Geen idee. Het klinkt wel een beetje als de lat ZO hoog leggen dat het makkelijk te verklaren is als het misloopt, zeg maar. Maar ik weet niet of dat bij jouw persoonlijkheid past.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja, je hebt gelijk!
Zou ik gewoon grensverleggende dingen willen? Niet de standaarden?
Of zou ik gewoon lekker veilig over de grens gaan omdat ikw eet dat het dan hier toch nooit iets wordt?
Maar als er een goede reden is, wordt dat wel makkelijker om toe te geven want dan is het niet jouw schuld. Maar goed, dan kun je ook net zo goed helemaal niet beginnen dus misschien slaat het wel nergens opquote:
Check!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar je laat ook niet zomaar mensen toe, en dan gaan voor iemand op grote afstand voorkomt dat je iemand heel erg toe hoeft te laten emotioneel gezien. Ofzo.
als er een markt is voor dikke vrouwen die in taarten gaan zitten dan is er vast ook wel een markt voor jouw nakende lichaam.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:22 schreef TheVulture het volgende:
Dat jullie denken dat ik voor een naaktreportage gevraagd zou worden... ik voel me gevleid maar da's totaal niet realistisch
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
als er een markt is voor dikke vrouwen die in taarten gaan zitten dan is er vast ook wel een markt voor jouw nakende lichaam.
Ik ben vooral blij dat je door omstandigheden afgevallen bent! Vederlicht nu.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik blijf t geil vinden dat ik in die wordle of wordcloud of hoe dat dan ook heet bovenop Erik zit
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat je door omstandigheden afgevallen bent! Vederlicht nu..
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
als er een markt is voor dikke vrouwen die in taarten gaan zitten dan is er vast ook wel een markt voor jouw nakende lichaam.
Nou je zou schrikken als ik mijn sshirt uit zou doenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat je door omstandigheden afgevallen bent! Vederlicht nu..
Dat lijkt me verre van commercieel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:41 schreef Cavalinho het volgende:
Je hoeft helemaal niet mooi te zijn om commercieel te zijn. Er is overal markt voor.
http://www.gridskipper.com/assets/resources/2006/09/nudieman.jpg
Schrijf t merk ff op. Misschien kan TV t ff over z'n rug gieten voordat die fotoshoot is.quote:
Da was 'n garpjeeee!quote:
Serieus?quote:
Cool tochquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Serieus?
Hebben ze daar al een emoticon voor gemaakt?
Wat een leuk filmpjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:59 schreef Steve het volgende:
Het filmpje dat op de achtergrond werd getoond maakt denk ik wel duidelijker waarom ze die outfit aanhad.
Hij is wel leuk inderdaadquote:
Volgens mij wel..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:31 schreef Cavalinho het volgende:
Nou succes, Nederland, ik heb toch niemand anders om aan te moedigen.
Het is mode de chief headdress,
http://www.reachcouture.c(...)chief-headdress.html
maar ik heb er moeite mee omdat het een cerimonieel iets is en normaal alleen weggelegd voor mannen. Maar goed, dat ben ik. Met carnaval kijken we ook niet zo nauw, moet ik dan maar denken.
Ik neem dingen weer veel te serieus.
Liedje is wel aardig. Waardering ervoor ligt redelijk hoog, heb ik begrepen?
Wees blij dat je niets anders aan je hoofdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb dat nummer van Joan al zo'n beetje heel de dag in m'n hoofd
Ik vind het lang zo bijzonder niet als haar eerste plaat.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:45 schreef creno het volgende:
Zijn er onder jullie ook al tekenaars ? (Drawsomething)
Is t wat? Ik zou het even uit de appstore kunnen trekken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:45 schreef creno het volgende:
Zijn er onder jullie ook al tekenaars ? (Drawsomething)
Ik wil eigenlijk wel met Kugari-ken spelen
Heb ik net ook gedaan. Tis wel leuk, maar lastig omdat alles Engels de voertaal is...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is t wat? Ik zou het even uit de appstore kunnen trekken.
Daarom heb ik hem nog niet gedownloadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb ik net ook gedaan. Tis wel leuk, maar lastig omdat alles Engels de voertaal is...
WTF is een rake? Ja als je em googled weet je het, maar als iemand anders dat moet tekenen wordt het wat lastiger...
Dan is het maar goed dat ik me gisterenavond heb beperkt tot de SoHo, de Buurvrouw, de Jantjes en de karaokebarquote:Op zondag 4 maart 2012 01:48 schreef Steve het volgende:
Fris. En Pallaz, waar ik de tijd en beetje vergat
Ik meer dat ik steeds dezelfde klaagbaak column lees.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Soms heb ik het idee dat ik naar een herhaling aan het kijken ben.
Dan heb je vast mis geklikt.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik meer dat ik steeds dezelfde klaagbaak column lees.
Zie het als een opening. En je kunt ook meegaan en je eigen gang gaan, natuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Krijg je een mailtje van je moeder. Vraagt ze of je mee wil een week naar Gran Canaria. Trut.
Ik snuiflachtequote:Op zondag 4 maart 2012 13:17 schreef Steve het volgende:
Ik ben vannacht is slaap gevallen op een paaseitje, wat vanmorgen zonder bril wel even voor een ehm...-momentje zorgde.
Zit een uitknop op de tv. Iets soortgelijks zit ook op fokquote:Op zondag 4 maart 2012 12:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Of een willekeurige soap...dat je weken niet kan kijken en dat er eigenlijk niks veranderd is.
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:17 schreef Steve het volgende:
Ik ben vannacht is slaap gevallen op een paaseitje, wat vanmorgen zonder bril wel even voor een ehm...-momentje zorgde.
Of de confrontatie aan moeten gaan en geen kant opkunnen daar.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zie het als een opening. En je kunt ook meegaan en je eigen gang gaan, natuurlijk.
Ex moeder? Kan dat?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:27 schreef Cavalinho het volgende:
Ik zou me geen raad weten als ik een mail kreeg van mijn ex moeder.
Ook leuk dat ze Engels en Nederlands mixenquote:
Ja. Uit de ouderlijke macht ontzetquote:
Biologisch gezien lijkt me lastig.quote:
Dat denk ik welquote:Op zondag 4 maart 2012 14:44 schreef Steve het volgende:
9292ov.nl heeft ook steeds serverfouten. Internet is tegen me!!
Ik heb gisteren een memorabele stapavond meegemaakt, eentje voor in de boekenquote:Op zondag 4 maart 2012 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg, wie heeft er iets leuks meegemaakt de afgelopen tijd?
Ik heb brandweermannen een kat van het dak zien redden van de week.
Ik heb een hele moderne TV, helaas geen uitknop.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit een uitknop op de tv. Iets soortgelijks zit ook op fok
Hoeveel wil je totaal kwijt?quote:
Je hebt em zelfs in je UIquote:
Jaquote:
Zit ook in barcelona jaquote:Op zondag 4 maart 2012 23:56 schreef Stroekie het volgende:
wil iemand de directeur waarschuwen dat hij zijn liefde voor parijs beter kan inruilen voor buenos aires. de poolparty in axel hotel is geweldig. en ja dat is een doelgroepen hotel. vraag maar aan cavalinho die kent het ook
hier houden ze gewoon de zwembroek aan hoor,quote:
komt helemaal goedquote:Op maandag 5 maart 2012 00:26 schreef Cavalinho het volgende:
Leuk dat je het zo naar de zin hebt, Stroekie! Geniet er van!
Schattige musicalacteurs, telt dat?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg, wie heeft er iets leuks meegemaakt de afgelopen tijd?
Ik heb brandweermannen een kat van het dak zien redden van de week.
Die is wel cute jaquote:Op maandag 5 maart 2012 09:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Schattige musicalacteurs, telt dat?
[ afbeelding ]
alleen maar water drinken, totaal geen andere dranken, je zult zien hoe veel dat werktquote:
Je ziet ze vliegen!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
alleen maar water drinken, totaal geen andere dranken, je zult zien hoe veel dat werkt
kilo's vliegen er af bij mij, zonder moeite
:d iN WELKE CATEGORIquote:Op maandag 5 maart 2012 14:21 schreef wonderer het volgende:
WTF?Ik ben voor twee Yvonne-awards genomineerd
How??
TTK en KAA.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
:d iN WELKE CATEGORI
GOdverrrr ik word gek van die capslock. Heb er al de hele dag ruzie mee.
Dus:
In welke categorie?
Uuuuuhm, geen idee eigenlijk.quote:
Grappigquote:Op maandag 5 maart 2012 16:10 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Krijg ineens 2 jaar na dato (als t niet langer is) een mail van de drummer van Hit me TV, of ik al kan drummen
Paar jaar geleden was ik bij een optreden van ze en toen hadden ze de show stilgezet omdat de zanger ind e war was. Hij zei "Er staat een jongen in t publiek die echt als 2 druppels water op onze drummer lijkt, maar het is heem niet, want die zit toch echt achter me te drummen. Zeer verwarrend!"
En toen wees ie mij dus aanNa afloop smeten ze een drumstokje naar me toe (ligt nog in m'n kast) en heb ik nog ff met ze gepraat. Ik zou de tour overnemen als Bow (de drummer) 't ff beu was
Krijg ik dus gister mail
quote:Op zondag 6 september 2009 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We waren naar de band Hit me TV gaan kijken, en ik zag de zanger al vaak mijn kant op kijken. Halverwege het concert zegt de zanger ineens. "Jongens, ik ben in de war..... ik kijk steeds de zaal in... en ik zie mijn drummer staan daarzo. En dat kan niet, want die zit achter me te drummen!". Blijk ik dus heel erg op de drummer te lijkenFijn.....
... ik ff in de spotlights gezet.
En na afloop stond de zanger in de zaal cd's te verkopen en zijn we naar ze toegegaan. Hij lachte al toen ik er aan kwam, dus ik zei "Ja, ik kom ff solliciteren voor drummer." Dus toen hebben we ff gekletst, afgesproken dat we de drummer gngen ontslaan en dat ik dan zijn deel ging overnemen. Want ik was langer EN geen vegetarier dus dan konden we samen gaan hamburger-eten.
Uiteindelijk kwam dus de drummer er bij. Ook ff mee gepraat., hem uitgelegd dat ie overbodig was geworden, maar dat vond ie wel fijn want dan kon ie op wereldreis gaan. Dus vanaf het nieuwe seizoen en de nieuwe cd ga ik touren met Hit me TV. Ik heb ook zijn drumstokje nu thuis liggen
[ afbeelding ]
Rechtsboven is dus de drummer.
En ik ben al aan het oefenen met z'n stokje:
[ afbeelding ]
Lijkt idd wel. Grappige was dat hij dus vroeg of ik m'n fototoestel bij had, maar dat had ik dus niet. Dus is hij ff backstage het zijne gaan halen want hij wilde met me op de fotoDus wij ff als tweelingbroers poseren voor z'n camera. "Ja krabbel dan straks ff wat op onze Hyves, dan krijg je de foto wel!"
Echt hele aardige jongens!
2009?! Whow!quote:
sterke met de strijd die je moet leverenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:22 schreef Cavalinho het volgende:
Zucht, emotionele rollercoaster gisteravond en vanmorgen....
Maar alles is goed gekomen.
Dat ja...quote:Op maandag 5 maart 2012 19:24 schreef Ang3l het volgende:
Je was je niet bewust van ... ?
Is dat niet een beetje naïef aangezien je in een Zuid-Amerikaans land zit?
is het niet meer iets van stad en ontwikkeling versus platteland en geisoleerrd zijn. Europa als continent loopt ook niet over van tolerantie laat staan acceptatie. Zelfs binnen nederland zijn er plekken waar kinderen door hun ouders hierom verstoten worden en door de rest van de gemeenschap met de nek worden aangekeken en echt niet enkel alleen in urk, rouveen of staphorstquote:Op maandag 5 maart 2012 19:44 schreef Cavalinho het volgende:
Waarom zou ik er vanuit gaan dat een heel continent gevaarlijk is?
geld voor africa nog in sterkere mate. In bv oeganda en zimbabwe doen regeringsleiders en hun getrouwen om deze wezens minder dan honden maar te verlossen via de doodstrafquote:Op maandag 5 maart 2012 19:44 schreef Cavalinho het volgende:
Waarom zou ik er vanuit gaan dat een heel continent gevaarlijk is?
Er is een verschil tussen verstoten worden opbv overtuigingen of in elkaar geslagen of vermoord worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het niet meer iets van stad en ontwikkeling versus platteland en geisoleerrd zijn. Europa als continent loopt ook niet over van tolerantie laat staan acceptatie. Zelfs binnen nederland zijn er plekken waar kinderen door hun ouders hierom verstoten worden en door de rest van de gemeenschap met de nek worden aangekeken en echt niet enkel alleen in urk, rouveen of staphorst
in Nederland is het zelfs andersom, in plattelandsgemeenten en religieuze dorpen stijgt de tolerantie de laatste jaren, terwijl die in grote steden, zoals bijv. Amsterdam en Rotterdam enorm afneemtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het niet meer iets van stad en ontwikkeling versus platteland en geisoleerrd zijn. Europa als continent loopt ook niet over van tolerantie laat staan acceptatie. Zelfs binnen nederland zijn er plekken waar kinderen door hun ouders hierom verstoten worden en door de rest van de gemeenschap met de nek worden aangekeken en echt niet enkel alleen in urk, rouveen of staphorst
Het maakt in Brazilie ook erg uit waar je bent (ik kan niet spreken van andere Zuid Amerikaanse landen omdat ik daar alleen in steden ben geweest). Je moet niet vergeten dat er veel culturen door elkaar lopen. Bij de zwarten en bij bepaalde blanke groepen is er veel meer walging dan bij bepaalde latere import en de indianen. Bij de indianen (in Brazilie) is het zelfs normaal tot "beter" dan hetero.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ook wel een keer lekker of niet?quote:
Het was licht sarcastischquote:
Johquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was licht sarcastisch
Maar anders komen er mensen die vinden dat ze steeds naar dezelfde soap kijken.
Gelukkig dragen die zelf wel enorm wen steentje bij aan leuke verhalen en afwisseling. Ik smul dagelijks.
Dat was ook sarcastisch
Heb je een beetje aantrekkelijke knieen?quote:
Hmmz. je hebt gelijk.quote:
We are aaaaaaaaaaaaaaaaall together noooooooow!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:06 schreef wonderer het volgende:
Van lichtblauwe zijde. Past bij een ijskoningin
Ik zie het gek genoeg nog voor me ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. je hebt gelijk.
Ook hoge laarsjes dus.
Ik vind ze echt totaal niet vergelijkbaar. Alleen dat er gezongen wordt in beide series.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
Smash is een goede serie, veel beter dan Glee
Openhartigquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:41 schreef Cavalinho het volgende:
Tja, ik weet niet of ik dat zomaar hier neer kan zetten, maar het is voor zijn genot.
Ik heb het nooit geweten, wist wel dat hij van kostuums, drags en fantasy houdt, maar nooit de link gelegd met sex/erotiek.
Nu dat ik het wel weet, wordt het allemaal nog leuker in bed.
Zo, ander onderwerp, want dit is eigenlijk wel heel prive.![]()
Wat hebben jullie gedaan vandaag?
Ik ken je niet eens, maar ik zie een rood kanten jurkje voor me, kekke pumps aan, gespierde armen, enorm veel borsthaar, jouw vriendje wat zachter, zit wat op de bank en dan ga jij met je benen voor hem staan en opeens schreeuw je "EN NOU GODVERDOMME."quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou echt nooit een jurk aantrekken voor het genot van iemand anders...
Proestquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens, maar ik zie een rood kanten jurkje voor me, kekke pumps aan, gespierde armen, enorm veel borsthaar, jouw vriendje wat zachter, zit wat op de bank en dan ga jij met je benen voor hem staan en opeens schreeuw je "EN NOU GODVERDOMME."
Of zoiets.
Ik ook niet. Er zijn grenzen. Maar die zijn niet voor iedereen gelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou echt nooit een jurk aantrekken voor het genot van iemand anders...
Best wel jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:38 schreef Cavalinho het volgende:
Ik kan zo voor meisje door, dat scheelt. Heb ook wel geshopped in meisjeskleren in Milaan omdat die vriendin het leuk vind om me op te tutten en met me te pronken....
Ik ben een pleaser. En vind het zelf ook wel geinig om een rol te spelen. 'sAvonds kan ik dan weer gewoon in smoking haar begeleiding zijn op een party... ook een rol, maar weer anders.
Ik vertel weer veel te veel...![]()
Dat dan één hoge hak breekt en alles.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. Er zijn grenzen. Maar die zijn niet voor iedereen gelijk.
Ik wil best iets voor een ander doen en grenzen verleggen. Maar mijn persoonlijke grens kan buigen, niet breken. Dit zou voor mij breken zijn.
Ik heb nog nooit op hakken gelopen (buiten die onder m'n cowboylaarzen dan) dus ik geloof dat ik t op 2 al niet overleef, laat staan op een wankele ene.quote:
Jij ziet een hoedje hequote:
Ja hallo, dat zijn platte schoenen.quote:
En make-upquote:
Zo'n moordwapen:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, dat zijn platte schoenen.
A bitch needs to wear heels! Om het op z'n Rupauls te zeggen
en dan in de slaapkamer zo'n french maid uniform?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:38 schreef Cavalinho het volgende:
Ik kan zo voor meisje door, dat scheelt. Heb ook wel geshopped in meisjeskleren in Milaan omdat die vriendin het leuk vind om me op te tutten en met me te pronken....
Ik ben een pleaser. En vind het zelf ook wel geinig om een rol te spelen. 'sAvonds kan ik dan weer gewoon in smoking haar begeleiding zijn op een party... ook een rol, maar weer anders.
Ik vertel weer veel te veel...![]()
na de regen en onweer kon ik vandaag weer naar buiten voor dagje hop on hop off bus. Heb o.a stadion van boca juniors gezien. Ligt nog veel dichter op de huizen dan dat van psv en het is helemaal geel en blauw geschilderd gelijk de vlag van zwedenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:41 schreef Cavalinho het volgende:
Tja, ik weet niet of ik dat zomaar hier neer kan zetten, maar het is voor zijn genot.
Ik heb het nooit geweten, wist wel dat hij van kostuums, drags en fantasy houdt, maar nooit de link gelegd met sex/erotiek.
Nu dat ik het wel weet, wordt het allemaal nog leuker in bed.
Zo, ander onderwerp, want dit is eigenlijk wel heel prive.![]()
Wat hebben jullie gedaan vandaag?
met een plumeau kan je best leuke dingen doenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan in de slaapkamer zo'n french maid uniform?
Ik weet net of je onlangs nog PSV hebt gezien, maar Rio de janeiro van hartje Eindhoven ligt er echt teeeeeeeeeeeegenaanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
na de regen en onweer kon ik vandaag weer naar buiten voor dagje hop on hop off bus. Heb o.a stadion van boca juniors gezien. Ligt nog veel dichter op de huizen dan dat van psv en het is helemaal geel en blauw geschilderd gelijk de vlag van zweden
Ik wil best haar nep vriend zijn voor een avond, maar haar slaapkamer betreed ik niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan in de slaapkamer zo'n french maid uniform?
Voorlopig gaat er niemand wonen... er is volgens mij een aannemer faillietquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet net of je onlangs nog PSV hebt gezien, maar Rio de janeiro van hartje Eindhoven ligt er echt teeeeeeeeeeeegenaanJe zou er wonen zeg.
heb vorige week maandag ter afscheid even gezwaaid want na vakantie werk ik niet meer in eindhoven maar op industrieterrein de brand in den bosch. Bij eindhoven meer hoogbouw maar hier er gewoon er tegenaan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet net of je onlangs nog PSV hebt gezien, maar Rio de janeiro van hartje Eindhoven ligt er echt teeeeeeeeeeeehgenaanJe zou er wonen zeg.
Daar doelde ik ook meer op.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:15 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik wil best haar nep vriend zijn voor een avond, maar haar slaapkamer betreed ik niet.
Slaapkameravontuurtjes zijn voor mijn vriend. Ik ben wel echt homo hoor, niet bi.
Niet bi? En eerder deze week was je nog verliefd op een lesbisch meisje? Ze mag dan lesbisch zijn, ti's nog steeds een meisje. Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:15 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik wil best haar nep vriend zijn voor een avond, maar haar slaapkamer betreed ik niet.
Slaapkameravontuurtjes zijn voor mijn vriend. Ik ben wel echt homo hoor, niet bi.
Leuk he, stroekie, zo'n hop on , hop off, zie je de belangrijkste bezienswardigheden zonder er moeite voor te doen.
Wij hebben hier ook regen en onweer af en toe, maar wel gewoon rond de dertig graden....
temp is hier ook goed net als de malbeq hihi moet straks thuis wel bioritme weer terugschroeven want om 0.00 naar restaurant gaan of een club die na 3 uur pas volloopt kennen we thuis nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:15 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Leuk he, stroekie, zo'n hop on , hop off, zie je de belangrijkste bezienswardigheden zonder er moeite voor te doen.
Wij hebben hier ook regen en onweer af en toe, maar wel gewoon rond de dertig graden....
en dan gaan ze tot een uur of 8 door. Kan je direct door ontbijten en dan pittenquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:24 schreef Steve het volgende:
Na 3 uur pas?
Van mij mogen ze hier zelfs al eerder beginnen..
PSV is me onwijs ingemaakt afgelopen zondag dor FC Twentequote:Op woensdag 7 maart 2012 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet net of je onlangs nog PSV hebt gezien, maar Rio de janeiro van hartje Eindhoven ligt er echt teeeeeeeeeeeegenaanJe zou er wonen zeg.
Daar ga ik toch niet mee naar bed? Zou me geen raad weten. Ik kreeg wel vlinders, ik weet verder ook niet hoe het mogelijk was, het was erg verwarrend, maar ik dacht niet aan sex ofzo. Het was verder een nogal jongensachtig meisje.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet bi? En eerder deze week was je nog verliefd op een lesbisch meisje? Ze mag dan lesbisch zijn, ti's nog steeds een meisje. Wat heb ik gemist?
"Jankbal"... Laat iedereen het toch hebben over waar ze het over willen hebben... Of wordt dat allemaal gestroomlijnd?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij is het modetopic een halte verder
zoiets?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:32 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Daar ga ik toch niet mee naar bed? Zou me geen raad weten. Ik kreeg wel vlinders, ik weet verder ook niet hoe het mogelijk was, het was erg verwarrend, maar ik dacht niet aan sex ofzo. Het was verder een nogal jongensachtig meisje.
Yurithemaster, ik heb lieve meisjes jurkjes gekocht.
Voor mij telt verliefd worden zwaarder dan er een keer mee naar bes hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:32 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Daar ga ik toch niet mee naar bed? Zou me geen raad weten. Ik kreeg wel vlinders, ik weet verder ook niet hoe het mogelijk was, het was erg verwarrend, maar ik dacht niet aan sex ofzo. Het was verder een nogal jongensachtig meisje.
Yurithemaster, ik heb lieve meisjes jurkjes gekocht.
Maasmechelen? Is dat die onwijs, eh, leuke kerel?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:36 schreef Ang3l het volgende:
Ben echt enorm aan t flirten met een ex scharrel van me. En dat is al vaker af en aan geweest. Weet niet of dat de meest handige rebound guy gaat zijn.
Venetië en Maasmechelen is handiger
qua energie en bruisende stad hebben ze wel wat met elkaar gemeen ja 24 hours partytime. Al zijn er op het roze vlak maar een handvol cafe's overdag open, want ja hun clientèle ligt nog de roes uit te slapenquote:
Uuuuh, welke bedoel je?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maasmechelen? Is dat die onwijs, eh, leuke kerel?
Die uit de effenaar crew ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:36 schreef Ang3l het volgende:
Ben echt enorm aan t flirten met een ex scharrel van me. En dat is al vaker af en aan geweest. Weet niet of dat de meest handige rebound guy gaat zijn.
Venetië en Maasmechelen is handiger
Lol. Nee. En dat is trouwens maar een eenmalige date geweest hoor!quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch niet weer met de prince de lignac ?
toch weer wel met een D ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:54 schreef Ang3l het volgende:
Uit de effenaar crew?
Barman1 of barman2?
Nee. Dit is een geheel nieuwe.
Het was meer een grapje...quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
"Jankbal"... Laat iedereen het toch hebben over waar ze het over willen hebben... Of wordt dat allemaal gestroomlijnd?
Voor straf moet je een hoedje op en hakjes aan!quote:
Okquote:Op woensdag 7 maart 2012 08:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor straf moet je een hoedje op en hakjes aan!
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:24 schreef Ang3l het volgende:
Eriiiiiiiiik... we deden bij modern een dansje op Ludovicooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zwierde en zwaaide en rolde over de vloer en jankte, want dat doe je bij modernquote:
Jeroen komt uit Turnhout en die is al met Ivarquote:
We hadden al established dat jij en ik nogal verschillen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mij telt verliefd worden zwaarder dan er een keer mee naar bes hoor.
Die is dan ook van de friso crew en niet van de effenaar crewquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jeroen komt uit Turnhout en die is al met Ivar
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jeroen komt uit Turnhout en die is al met Ivar
Volgens mij lullen we allemaal langs elkaar heen en werd het volgende bedoeld:quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die is dan ook van de friso crew en niet van de effenaar crew
ja en tmm koppelt daar vrolijk jeroen aanvast om de verwarring groter te maken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij lullen we allemaal langs elkaar heen en werd het volgende bedoeld:
Ik noemde 2 dingen
1A: Een ex scharrel speelt weer op
1B: Twee nieuwe scharrels genaamd Venetie en maasmechelen passeren de revue
Jij reageeerde met 1 ding:
Die uit de effenaar crew?
Daarbij doelde je waarschijnlijk op 1A, maar ik dacht dat je 1B bedoelde.
We spoelen even terug daarom.......
BZZWZWZWWZWZWZWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWPLOPKLIK
Nee, die ex-scharrel is niet D, de ex-barman van de Effenaar
Zo. Verwarring opgelost.
Gelukkig zit er nu weer structuur in, voordat we allemaal in ruzie belanden vanwege slechte communicatiequote:Op woensdag 7 maart 2012 14:45 schreef Stroekie het volgende:
K
[..]
ja en tmm koppelt daar vrolijk jeroen aanvast om de verwarring groter te maken.
ondanks 4 uur tijdsverschil en 20.000 kilometers volkomen duidelijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig zit er nu weer structuur in, voordat we allemaal in ruzie belanden vanwege slechte communicatie
quote:
Van de film John Carter.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ga dan wel vertellen dat we gisteravond een mooie voorpremière hebben afgeleverd.. 600 tevreden FOK!kers en ook Disney vond het erg leuk en goed geregeld.
. Jammer dat de meesten van jullie er niet waren, maar ach.
Ik ook niet. Ik vrees dat we nu samen naar deze film moeten. in het donker.quote:
quote:
Ik hoop voor jullie dat jullie druk met elkaar bezig zijn en niet zo veel van de film hoeven te zienquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vrees dat we nu samen naar deze film moeten. in het donker.
Oh... Die lijkt me echt helemaal niksquote:
Twee keerquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb het 2x gezien. Gisteren was eigenlijk niet om aan te zien...
Was ie zo slecht ja?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat jullie druk met elkaar bezig zijn en niet zo veel van de film hoeven te zien.
De special effects waren mooi. Alleen het verhaal, het acteren en de algehele setting (science fiction) is niet zo iets voor mij. En dan is ruim twee uur erg lang.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was ie zo slecht ja?
Deed ie de achternaam van de hoofdrolspeler eer aan?
Ik heb ook grootste deel van de film zonder bril op gezeten. Eigenlijk is alleen de ondertiteling ook 3d.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Twee keer? Ik zou het niet trekken. Ik vond die ene keer al lang duren vaak
. Alleen Woola is leuk
. Daar moeten ze een film over maken
.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik ook niet. Ik vrees dat we nu samen naar deze film moeten. in het donker.
Naderhand wel douchen dan hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop voor jullie dat jullie druk met elkaar bezig zijn en niet zo veel van de film hoeven te zien.
Ik vind de ondertiteling bij 3D heel vervelend, dat het voor het scherm zweeft zeg maar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb ook grootste deel van de film zonder bril op gezeten. Eigenlijk is alleen de ondertiteling ook 3d..
Mij ook niet, ik ben niet zo van de scifi.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:52 schreef Bartjebart het volgende:
Oh... Die lijkt me echt helemaal niksDus niet zo heel erg dat ik er niet bij was
Maar fijn dat de mensen die em wel gezien hebben ervan hebben genoten!
Ik heb Avatar ook nog nooit gezienquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Mij ook niet, ik ben niet zo van de scifi.
Ik doe idd speciaal mijn lenzen in danquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:13 schreef Bartjebart het volgende:
3D is zo onhandig voor iemand met een bril
3d lenzen ipv bril? Lijkt me ook lastigquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe idd speciaal mijn lenzen in dan
Avatar vond ik als een van de weinigen echt heel erg mooi in 3D. Ook Hugo was heel mooi zo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
De meeste films zijn eigenlijk niet echt bijzonder in 3d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |