Dubstep.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kom, we gaan bier drinken en dubstep luisteren.
Wopwopwopwopowpwowpwowowowpwp. Wop.quote:
verbaast me toch dat je het niet leuk vindt, dagje ouder aan het worden?quote:
Ook dat. Maar eerder als het eens voorbijkwam op een feestje was het nog best oke, maar je wordt nu doodgegooid met dubstep die meer met oorkanker dan met muziek te maken heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
verbaast me toch dat je het niet leuk vindt, dagje ouder aan het worden?.
over oorkanker gesprokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
over oorkanker gesprokenLOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja, ga samen met mijn zusje.quote:
Wil daar ook nog wel graag naar toe (anouk ansich), maar nooit iemand om mee te nemen en vaak te ver weg.quote:
Ja, Anouk zelf is gewoon een negerhoer met een internaatcomplex.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:32 schreef Ripley het volgende:
Ik vind anouk wel leuk. Ik vind alleen heel veel vrouwen die anouk leuk vinden niet leuk, dus wil ik het niet okay vinden
Ik heb haar dus nooit live gezien, was altijd te laat met kaartjes halen. Had wel kaartjes voor haar 2 jaar geleden in het Westerpark, maar toen ik daarheen wilde gaan lag de trein tussen Apeldoorn en Amersfoort eruit waardoor ik dat hele concert niet gehaald heb.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil daar ook nog wel graag naar toe (anouk ansich), maar nooit iemand om mee te nemen en vaak te ver weg.
(gelukkig wel al 2x live gezien)
Als je ouder wordt, wordt je wat milder he.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je bent ziek he?je doet zo raar de laatste tijd
Dat is balen!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:35 schreef Kluts het volgende:
Ik heb haar dus nooit live gezien, was altijd te laat met kaartjes halen. Had wel kaartjes voor haar 2 jaar geleden in het Westerpark, maar toen ik daarheen wilde gaan lag de trein tussen Apeldoorn en Amersfoort eruit waardoor ik dat hele concert niet gehaald heb.
Dat vind ik juist wel leuk aan haar. Lekker lomp en zo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, Anouk zelf is gewoon een negerhoer met een internaatcomplex.
Maar haar muziek vind ik tof, luister het al vanaf mijn 14e ofzo.
Ik denk hetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je bent ziek he?je doet zo raar de laatste tijd
Wie ben jij en wat heb je met HW gedaanquote:
Ja, ik baalde ook heel erg toen. Livenation nog wel aangeschreven toen, in de hoop dat ik misschien geld terug zou krijgen, maar niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is balen!!!![]()
Ik alleen kort een keer op lowlands (tig jaar terug) en vorig jaar op de universiteit. Dus geen echt concert, maar toch, tis iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |