SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
[img]]https://lh6.googleusercontent.com/-1rNxQCWd3GE/T1CLhQrskfI/AAAAAAAACFU/sKTfQd[/img]
[ Bericht 3% gewijzigd door trovey op 02-03-2012 13:23:35 ]Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Mijn laatste post in het vorige topic.quote:Met die starstich is het inderdaad opletten dat je elke keer de sterren blijt tellen anders ga je minderen, ik had ook last van dat probleem, is op te lossen maar steeds tellen of je het zelfde aantal blijft houden..
Mooie deken en konijntje....hier bent ik bijna klaar met deken 1 maar met de restjes (draden van een meter enzo) ben ik bezig met een scrapdeken die dus heel geleidelijk zal ontstaan.
Iets wat recht is b.v. een das. Neem dan wel een grote naald en dik garen (of gebruik meerdere draden) als je in twee uur klaar wilt zijn. Zoiets als een pannenlap kan ook dat is in ieder geval sneller klaar.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:20 schreef Miendientje het volgende:
Hoi, ik kan niet haken maar ik wil het wel eens leren. Wat is nou een leuk projectje om mee te beginnen. Iets wat je in 2 uur tijd kunt maken en wat niet al te moeilijk is.
Een deken van restjes(metertje wol hier, 50 cm wol daarquote:[b]Op [@Trovey, wat is een scrap-deken?
dat krijg je ervan als je niet leest wat er geschreven is..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:38 schreef Dottey het volgende:
Truitje is niet zo mijn ding, maar zit hij niet verkeerd om?
Mooie muts, ik ben zelf meer een fan van losser zittende hoofddeksel, het zit me snel te strak + mijn haar is er nu niet echt meer geschikt voor, dik haar met krullenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:38 schreef Dottey het volgende:
trouwens ook maar weer eens een beanie gehaakt![]()
voor mijn 2 jarig nichtje noa
[ afbeelding ]
ohwwwwwmooizei ze
![]()
lijfje van mijn popje is af, maar de inspiratie voor het hoofd nog niet aanwezig![]()
verder alles wat ik haak vind ik het NET NIET.. dus ik haal het vaak weer uit![]()
Ben maar weer eens gestart met breien om de afwisseling te krijgen.
Ik heb niet alles gelezen want jullie kletsen me te veel tegenwoordigGaat veel te snel
![]()
Wel plaatjes kijken enzo als ik tijd heb![]()
Liev konijn in de OP
lijkt wel de tijger van cartoon "casper" leuk hoor![]()
Truitje is niet zo mijn ding, maar zit hij niet verkeerd om?
Ik heb net de filmpjes over die haaktechniek voor zo'n deken van You Tube gehaald, 17 filmpjes.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef Peetje_75 het volgende:
@Tan: Voor zo'n deken als ik ga maken, heb je geen grote naald nodig. Door de kleine vierkantjes heb je steeds maar maximaal 7 steken op je naald staan (of iets meer als je grotere vierkantjes maakt), dus dat kan makkelijk met een gewone haaknaald. Eentje met een flinke verdikking waar je 'm vasthoudt is dan wel weer handig...
Bedankt allemaal ook voor de complimenten over Hobbes... misschien went ik nog wel aan 'm met z'n korte armpjes
@LittleQ, voor zo'n deken met van die blokjes heb je geen aparte haaknaald nodig, dat lukt ook prima (misschien nog wel beter zelfs) met een gewone haaknaald, als 't er maar eentje is met een "handvat" zodat de steken er niet af kunnen glijden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:11 schreef LittleQ het volgende:
@Trovey, leuk zo'n deken! En jij zult wel een berg restjes hebben, met je kringloopvondsten elke keer weer![]()
Tunisch haken vind ik ook zo leuk eruit zien, heb al tijden een tunische haaknaald op mijn wishlist staan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |