat kunnen neerzetten.’
Zijn ego kent geen grenzenquote:Martins Indi had zelf aangegeven dat hij de contractondertekening graag in het Feyenoord Museum wilde laten plaatsvinden. ‘Ik voel me vereerd dat de club daarmee instemde’,
Dat filmpje van Schaken doet het nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:34 schreef Caland het volgende:
Bruno Martins Indi heeft geen ego.
Ego heeft Bruno Martins Indi.
Alle gekheid op een stokkie, die jongen heeft natuurlijk een prima mentaliteit. Harde werker, geen sterallures... en dan ook nog voor zolang bijtekenenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:34 schreef Caland het volgende:
Bruno Martins Indi heeft geen ego.
Ego heeft Bruno Martins Indi.
Inderdaad. Onder Koeman en Van Bronckhorst zou hij makkelijk tactisch vernuft op moeten doen. In potentie een toekomstig Oranje-kandidaat .. en jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokkie, die jongen heeft natuurlijk een prima mentaliteit. Harde werker, geen sterallures... en dan ook nog voor zolang bijtekenen
Sowieso geloof ik wel dat het een jongen is met clubliefde. Blijkt ook wel uit interviews, al moet je dat nooit te hard roepen. Ook nog eens een jongen uit de stad, althans het merendeel van zijn leven.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokkie, die jongen heeft natuurlijk een prima mentaliteit. Harde werker, geen sterallures... en dan ook nog voor zolang bijtekenen
Ik wou net zeggen ik ken nog twee echte Rotterdamse jongens 1tje zit nu in Duitsland de ander bij pisvee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso geloof ik wel dat het een jongen is met clubliefde. Blijkt ook wel uit interviews, al moet je dat nooit te hard roepen. Ook nog eens een jongen uit de stad, althans het merendeel van zijn leven.
Geweldig dat MvG alle talenten laat bijtekenen. Ze spelen nu toch allemaal al mee in het eerste, dus een buil kun je je er nooit aan vallen. Wij gaan geld verdienen de komende jaren.quote:
Lijkt me ook echt een nuchtere gozer, gek in z'n hoofd, maar wel nuchter. Niet zo'n gansta rap homie als 'Lerra'quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso geloof ik wel dat het een jongen is met clubliefde. Blijkt ook wel uit interviews, al moet je dat nooit te hard roepen. Ook nog eens een jongen uit de stad, althans het merendeel van zijn leven.
Ga hem opzoeken?quote:
Hoe oud ben je man.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had ooit wel eens het idee om iets met eieren te gaan doen
Taart bakkenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat voor acties stel jij voor?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je man.Met zo'n actie breng je alle supporters in diskrediet.
Lerra kennende zou het gooien van eieren in de pers komen als een laffe aanslag op zijn leven.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je man.Met zo'n actie breng je alle supporters in diskrediet.
Dit ja, net als dat iemand hem bij de keel had gepakt wat werkelijk niemand heeft gezien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lerra kennende zou het gooien van eieren in de pers komen als een laffe aanslag op zijn leven.
Doe een Ferbodsbordquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
En overduidelijk voor de camera lekker feesten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:21 schreef Caland het volgende:
Ach joh, die gasten komen zichzelf ooit nog wel eens tegen. Typerend was ook die reactie van Wijnaldum na de wedstrijd zondag op de vraag wat hij mist aan Feyenoord en Rotterdam. Zonder enig aarzelen: 'alles!'
Net als die Castaignos die er zichtbaar enorm van baalt dat Guidetti hier een volksheld is geworden.
Ik verlang ook in geen enkel opzicht terug naar Castaignos.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:21 schreef Caland het volgende:
Ach joh, die gasten komen zichzelf ooit nog wel eens tegen. Typerend was ook die reactie van Wijnaldum na de wedstrijd zondag op de vraag wat hij mist aan Feyenoord en Rotterdam. Zonder enig aarzelen: 'alles!'
Net als die Castaignos die er zichtbaar enorm van baalt dat Guidetti hier een volksheld is geworden.
Ja, was wel een mooi toneelstukje inderdaad. Maar zo is 'ie wel, lekker inlikken bij het publiek.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En overduidelijk voor de camera lekker feesten.
En de PSV'ers op FOK: Wat had ie dan moeten doen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, was wel een mooi toneelstukje inderdaad. Maar zo is 'ie wel, lekker inlikken bij het publiek.
Dat interview met 'm sprak boekdelen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik verlang ook in geen enkel opzicht terug naar Castaignos.
Die gast komt ook zo dom over he. Kan zo een visclubje beginnen met Piet Velthuizen wat dat betreft.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat interview met 'm sprak boekdelen...
"Waarom heb je die keuze gemaakt?"
-"Da's een gevoel"
Ik zou,hem mijn,ban,moeten doorsturen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, was wel een mooi toneelstukje inderdaad. Maar zo is 'ie wel, lekker inlikken bij het publiek.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de PSV'ers op FOK: Wat had ie dan moeten doen?
En met John van den Brom. Houdt ook van vissen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gast komt ook zo dom over he. Kan zo een visclubje beginnen met Piet Velthuizen wat dat betreft.
Oh, het ging mij niet om het juichen, dat mag uiteraard gewoon. Meer de manier waarop.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Als je dat vergelijkt met de wedstrijd Twente - Utrecht.
Geeft Cornelisse een assist aan luuk de jong en daar komt een Goal uit, hij juicht niet uit zijn respect voor de club.
Nou ik vind het ook een teken van geen respect, helemaal debiel lopen springen enzo..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, het ging mij niet om het juichen, dat mag uiteraard gewoon. Meer de manier waarop.
Ik zat net een filmpje te zoeken van zijn toneelact. Kwam ik een filmpje met de volgende tt tegen:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, het ging mij niet om het juichen, dat mag uiteraard gewoon. Meer de manier waarop.
En Theo 'Mooiboy' Luciusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En met John van den Brom. Houdt ook van vissen.
Theo viste altijd graag op karpertjes weet ik nog.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een grenspost opstellen aan weerszijden van z'n straat
Eigenaardige manier van vissen ook. Lawinepijl in de vijver gooien en dan de dooie vissen met een net eruit halen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Theo viste altijd graag op karpertje weet ik nog.
Ach, hij krijgt genoeg speeltijd, dus het zit wel goedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
Vanaf 0:53...
'En winnen: Dat lukt. En winnen ook?' Winnen, ja winnen is mooi. Winnen winnen. Nummer 1 is winnen. Winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ach, hij krijgt genoeg speeltijd, dus het zit wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach...laat die gasten lekker op hun bek gaan om vervolgens alsnog naar een subtopper te gaan.
ik vraag me echt af waar hij staat over 10 jaarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Ach...laat die gasten lekker op hun bek gaan om vervolgens alsnog naar een subtopper te gaan.
Achter de bar bij Interquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ik vraag me echt af waar hij staat over 10 jaar
Ik geloof dat er in Italië nog een vacature is voor kapitein op een cruiseschip, kan hij meteen zijn nieuwe hobby vissen uitoefenen.quote:
Waar hij hoort: bij een subtopper.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ik vraag me echt af waar hij staat over 10 jaar
Ja zij nog wel, maar vanaf nu moet zoiets niet meer gebeuren met nieuwe spelers.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Subtopper als Athletico, of subtopper als Fc Groningen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar hij hoort: bij een subtopper.
Hmm, Ado kan 1 op de 10 wedstrijden ineens goed spelen. Volgens mij is hun overwinning op ons inmiddels al ongeveer 10 wedstrijden geleden...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:43 schreef Caland het volgende:
Moeten zondag trouwens wel echt winnen, Heerenveen heeft namelijk een makkie morgen.
Emmenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Subtopper als Athletico, of subtopper als Fc Groningen?
Subtopper als Atletico. Al spelen daar de laatste jaren ook wel namen die ik hem niet uit de basis zie spelen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Subtopper als Athletico, of subtopper als Fc Groningen?
Verbeekquote:Verbeek is vele interlands spuugzat
Trainer Gertjan Verbeek van AZ is niet blij met de vele interlands tijdens het seizoen. 'Het wordt tijd dat de clubs één front gaan vormen', zegt hij op de website van zijn club. 'Dit pikken we toch niet langer?'
Verbeek zag Ragnar Klavan afgelopen week naar Los Angeles vertrekken voor een oefeninterland van Estland tegen El Salvador. 'En Niklas Moisander heeft zowel op maandag als dinsdag twee keer getraind. Vervolgens trapten de Finnen tegen Oostenrijk geen deuk meer in een pakje boter. Hun bondscoach houdt dus helemaal geen rekening met de belangen van clubs. Dat is te gek voor woorden. In Nederland zijn we goed af met Bert van Marwijk. Hij is ook clubcoach geweest en kan zich goed in ons verplaatsen.' (ANP)
Totdat ze zelf bondscoach zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Verbeek
Eindelijk eens iemand die z'n bek open durft te trekken en de waarheid durft te zeggen.
Beter dan Koeman's reactie: "tsja, ik ga maar hopen dat we Guidetti fit terugkrijgen".
Snap niet dat niet meer trainers/clubs zich boos maken hierover.
Omdat het 0,0 uithaalt. Beter dat Koeman dus dergelijke huilie huilie praat achterwege laat en zich gewoon richt op Feyenoord.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Verbeek
Eindelijk eens iemand die z'n bek open durft te trekken en de waarheid durft te zeggen.
Beter dan Koeman's reactie: "tsja, ik ga maar hopen dat we Guidetti fit terugkrijgen".
Snap niet dat niet meer trainers/clubs zich boos maken hierover.
We krijgen van Beukering weer terugquote:Rijsbergen praat namens Indonesië met Feyenoord
Feyenoord gaat mogelijk op korte termijn een samenwerking aan met de Indonesische voetbalbond. Beide partijen zijn met elkaar in gesprek over een coöperatie. Wim Rijsbergen, technisch directeur van Indonesië, bracht onlangs een bezoek aan Feyenoord. Daar sprak hij met hoofd opleidingen Stanley Brard.
"Ik heb een prima uitleg van Stanley gekregen over de jeugdopleiding bij Feyenoord. Ik zie er absoluut heil in om daar iets mee te gaan doen in Indonesië", zegt Rijsbergen op de website van Sport-Promotion.
Rijsbergen: "We zouden jeugdtrainers stage kunnen laten lopen in Rotterdam. En omgekeerd kunnen hun coaches overkomen om hier clinics te geven. Binnenkort praten we verder met elkaar. Ik hoop dat het gaat lukken. Dat zou het Indonesische voetbal weer een positieve impuls kunnen geven."
Wat heeft Feyenoord aan zo'n samenwerking?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:15 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
We krijgen van Beukering weer terug![]()
Ik dacht dat we gestopt waren met die onzin om elke keer maar iedereen in de jeugdopleiding mee te laten draaien? Zeker de nationale bond van Indonesië. Op welke wijze kunnen we daar nou van profiteren?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:15 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
We krijgen van Beukering weer terug![]()
Kan Stanley z'n familie wat vaker opzoeken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat heeft Feyenoord aan zo'n samenwerking?
Snelcursusje treinkaping voor Koeman.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan Stanley z'n familie wat vaker opzoeken.
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:18 schreef Caland het volgende:
Is daar ooit wel eens talent vandaan gekomen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarom moet je ook een blok vormen, met andere clubs.quote:
Als ie dat deed, dan zou ie zich nou juist totaal gek moeten maken dat ze met Guidetti op een knollenveld gaan trainen en eventueel risico met hem wilden nemen met inzetten.quote:Beter dat Koeman dus dergelijke huilie huilie praat achterwege laat en zich gewoon richt op Feyenoord.
Wat wil je nu eigenlijk zeggen met deze post?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En daarom moet je ook een blok vormen, met andere clubs.
[..]
Als ie dat deed, dan zou ie zich nou juist totaal gek moeten maken dat ze met Guidetti op een knollenveld gaan trainen en eventueel risico met hem wilden nemen met inzetten.
Mocht je die voor 1 of 2 maanden kwijt zijn, dan heb je sowieso niets meer om je op te richten met Feyenoord.
Dat hebben de grote clubs al meerdere malen gedaan. Haalt helemaal niks uitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[..]
Als ie dat deed, dan zou ie zich nou juist totaal gek moeten maken dat ze met Guidetti op een knollenveld gaan trainen en eventueel risico met hem wilden nemen met inzetten.
Mocht je die voor 1 of 2 maanden kwijt zijn, dan heb je sowieso niets meer om je op te richten met Feyenoord.
Hmja maar da's net zoiets als met de FIFA en de landsbonden omtrend de toewijzing van de WK's.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan maar naar de civiele rechter. Of laat je je door die volgevreten Blatter bepalen wat er met jouw spelers gebeurt?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hebben de grote clubs al meerdere malen gedaan. Haalt helemaal niks uit
Civiele rechter, whuuut?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan maar naar de civiele rechter. Of laat je je door die volgevreten Blatter bepalen wat er met jouw spelers gebeurt?
15mil ?quote:
Dat komt door het down-syndroom dat je hebt, denk ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:23 schreef Tomasso het volgende:
Ritmo is altijd wel goed voor de training van m'n lachspieren.
Ik kwijl ook graag over je heen. Omnomnomnom.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat komt door het down-syndroom dat je hebt, denk ik.
Het is dat Bruno beter is.quote:De wegen van FC Twente en centrale verdediger Douglas zullen na dit seizoen scheiden. De Braziliaan is naar eigen zeggen toe aan een nieuwe uitdaging. Hij staat sinds 2007 onder contract bij de Tukkers.
Vraag me af welke club zo'n gast nu wil hebben. Speelt allesbehalve een sterk seizoen en deze move bevestigd alleen maar wat iedereen al dacht: Dat paspoort is alleen maar aangevraagd om lekker makkelijk een Europese transfer te maken.quote:
Meest overrated verdediger van de eredivisiequote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vraag me af welke club zo'n gast nu wil hebben. Speelt allesbehalve een sterk seizoen en deze move bevestigd alleen maar wat iedereen al dacht: Dat paspoort is alleen maar aangevraagd om lekker makkelijk een Europese transfer te maken.
Vind ik ook, staat al bijna 2 jaar stil in zijn ontwikkeling en maakt nog altijd erg veel fouten/blunders.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Meest overrated verdediger van de eredivisie.
quote:'Valencia jaagt op Feyenoord-parels'
Valencia is enkele spelers van Feyenoord op het spoor gekomen. Naast John Guidetti zouden de Spanjaarden gecharmeerd zijn van Jerson Cabral, Kelvin Leerdam en Bruno Martins Indi.
SuperDeporte meldt dat Valencia recent enkele scouts naar De Kuip stuurde om 'de parels van Feyenoord' beter te bekijken. Naast Guidetti, die door heel Europa wordt gevolgd, staan ook Cabral, Leerdam en Martins Indi op het lijstje van de topclub uit Oost-Spanje.
Valencia is op de hoogte van het feit dat Feyenoord de afgelopen jaren enkele grote talenten heeft voortgebracht. Spelers als Robin van Persie, Dirk Kuyt, Salomon Kalou, Luc Castaignos, Georginio Wijnaldum en Leroy Fer hebbben hun carričre mede te danken aan de club uit Rotterdam-Zuid.
Guidetti is eigendom van Manchester City, maar Cabral, Leerdam en Martins Indi vertegenwoordigen wel potentiële inkomsten. Het Spaanse medium schrijft daarnaast dat ook spelers als Miquel Nelom, Stefan de Vrij en Tonny Trindade de Vilhena een grote toekomst tegemoet gaan.
Dan lach ik echt de ballen uit m'n broekquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:43 schreef Merkie het volgende:
Cabral voor ¤10 miljoen verkopen, moet te doen zijn voor Mr. Yellow.
Heeft van Geel die deal toen gesloten dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:45 schreef Caland het volgende:
Als je Babel voor 17 miljoen kan verkopen dan kan je alles.
Hij was toen wel TD.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heeft van Geel die deal toen gesloten dan?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heeft van Geel die deal toen gesloten dan?
Dan gaan we heel veel geld verdienen de komende jarenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Tom de Mul ofzo voor 5 miljoen. Waarom hij daar geen standbeeld heeft gekregen is me nog steeds een raadsel.
meer dan jullie voor castignos kregen jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan gaan we heel veel geld verdienen de komende jaren
Kwam door onze grote vriend Leoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
meer dan jullie voor castignos kregen ja
Dan nog is het een aanfluiting dat bedrag voor zo'n talentquote:
Tja, Beenhakker bood hem geeneens een contract aan. Doodzonde, de club had op termijn goed kunnen verdienen aan Castaignosquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan nog is het een aanfluiting dat bedrag voor zo'n talent
Hij had een goed jaar, had ie er nog 2 van zulke gehad dan had ie makkelijk voor een miljoentje of 15 weg kunnen gaan jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tja, Beenhakker bood hem geeneens een contract aan. Doodzonde, de club had op termijn goed kunnen verdienen aan Castaignos
Met alles boven de 4 miljoen zou ik al een gat in de lucht springen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:43 schreef Merkie het volgende:
Cabral voor ¤10 miljoen verkopen, moet te doen zijn voor Mr. Yellow.
Hij maakte vorig jaar 18 goals ofzo. Die had hij er nu ook gewoon al gemaakt hoor. Luc heeft veel potentie, maar hij had nooit naar dat kutte Italie moeten gaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij had een goed jaar, had ie er nog 2 van zulke gehad dan had ie makkelijk voor een miljoentje of 15 weg kunnen gaan ja
Dit sowieso niet, het is meer een speler voor in Engelandquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij maakte vorig jaar 18 goals ofzo. Die had hij er nu ook gewoon al gemaakt hoor. Luc heeft veel potentie, maar hij had nooit naar dat kutte Italie moeten gaan.
Dan moet hij wel eerst even zo hard gaan trainen als Guidetti, want die gast is volgens mij echt beresterkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit sowieso niet, het is meer een speler voor in Engeland
Valt best mee vind ik. Zo'n Guidetti heeft er nu ook al 18 inliggen en die zie ik niet bij een Europese topclub belanden. Guidetti is in mijn ogen ook beter.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij maakte vorig jaar 18 goals ofzo. Die had hij er nu ook gewoon al gemaakt hoor. Luc heeft veel potentie, maar hij had nooit naar dat kutte Italie moeten gaan.
Ik denk dat Guidetti op termijn echt wel in de top in Engeland kan spelenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt best mee vind ik. Zo'n Guidetti heeft er nu ook al 18 inliggen en die zie ik niet bij een Europese topclub belanden. Guidetti is in mijn ogen ook beter.
In Engeland miss wel ja. Is meer z'n type voetbal. Maar echt een Europese geweldenaar ben ik nog niet overtuigd van. En Castaignos al helemaal niet zeg. Please.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik denk dat Guidetti op termijn echt wel in de top in Engeland kan spelen
Nee Castaignos heeft minder talent. Maar we hadden wel goed aan hem kunnen verdienenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Engeland miss wel ja. Is meer z'n type voetbal. Maar echt een Europese geweldenaar ben ik nog niet overtuigd van. En Castaignos al helemaal niet zeg. Please.
Veel mensen hier vinden Castaignos een Europese topspits in spe. Ik denk daar toch echt anders over.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee Castaignos heeft minder talent. Maar we hadden wel goed aan hem kunnen verdienen
Zijn top is een clubje in de Engelse subtop. Als hij dat haalt heeft hij het echt knap gedaan. Maar hij wordt geen spits voor de top hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veel mensen hier vinden Castaignos een Europese topspits in spe. Ik denk daar toch echt anders over.
Ik ben het gewoon met je eens hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zijn top is een clubje in de Engelse subtop. Als hij dat haalt heeft hij het echt knap gedaan. Maar hij wordt geen spits voor de top hoor.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 11:10:59De twijfelgevallen Clasie, El Ahmadi en Leerdam zijn alledrie aanwezig op de training van #Feyenoord. #feygro reageer retweet
Goed nieuws, morgen Grun maar is hard aanpakken, laat ze dat uitcomplexnmaar uitbouwen. Hopelijk ff een ontketende Guidettiquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 11:10:59De twijfelgevallen Clasie, El Ahmadi en Leerdam zijn alledrie aanwezig op de training van #Feyenoord. #feygro reageer retweet
van groningen moet je thuis altijd kunnen winnen, Alleen de Graafschap verloor thuis van Groningen na blessuretijdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:34 schreef Caland het volgende:
Die hele verdediging is geblesseerd daar geloof ik, moet toch wel wat mogelijk zijn.
Zin an!
In welke zin?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:45 schreef Paul-89 het volgende:
Dus uiteindelijk toch luxeproblemen voor Koeman.
Denk je dat hij zal vasthouden aan Mokotjo zoals hij bij BMI ook deed?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Geen blessures op het middenveld dus mag hij weer kiezen tussen Leerdam en Mokotjo voor rb.
Begon er toch sterk aan, maar de laatste wedstrijden is het inderdaad veel minder.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:47 schreef Merkie het volgende:
Doe maar Mokotjo RB, Leerdam heeft het niet zo dit seizoen.
Ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk je dat hij zal vasthouden aan Mokotjo zoals hij bij BMI ook deed?
Mwoah, valt mee toch? Wisselt goede met slechte wedstrijden af. Zeker de laatste tijd.. Mokotjo vind ik nou ook niet zo super.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:47 schreef Merkie het volgende:
Mokotjo heeft het goed gedaan op de RB-positie, Leerdam is veel te wisselvallig de laatste tijd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah, valt mee toch? Wisselt goede met slechte wedstrijd af. Mokotjo vind ik nou ook niet zo super.
Vooral na de winterstop eigenlijk zwaar uit vorm.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:47 schreef Merkie het volgende:
Inderdaad, al blinkt Mokotjo ook niet uit, en De Vrij op rb is het ook niet. Jammer dat dat nu even onze zwakste plek is, Met Tadic morgen als tegenstander.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral na de winterstop eigenlijk zwaar uit vorm.
Vond Mokotjo echt goed spelen vorige week, was er bang voor na de gele kaart. Maar wist ook telkens de goede voetballende oplossing te vinden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad, al blinkt Mokotjo ook niet uit, en De Vrij op rb is het ook niet. Jammer dat dat nu even onze zwakste plek is, Met Tadic morgen als tegenstander.
Idd. Die miskleun moet even rechtgezet worden. Al zegt iets in me dat Guidetti een ongelukkige wedstrijd gaat spelen.quote:
In de zin van: die wil te geforceerd iets goedmaken?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Die miskleun moet even rechtgezet worden. Al zegt iets in me dat Guidetti een ongelukkige wedstrijd gaat spelen.
Nja...meer in de zin dat het in mijn ogen nog wachten is tot Guidetti gewoon een slechte pot gaat spelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
In de zin van: die wil te geforceerd iets goedmaken?
Ik heb er wel vertrouwen in, en zit morgen weer in het stadion. Tot nu toe hebben ze dit seizoen alleen maar gewonnen als ik er zat, dus een beetje magic thinking zegt me dat er weer drie punten gepakt gaan worden.![]()
En dan morgenmiddag één puntje van Heerenveen verwijderd en alles weer in eigen hand.
Neen. Wat is er mis met het BMI, BMI nanananana nanananana?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Wordt morgen de nieuwe BMI tune ingezet?
Op de maat van Guantanamera:
Bruno Martins Indi!
We're singing Bruno Martins Indi!
Bruno Martins IIIINDDIIIIII!
Yeah, we love Bruuuuunoooohoo
Bruno Martins Indi!
We're singing Bruno Martins Indi!
Bruno Martins IIIINDDIIIIII!
Yeah, we love Bruuuuunoooohoo
Ligt erg aan de aanvoer ook. Je kunt ook niet zeggen dat hij tegen RKC een goede pot speelde, toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nja...meer in de zin dat het in mijn ogen nog wachten is tot Guidetti gewoon een slechte pot gaat spelen.
Wedstrijd niet gezien. Toen zat ik in de woestijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ligt erg aan de aanvoer ook. Je kunt ook niet zeggen dat hij tegen RKC een goede pot speelde, toch?
Geen idee, maar ik mag toch m'n creativiteit even de vrije loop laten. Vond het wel een lekker deuntje voor een BMI song. Sowieso verdient deze man meer dan 1 lofzang natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:27 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Neen. Wat is er mis met het BMI, BMI nanananana nanananana?
Dat sowieso. BMI=BAASquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik mag toch m'n creativiteit even de vrije loop laten. Vond het wel een lekker deuntje voor een BMI song. Sowieso verdient deze man meer dan 1 lofzang natuurlijk.
Is allemaal niet eens nodig voor een cultfiguur. Los daarvan maak ik me over die ontwikkeling van BMI geen zorgen. Die gast is 19. Over 2 jaar is dat een target voor alle respectabele clubs die op grote, bazige negerts scouten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:38 schreef TC03 het volgende:
Ik snap niet waarom er zonodig een cultfiguur van BMI gemaakt moet worden, wacht daarmee tot hij fatsoenlijk kan voetballen en daadwerkelijk wat bijdraagt aan het spel.
Precies, een echte topper is het nog niet maar een cultfiguur wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is allemaal niet eens nodig voor een cultfiguur. Los daarvan maak ik me over die ontwikkeling van BMI geen zorgen. Die gast is 19. Over 2 jaar is dat een target voor alle respectabele clubs die op grote, bazige negerts scouten.
Tegen RKC voetballend de beste, al zegt dat niets natuurlijk..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:38 schreef TC03 het volgende:
Ik snap niet waarom er zonodig een cultfiguur van BMI gemaakt moet worden, wacht daarmee tot hij fatsoenlijk kan voetballen en daadwerkelijk wat bijdraagt aan het spel.
Inderdaad, Cristian Gyan kon er ook niet zoveel van,quote:Op zondag 4 maart 2012 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is allemaal niet eens nodig voor een cultfiguur.
(ad)quote:Ron Vlaar over scheiding: Ik hoef van niemand medelijden
Drie maanden nadat Ron Vlaar en zijn vrouw Stephanie uit elkaar zijn gegaan, heeft de voetballer eindelijk gesproken over de moeilijke periode in zijn privéleven. 'Ronald Koeman was één van de eerste mensen bij wie ik aanklopte. Ik kan goed met hem overweg en ik heb zeker steun aan hem gehad'.
Vlaar deelde zijn gevoelens daarnaast met vrienden en familie en hield verder zijn mond. Hij sprak met niemand over de scheiding. Nu de papieren getekend zijn en alles achter de rug is zegt de aanvoerder van Feyenoord van niemand medelijden te hoeven. 'De situatie waar ik in zit is nog steeds niet leuk, maar ik heb ermee leren omgaan. Beetje bij beetje heb ik alles een plekje gegeven', aldus Vlaar in een interview met NUsport magazine.
De voetballer en zijn vrouw besloten drie maanden geleden, toen hun tweede zoon Xavi ter wereld kwam, een punt te zetten achter hun huwelijk. Het stel heeft samen nog een zoontje, Shane.
Die gast lacht zich volgens mij elke keer suf, bij het intikken van die stukjes op zondagavond.quote:Op zondag 4 maart 2012 09:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je signaturehet blijft ook een geniale website
Wtf die hebben net een kind.quote:
Dan moet hij toch wel heel ver weggezakt zijn.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 04-03-2012 om 12:26:09Dani Fernandez heeft te horen gekregen dat hij niet meer in aanmerking komt voor een selectieplaats bij #Feyenoord. reageer retweet
zeker nog verder dan Swertsquote:Op zondag 4 maart 2012 12:27 schreef Paul-89 het volgende:
Dan moet hij toch wel heel ver weggezakt zijn.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 04-03-2012 om 12:26:09Dani Fernandez heeft te horen gekregen dat hij niet meer in aanmerking komt voor een selectieplaats bij #Feyenoord. reageer retweet
Erg jammer dit.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:27 schreef Paul-89 het volgende:
Zie je bij PSV en Ajax ook, sommige passen gewoon niet bij een topclub. En hij is lang geblesseerd geweest.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Erg jammer dit.
Ligt het aan mij of worden alle spelers die elders een beetje goed zijn veel slechter zodra ze naar Feijenoord komen?
Zie Cisse, zie dit en zo kan ik nog wel een paar anderen noemen..
Toch wel erg treurig... Ik vraag me af of hij wel echt een kans gekregen heeft, zware blessure enzo... zeker als je dat vergelijkt met Fernandez waarvoor zelfs een sportpsycholoog wordt ingeschakeld....quote:Op zondag 4 maart 2012 12:27 schreef Paul-89 het volgende:
Da's het Kuipeffectquote:Op zondag 4 maart 2012 12:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Erg jammer dit.
Ligt het aan mij of worden alle spelers die elders een beetje goed zijn veel slechter zodra ze naar Feijenoord komen?
Cisse is nooit goed geweestquote:Op zondag 4 maart 2012 12:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Erg jammer dit.
En het Arena-effect en het lampjes stadion-effect. Al heeft laatstgenoemde het minder.quote:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 04-03-2012 om 13:38:46Opstelling #Feyenoord: Mulder, Nelom, Martins Indi, Vlaar, Leerdam, Bakkal, Clasie, El Ahmadi, Cabral, Guidetti en Schaken #feygro reageer retweet
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Cabral vandaag ook weer van die fantastische voorzetten geven als tegen PSV?
Idd. Bij de grotere clubs wordt je als speler ook sneller beinvloed door bijzaken.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zie je bij PSV en Ajax ook, sommige passen gewoon niet bij een topclub. En hij is lang geblesseerd geweest.
Ik denk dat het voornamelijk te maken heeft met het aantrekken van Janmaat en het feit dat de eigen jeugd (Leerdam en Mokotjo) het ook goed in kunnen vullen. Volgend seizoen heb je hem dus sowieso niet meer nodig en dit seizoen kan eigen jeugd het ook prima af.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zie je bij PSV en Ajax ook, sommige passen gewoon niet bij een topclub. En hij is lang geblesseerd geweest.
Idd.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:59 schreef jakees het volgende:
Wel toepasselijk de shirtreclame bij Leerdam.
Wat is hij weer slecht zeg vandaag. Speelt meer slechte dan goede wedstrijden.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:59 schreef jakees het volgende:
Wel toepasselijk de shirtreclame bij Leerdam.
Beide backs en om over cabral maar te zwijgen.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:04 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Wat is hij weer slecht zeg vandaag. Speelt meer slechte dan goede wedstrijden.
Na zijn schorsing denkt hij dat hij alles zelf moet doen idd.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:13 schreef TC03 het volgende:
Het moet gezegd worden: Guidetti speelt één van zijn minste wedstrijden tot nu toe.
yep maar krijgt geen balquote:Op zondag 4 maart 2012 15:13 schreef TC03 het volgende:
Het moet gezegd worden: Guidetti speelt één van zijn minste wedstrijden tot nu toe.
Ja. Vrije trap opeisen (ok, was een prima schot), twee man willen uitkappen in het strafschopgebied, etc.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:14 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Na zijn schorsing denkt hij dat hij alles zelf moet doen idd.
Dat komt omdat hij niet vaak genoeg op z'n positie loopt.quote:
Volgens mij vertrouwt hij Cabral niet zo erg. Die vrije trap was wel goed ingeschoten. Lekkere zwabber/daling.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja. Vrije trap opeisen (ok, was een prima schot), twee man willen uitkappen in het strafschoepgebied, etc.
Ik vind hem vandaag compleet waardeloos. Geen snelheid in zijn spel, trage rotatie, slechte pases, etc.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:13 schreef TC03 het volgende:
Zijn eerste aanname is ook keer op keer waardeloos en als hij sprint beweegt ie de eerste paar meters alsof hij een rugzak van 10 kg van z'n rug afgooit.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik vind hem vandaag compleet waardeloos. Geen snelheid in zijn spel, trage rotatie, slechte pases, etc.
Je bent wel constant. Constant negatief.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik vind hem vandaag compleet waardeloos. Geen snelheid in zijn spel, trage rotatie, slechte pases, etc.
Geen idee, maar ik heb bij Guidetti al vanaf het begin al het idee dat hij 10 kg op zijn rug heeft. Geen elegantie en snelheid in zijn lopen.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zijn eerste aanname is ook keer op keer waardeloos en als hij sprint beweegt ie de eerste paar meters alsof hij een rugzak van 10 kg van z'n rug afgooit.
Is Guidetti wel topfit?
Guidetti is ook niet snel, Guidetti is type Kuyt. Hard werken en veel op de goede plek lopen zoals Kuyt ook bij ons deed alleen was Kuyt wel wat beter.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Idd een waardeloze spits. Je hebt er niets aan. Niet doelgericht, sterk aan de bal en scoort ook nooit in de belangrijke wedstrijden. Daarnaast verliest hij elke bal.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb bij Guidetti al vanaf het begin al het idee dat hij 10 kg op zijn rug heeft. Geen elegantie en snelheid in zijn lopen.
Klopt, maar dat ligt meer aan het niveau van de Eredivisie. In ieder geval het niveau van vandaag.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:19 schreef jakees het volgende:
[..]
Je bent wel constant. Constant negatief.
Inderdaad, terug naar City, asap.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:23 schreef jakees het volgende:
[..]
Idd een waardeloze spits. Je hebt er niets aan. Niet doelgericht, sterk aan de bal en scoort ook nooit in de belangrijke wedstrijden. Daarnaast verliest hij elke bal.
Oh, Guidetti is zeker een aanwinst voor Feyenoord, maar ik deel de meningen van de mensen die denken dat hij het gaat maken in de Premier League of bij een topclub absoluut niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:23 schreef jakees het volgende:
[..]
Idd een waardeloze spits. Je hebt er niets aan. Niet doelgericht, sterk aan de bal en scoort ook nooit in de belangrijke wedstrijden. Daarnaast verliest hij elke bal.
Kan hij niet gewoon een voorbeeld nemen aan toppers als Schaken?!quote:Op zondag 4 maart 2012 15:23 schreef jakees het volgende:
[..]
Schaken speelt prima.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kan hij niet gewoon een voorbeeld nemen aan toppers als Schaken?!
Vlaar ligt in scheidingquote:Op zondag 4 maart 2012 15:25 schreef jakees het volgende:
Vlaar wel een beetje onzeker. Zit met zijn kop nog bij de interland denk ik. Maar 2e helft komt het goed!
Jahaa, maar qua potentie en uiteindelijk niveau is het nogal een verschilletje he?quote:
Ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jahaa, maar qua potentie en uiteindelijk niveau is het nogal een verschilletje he?
He ja laten we Krekkerie de schuld van alle ellende in de wereld gevenquote:
Echt, wat een walgelijke figuur die van der Wiel. Praatjes op twitter, andere hun chicks ballen en niet kunnen voetballen terwijl hij er met een air van ik weet niet wat bij loopt.quote:
Sinds de geboorte van Xavi geloof ik.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Vlaar had toch laatst ook weer een kind gekregen? Hoelang is 'ie al weg bij dat mens dan?
Zonder de schaak verliezen we vanmiddag..quote:Op zondag 4 maart 2012 15:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kan hij niet gewoon een voorbeeld nemen aan toppers als Schaken?!
Neger mentaliteit. Zonder gekheid, is in die cultuur gebruikelijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt, wat een walgelijke figuur die van der Wiel. Praatjes op twitter, andere hun chicks ballen en niet kunnen voetballen terwijl hij er met een air van ik weet niet wat bij loopt.
Precies, vooral dat niet kunnen voetballen is cultuur. En twitteren ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Neger mentaliteit. Zonder gekheid, is in die cultuur gebruikelijk.
Niet dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Precies, vooral dat niet kunnen voetballen is cultuur. En twitteren ook.
Zelfde als wat er bij de ex-vriendin van De Zeeuw plaatsvond. Is cultuur.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Precies, vooral dat niet kunnen voetballen is cultuur. En twitteren ook.
Zeg ik toch niet. Ik vroeg het me gewoon af. Het is trouwens nog walgelijker dat een vrouw overstapt naar de concurrent als een voetballer vind ik.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
He ja laten we Krekkerie de schuld van alle ellende in de wereld geven
idd niet tegen. Feyenoord had ook al 1x geel kunnen krijgen voor Clasie.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:45 schreef TC03 het volgende:
Heb al een aantal momente gezien waarop de scheids absoluut niet in ons nadeel floot. Ben benieuwd wie er na de wedstrijd alsnog gaan zeiken op de scheids hier.
Stil blijven staan zodat het schot onhoudbaar lijkt?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:56 schreef exile79 het volgende:
Mulder deed een Timmertje en wat een geluk zeg
Lekker belangrijk, we winnen. Volwassen voetbalquote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef Merkie het volgende:
Ik erger me echt dood aan het kinderachtige spel van Feyenoord in de laatste minuten als ze voor staan.
Ja uit bij NEC ook al. Onwaardig om dat te doen in de Kuipquote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef Merkie het volgende:
Ik erger me echt dood aan het kinderachtige spel van Feyenoord in de laatste minuten als ze voor staan.
Beter niet doen idd, maarja ergens is het wel begrijpelijk en nu pakt het goed uit. Blijft een beetje kinderachtig.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef Merkie het volgende:
Kan je misschien een keer proberen in normaal Nederlands te communiceren zodat we snappen wat je bedoelt?quote:
Vlaar in die zin dat ze hem maar gewoon moeten verkopen deze zomer. Gaat niet meer groeien. Is echt niet wendbaar/soepel genoeg. Lijkt wel een locomotief man, kan alleen maar rechtdoor.quote:
Ik niet, gewoon slim gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef Merkie het volgende:
Xavi Vlaar ?? Arm kind.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds de geboorte van Xavi geloof ik.
Een spits die zich meldt bij de cornervlag iddquote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef SjaakBauer het volgende:
Guidetti was heel onrustig vandaag. Wou overal tegelijk zijn en speelde ook geīrriteerd richting tegenstanders
Vlaar stelde weer redelijk teleur idd. Zo zoetjes aan heb ik het wel gehad met Vlaar, ondanks dat het vast een sympathieke vent zal zijn.quote:
Gewoon lezenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan je misschien een keer proberen in normaal Nederlands te communiceren zodat we snappen wat je bedoelt?
Beide erg gefrustreerd vooralquote:Op zondag 4 maart 2012 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vlaar in die zin dat ze hem maar gewoon moeten verkopen deze zomer. Gaat niet meer groeien. Is echt niet wendbaar/soepel genoeg. Lijkt wel een locomotief man, kan alleen maar rechtdoor.
Manu was niet veel beterquote:Op zondag 4 maart 2012 16:42 schreef Merkie het volgende:
Cabral bewijst bijna wekelijks waarom hij niet in de basis staat. Ongelofelijk. Zet Manu daar maar neer.
En bezorgde Kappelhof daardoor een gele kaart.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft welgeteld 1 bal aangespeeld gekregen.
Jep, net als van al die andere waar we punten hebben laten liggen.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:54 schreef Slobeend het volgende:
Ik houd nooit zo van 'als dit..als dat', maar we hadden gewoon van dit Psv kunnen winnen hoor.
Beweerde iemand hier anders dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:54 schreef Slobeend het volgende:
Ik houd nooit zo van 'als dit..als dat', maar we hadden gewoon van dit Psv kunnen winnen hoor.
Ja en hij stond 20 min lang in het veld. Ga dan goed staan.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft welgeteld 1 bal aangespeeld gekregen.
Daarom was het zo dom dat Guidetti rood pakte, dan had je zo 3 punten meer kunnen hebben.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, maar het valt me nu weer op hoe matig PSV eigenlijk is, ik baal weer van vorige week.
Zonder Guidetti had het ook wel gekund, zie vandaag.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom was het zo dom dat Guidetti rood pakte, dan had je zo 3 punten meer kunnen hebben.
Als Guidetti niet scoort is hij nog steeds erg belangrijk. Ondanks dat vandaag niet z'n beste wedstrijd was kwam er toch behoorlijk wat gevaar en kansen via hem.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zonder Guidetti had het ook wel gekund, zie vandaag.
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:11 schreef Tomasso het volgende:
Dat joodse tyfusvoetbal aan het eind bij de cornervlag![]()
.
Er moet echt een regel worden ingevoerd dat zodra dat gebeurt, je die gozer finaal de tribune mag intrappen zonder er een kaart voor te krijgen. Joods anti-voetbal.
Dat was El Ahmadi, niet Guidetti. Guidetti gaf de assist.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die hakbal voor het doel was to much... Mag ie met Ballo bij city gaan doen.
Guidetti ook. Naar Cabral toe.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat was El Ahmadi, niet Guidetti. Guidetti gaf de assist.
Je mag best een hakballetje geven hoor. Alleen niet voor open doel zoals El Ahmadi.quote:
Overdrive.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:11 schreef Tomasso het volgende:
.
Er moet echt een regel worden ingevoerd dat zodra dat gebeurt, je die gozer finaal de tribune mag intrappen zonder er een kaart voor te krijgen. Joods anti-voetbal.
Flikker toch op man. Zulk geouwetyfushoer doe je maar lekker in dat kut 020. Optyften ermee. Als je ze een wedstrijd moet gaan winnen, ben je echt te ver afgezakt.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overdrive.Ja, het is een beetje triest, maar maak je er nu niet zo druk om joh.
Ik heb er van genoten. Die onmacht bij Grunn.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:11 schreef Tomasso het volgende:
.
Volgens mij -en ik kan het fout hebben- kreeg hij die bal ook zodanig aangespeeld dat hij hem in de loop niet anders die kant op kon frommelen dan achter zijn standbeen langs. Verkeerd uitgekomen met zijn passen dus en dan ook nog verkeerd gespeeld. Dus ik dacht niet dat het een poging was tot frivool superieur showvoetbal oidquote:Op zondag 4 maart 2012 17:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je mag best een hakballetje geven hoor. Alleen niet voor open doel zoals El Ahmadi.
Het is redelijk gay ja, dat ben ik met je eens, maar zolang die 3 punten in de zak blijven kan ik me er niet extreem over opwinden.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Zulk geouwetyfushoer doe je maar lekker in dat kut 020. Optyften ermee. Als je ze een wedstrijd moet gaan winnen, ben je echt te ver afgezakt.
Het heeft niks met niveau te maken, in de CL gebeurt het ook, maar het is gewoon onsportief.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Zulk geouwetyfushoer doe je maar lekker in dat kut 020. Optyften ermee. Als je ze een wedstrijd moet gaan winnen, ben je echt te ver afgezakt.
Boeiend, Grunn had hetzelfde gedaan bij een 0-1.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het heeft niks met niveau te maken, in de CL gebeurt het ook, maar het is gewoon onsportief.
Dat zal wel, ik vind het gewoon irritant en onsportief gedrag en ik schaam me dood.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Boeiend, Grunn had hetzelfde gedaan bij een 0-1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |