bij ons gaat het 19 maart in. Ik begrijp alleen niet waarom het voor de postbezorgers vervelender zou zijn dan hoe het nu is. De wijken zijn bij ons opnieuw ingedeeld (waardoor ik er nu een heb van 2 uur en 3 kwartier, tnx mensen) maar het zit allemaal wel wat logischer in elkaar geloof ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:15 schreef TokenW het volgende:
Georoute schijnt zoveel weglopende postbezorgers te veroorzaken dat het meer tijd kost (uitzendkrachten) dan dat het oplevert. Dus waar het niet is ingevoerd is de kans groot dat het wordt afgeblazen. Jammer genoeg voor het bedrijf (persoonlijk vind ik het wel komisch) zijn bijna alle krachten die de wijken opnieuw kunnen inrichten vertrokken.
Misschien ben jij de uitzondering die de regel bevestigd, maar wat ik hier voorbij heb zien komen geeft mij niet de indruk dat het logischer is. Een straat die je voorheen in een handig rondje liep laten ze je nu zigzaggend toen (5x oversteken), je moet dwars door muren, struiken en sloten, en de combinaties van straten die een wijk vormen zijn ook niet altijd even logisch.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:00 schreef sbientje het volgende:
[..]
bij ons gaat het 19 maart in. Ik begrijp alleen niet waarom het voor de postbezorgers vervelender zou zijn dan hoe het nu is. De wijken zijn bij ons opnieuw ingedeeld (waardoor ik er nu een heb van 2 uur en 3 kwartier, tnx mensen) maar het zit allemaal wel wat logischer in elkaar geloof ik.
Al had het van mij niet gehoeven, ik kan straks neit meer VOSsen, of iig, niet tot ik alle wijken uit mijn hoofd ken.
Het is vervelender voor mij, omdat de tijd die voor mijn wijk staat, niet overeenkomt met hoe lang ik er over doe. Zo heb ik 15 min voor bijladen van tassen, maar onze wijk heeft als enige geen eigen depot, waardoor ik gewoon langer bezig ben met fietsen. Ik loop dus vaak in mijn eigen tijd, en al mijn collega's die mijn postcodezone hebben, ook.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:00 schreef sbientje het volgende:
[..]
bij ons gaat het 19 maart in. Ik begrijp alleen niet waarom het voor de postbezorgers vervelender zou zijn dan hoe het nu is. De wijken zijn bij ons opnieuw ingedeeld (waardoor ik er nu een heb van 2 uur en 3 kwartier, tnx mensen) maar het zit allemaal wel wat logischer in elkaar geloof ik.
Al had het van mij niet gehoeven, ik kan straks neit meer VOSsen, of iig, niet tot ik alle wijken uit mijn hoofd ken.
Bij ons is Geo vanaf 14 november ingegaan en er zaten veel kinderziektes in.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:23 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Misschien ben jij de uitzondering die de regel bevestigd, maar wat ik hier voorbij heb zien komen geeft mij niet de indruk dat het logischer is. Een straat die je voorheen in een handig rondje liep laten ze je nu zigzaggend toen (5x oversteken), je moet dwars door muren, struiken en sloten, en de combinaties van straten die een wijk vormen zijn ook niet altijd even logisch.
Misschien is het dan een goed moment om een oranje kaart in te dienen. Als ik het op een piekdag met een kwartier fietstijd moest doen zou ik met een gemiddelde (!!) snelheid van 64 km/h moeten fietsenquote:Op donderdag 8 maart 2012 07:10 schreef Selestha het volgende:
[..]
Het is vervelender voor mij, omdat de tijd die voor mijn wijk staat, niet overeenkomt met hoe lang ik er over doe. Zo heb ik 15 min voor bijladen van tassen, maar onze wijk heeft als enige geen eigen depot, waardoor ik gewoon langer bezig ben met fietsen. Ik loop dus vaak in mijn eigen tijd, en al mijn collega's die mijn postcodezone hebben, ook.
Daar een opmerking over makend tijdens de vergadering, kreeg ik alleen te horen dat ik dan maar sneller moest fietsen![]()
Mja, mij werd dus mijn mening gevraagd omdat mijn wijk het verst van het dichtstbijzijnde depot ligt. Vervolgens krijg ik te horen dat een half uur bijlaad tijd wel ''erg lang'' is en krijg ik alsnog 15 minuten..quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Misschien is het dan een goed moment om een oranje kaart in te dienen. Als ik het op een piekdag met een kwartier fietstijd moest doen zou ik met een gemiddelde (!!) snelheid van 64 km/h moeten fietsen
Bronquote:Boete voor PostNL bij late post
AMSTERDAM - PostNL riskeert vanaf volgend jaar een boete van 450.000 euro als het postbedrijf brieven en kaarten niet op tijd bezorgt.
Staatssecretaris Bleker van Economische Zaken wil toezichthouder Opta meer bevoegdheden toekennen, schrijft het AD.
De Opta trok vorige maand bij Bleker aan de bel, nadat PostNL over 2010 slechts 92,6 procent van de post binnen een werkdag had bezorgd. Dat is onder de wettelijke minimumregels. „De boetemogelijkheid vormt een extra prikkel voor PostNL om op tijd te bezorgen”, zegt een woordvoerder van Bleker. PostNL vindt de maatregelen overbodig en zegt dat het aan de wettelijke bezorgeis altijd ruimschoots heeft voldaan.
Ja en zo lang ze alles op piekdagen alleen bij elkaar gooien komt dit nooit goed natuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:12 schreef lololo het volgende:
[..]
Bron
Beetje beperkt bericht, ik zou wel eens meer willen weten over de reactie van PostNL.
De klanten kiezen zelf voor die bezorgdagen in overleg met PostNL. Daar heeft het dus geen ruk mee te maken. Dat is ook bijna allemaal 48 uurs post volgens mij. Niet dat die niet te laat kan komen natuurlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:16 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja en zo lang ze alles op piekdagen alleen bij elkaar gooien komt dit nooit goed natuurlijk
Zal wel op de interne personeelssite staan met een verhaal dat er eigenlijk niets aan de hand isquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:12 schreef lololo het volgende:
[..]
Bron
Beetje beperkt bericht, ik zou wel eens meer willen weten over de reactie van PostNL.
Ja ok als ik zie wat er alleen al met mijn wijk mis gaat is dat idd heel bedroevend. Ik geef aan dat iemand verhuist is (brievenbus weg + buren geven aan dat persoon verhuisd is) en ik blijf die post dus wekenlang terug krijgen..quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:23 schreef lololo het volgende:
[..]
De klanten kiezen zelf voor die bezorgdagen in overleg met PostNL. Daar heeft het dus geen ruk mee te maken. Dat is ook bijna allemaal 48 uurs post volgens mij. Niet dat die niet te laat kan komen natuurlijk.![]()
Update on Autobedrijf: we zitten in week 4, nog steeds worden niet elke dag de depots leeggemaakt. Bezorgmapjes, lege tassen, foutlopers blijven dus vaak dagen in de depots staan.
2 zaterdagen terug zijn er 2 (gedeeltes) van wijken blijven staan. Die zijn uiteindelijk pas de donderdag daarna in de bestelling gegaan
rolletje stickers vragen. Zelf afschrijven en in de oranje brievenbus doenquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:42 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja ok als ik zie wat er alleen al met mijn wijk mis gaat is dat idd heel bedroevend. Ik geef aan dat iemand verhuist is (brievenbus weg + buren geven aan dat persoon verhuisd is) en ik blijf die post dus wekenlang terug krijgen..
Oranje brievenbus? Ik heb daar nog nooit van gehoord?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
rolletje stickers vragen. Zelf afschrijven en in de oranje brievenbus doen
Dat is dan post die retour afzender moet, dat wordt niet eens in de normale kwaliteitscijfers meegenomen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:42 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja ok als ik zie wat er alleen al met mijn wijk mis gaat is dat idd heel bedroevend. Ik geef aan dat iemand verhuist is (brievenbus weg + buren geven aan dat persoon verhuisd is) en ik blijf die post dus wekenlang terug krijgen..
Ik gok dat de oranje bus de normale brievenbus is?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:46 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oranje brievenbus? Ik heb daar nog nooit van gehoord?
die ja. In sommige gebieden zijn ze nog rood.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:55 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ik gok dat de oranje bus de normale brievenbus is?Dus langs wegen en in woonwijken enzo.
Ah dus een sticker op gooien en dan gewoon in de brievenbus gooien? In plaats van mn mapje?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die ja. In sommige gebieden zijn ze nog rood.
Dat zelf afschrijven is reuze handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |