quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:15 schreef Lindytje het volgende:
Iemand had geen zin om naar d'r werk te gaan vanochtend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebbie een lekker bammetje gemaakt lieffie?
En dat heb je nog gedaan ook
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Hebbie een lekker bammetje gemaakt lieffie?
En dat heb je nog gedaan ook
I'M SORRYYYYYYYquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godsamme, Puckzz snapte 'm ook al niet, cultuurbarbaren!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
Jup hier weer lunch vergeten.. en fruit.. heb niks mee![]()
Oh het ging over de swapkoffert!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik al weet wat ik ruik, een lakjon is gaan lekken. Misschien iemand de dop er niet goed opgedraaid? Het zit alleen op het flesje zelf hurr
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
Nou ja, het begin is erquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:34 schreef PriemGirl het volgende:
En ik heb ze dus wel klaar gelegd in de keuken
emoslinger plz.
Lolwhut?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb het gevoel dat een lakje vanuit zichzelf lektzo onder de dop door terwijl hij rechtop staat
Ja net was het hard, en nu voelde ik een zachte bubbel. Ik heb hem nu zo goed als schoongemaakt dus ben benieuwdquote:
Dhlquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:01 schreef Lindytje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik kan mijn snowboots en pumps ophalen bij het DHL servicepunt
nu al?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:01 schreef Lindytje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik kan mijn snowboots en pumps ophalen bij het DHL servicepunt
oppermutsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
Jupquote:
Net, jonguh!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Een p op zijn kop met iets van gaas
Een p op zijn kop... Een b !!! of een d !!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Een p op zijn kop met iets van gaas
dit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een p op zijn kop... Een b !!! of een d !!!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een p op zijn kop... Een b !!! of een d !!!
Mooie kleur lipstick welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik moest idd lolleren toen hij net voorbij kwam op feestboek
Maar het is zo leukquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb 'm d'r al weer afgedonderd, wat een ellende, steeds vastlopers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de lijn trouw naar honden blijven blaffen
En nu heb ik hem onder de douche gezet en hij heeft hij zo'n "AAAAHHHHHHHH IK BEN SCHOON WTF WTF WTF"-kriebel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, dat was honden-update
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Dat, behalve dat ik hem er nog af moet gooienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb 'm d'r al weer afgedonderd, wat een ellende, steeds vastlopers
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai
Hont 1,5 uur uitgelaten, I haz a tired
En hij heeft zowaar een kleine vooruitgang gemaakt in loslopen en andere hont tegenkomen: Ik heb hem er niet fysiek af hoeven trekken
Goed zo, hij leert het wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de lijn trouw naar honden blijven blaffen
En nu heb ik hem onder de douche gezet en hij heeft hij zo'n "AAAAHHHHHHHH IK BEN SCHOON WTF WTF WTF"-kriebel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, dat was honden-update
Heb je al Cesar Milan skates?
disclaimer
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai
Hont 1,5 uur uitgelaten, I haz a tired
En hij heeft zowaar een kleine vooruitgang gemaakt in loslopen en andere hont tegenkomen: Ik heb hem er niet fysiek af hoeven trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de lijn trouw naar honden blijven blaffen
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, dat was honden-updateProgression, he makez it!!
Bwhehehehe, altijd leuk ja, als ze uit de douche komen![]()
Vindt ie douchen wel oké? Sien heeft daar echt een grafhekel aan....Don't come closer, I might hurt you
Neen, maar dat lijkt me wel tofquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goed zo, hij leert het wel!
Heb je al Cesar Milan skates?
Neuh, staat er zo bij van "is dit nou echt nodig? Doe het niet!" maar laat het wel toe. Is poetel he, die is wel gewend aan geklooi om z'n vacht heenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]Progression, he makez it!!
Bwhehehehe, altijd leuk ja, als ze uit de douche komen![]()
Vindt ie douchen wel oké? Sien heeft daar echt een grafhekel aan....
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neuh, staat er zo bij van "is dit nou echt nodig? Doe het niet!" maar laat het wel toe. Is poetel he, die is wel gewend aan geklooi om z'n vacht heen![]()
Mijn oude hond was zo grappig onder de douche, die stond alles te ondergaan met zo'n hoofd van "Waarom moet ik zo lijden? wat heb ik je aangedaan? De wereld is tegen mij. Maar ik zal lijden in stilte. Dit heb ik allemaal voor je over, ga eens heul snel schuldgevoel krijgen!"
Bwhehehehehe, honden onder de douche...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neuh, staat er zo bij van "is dit nou echt nodig? Doe het niet!" maar laat het wel toe. Is poetel he, die is wel gewend aan geklooi om z'n vacht heen![]()
Mijn oude hond was zo grappig onder de douche, die stond alles te ondergaan met zo'n hoofd van "Waarom moet ik zo lijden? wat heb ik je aangedaan? De wereld is tegen mij. Maar ik zal lijden in stilte. Dit heb ik allemaal voor je over, ga eens heul snel schuldgevoel krijgen!"
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon veel koffie gedronkenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
en nog zo'n enorme schijtsessie
Volgens mij is mijn lichaam aan het ontslakken
ik drink elke dag veel koffie, en ik rook. 's Morgens is het soberso altijd feest hierquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon veel koffie gedronken
Ik weet nu al dat ik over een half uur moeilijk moet beren, zit nu een dubbele cappuccino weg te tikken en heb net een broodje kaas op (= vet) dus dan is het feest straks
sien saysquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:45 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwheheheheheheheh![]()
![]()
goede schijtopwekking inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik drink elke dag veel koffie, en ik rook. 's Morgens is het soberso altijd feest hier
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:45 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwheheheheheheheh![]()
![]()
+1quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:46 schreef BBQ-kip het volgende:
George Foreman op tv, die ken ik alleen maar van de George Foreman grill
+2quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:46 schreef BBQ-kip het volgende:
George Foreman op tv, die ken ik alleen maar van de George Foreman grill
OMG die Sien!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:45 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwheheheheheheheh![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwheheheheheheheh![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwheheheheheheheh![]()
![]()
Ik ga d'r heen denk ikquote:LOCATIE GROTE ZAAL ZAAL OPEN 19:30U
ENTREE ¤5,00 * AANVANG 20:00U
Op vertoon van je studentenpas is de toegang gratis.
Volledig verlamd en gezond van verstand, je hersenen zijn intact maar je kunt niet communiceren. En niemand die je kan helpen. Neurowetenschapper Nick Ramsey heeft een plan, hij werkt met zijn team aan een miniatuur computer die direct met de hersenen in verbinding staat. Hij wil die neuroprothese gaan implanteren bij verlamden zodat ze kunnen twitteren, en apparaten kunnen aanzetten met alleen hun gedachten. Tijdens de NIHC-publiekslezing geeft Ramsey de belofte van hersenimplantaten prijs. Hij is er klaar voor, bent u dat ook?
Nick Ramsey is als hoogleraar cognitieve psychologie verbonden aan het Rudolf Magnus Instituut en aan de afdeling neurochirurgie van het Universitair Medisch Centrum Utrecht. Hij brengt de specifieke hersenfuncties in kaart. In 2006 ontving hij voor zijn onderzoek een prestigieuze ‘Vici-subsidie’ ter grootte van 1,25 miljoen Euro. Sinds 2009 is hij coördinator van de onderzoekspijler Gezondheid van het NIHC-onderzoeksprogramma Hersenen en Cognitie: Maatschappelijke Innovatie.
Over NIHC
Het Nationaal Initiatief Hersenen en Cognitie (NIHC) is een regieorgaan waarbinnen onder anderen taalwetenschappers, ICT-ers, psychiaters, neurologen, biologen, psychologen en pedagogen samen wetenschappelijk onderzoek doen naar de hersenen en hun invloed op menselijk gedrag en de maatschappij. Het NIHC streeft naar excellent onderzoek voor een beter begrip van hersenen en gedrag, maar ook naar toepassing van die onderzoeksresultaten binnen concrete maatschappelijke vraagstukken. Het Nationaal Initiatief wordt ondersteund en gecoördineerd door de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek (NWO). Meer over NIHC op www.hersenenencognitie.nl
Ja, dat is altijd een heel mooi hoofdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat "wat heb ik jullie misdaan"-hoofd. Oude hond kon dat nog veel erger. (was sowieso een veelgebruikte uitdrukking van hem
)
Geloof dat ik er alleen geen pics van heb
Sientjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:45 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwheheheheheheheh![]()
![]()
Die orenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:50 schreef Lindytje het volgende:
En hier stond ze te kijken hoe dikkie gewassen werdAchter de tuinbank vandaan, want daar sta je veilig
![]()
[ afbeelding ]
zeker, veiligheid boven allesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:50 schreef Lindytje het volgende:
En hier stond ze te kijken hoe dikkie gewassen werdAchter de tuinbank vandaan, want daar sta je veilig
![]()
[ afbeelding ]
Die ken ik heul niet! ??quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Sien lijkt zo op die hond van Storyteller![]()
![]()
Daarom staat sien ook met haar riem aan.... Anders kun je er rondjes achteraan rennen in de tuinquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:49 schreef PriemGirl het volgende:
Samson in het badEn tig keren geniepig uitspringen
Gelukkig hoeft ie er niet vaak in
Natte siennnnn![]()
Mooien herder-poedel-mix-orenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die oren.
En wtf, die Cesar-skates kosten 250 euro![]()
![]()
![]()
![]()
OMG WAAR IK WIL EMquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een nagellakknuffel voor de hont![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Inclusief piepgeluidje![]()
Epischquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja die dus!quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
gamma aanbieding???quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
ff inloggen onder mijn eigen account.
verdulleme, ninja-edit!quote:
Verdomme, warhoofd dat ik benquote:
Nogmaals, gamma aanbieding?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Verdomme, warhoofd dat ik ben.
Die Gamma aanbieding is trouwens nog best okee. Heb ook zitten kijken naar zoon BSP ding, maar die zijn 40 tientjes duurder.
Emoslinger pleasequote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.mardyshondenbo(...)epzakjes-hello-kitty![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je 'm gekocht?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Verdomme, warhoofd dat ik ben.
Die Gamma aanbieding is trouwens nog best okee. Heb ook zitten kijken naar zoon BSP ding, maar die zijn 40 tientjes duurder.
Heb gisteren met mijn warhoofd mijn fiets niet op slot gezet.quote:
Hondenspullenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:03 schreef bleiblei het volgende:
En wat hebben jullie in ... naam voor een webshop gevonden.
je weet toch hoe kansloos iedereen hier isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:03 schreef bleiblei het volgende:
En wat hebben jullie in ... naam voor een webshop gevonden.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier, een schoen met een flesje nagellak er op!
[ afbeelding ]
Ow den fiets bij de gammaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb gisteren met mijn warhoofd mijn fiets niet op slot gezet.
Wat niet zo een strak plan is in een meest criminele stad van nederland.
swap swap swap (op dubstep ritme uitsprekenquote:
En datquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je weet toch hoe kansloos iedereen hier is
Nee, doen we morgen welquote:
Wel andere die niet op slot stonden??quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, doen we morgen wel. Ff met ons tweetjes kijken.
Collega zei nog, ja, je moet ff rondje door de buurt lopen, vroeger zette ik ook altijd open fietsen op de hoek van de straat.
Maar geen fiets te bekennen die op de mijne lijkt in de buurt.
oh ja, dat had SQ al gemeld hierquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb gisteren met mijn warhoofd mijn fiets niet op slot gezet.
Wat niet zo een strak plan is in een meest criminele stad van nederland.
Arme fietsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Collega zei nog, ja, je moet ff rondje door de buurt lopen, vroeger zette ik ook altijd open fietsen op de hoek van de straat.
je weet dat ik morgen een date heb he?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
whehehehehe!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:05 schreef Lindytje het volgende:
Ik kreeg net alle zooi die gedigitaliseerd moet worden van de swapkoffer binnen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh date ! Is ze knap? Grote memmen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat ik morgen een date heb he?
Gaan we gewoon om 9 uur meteen
Jij mag niet op date want je bent verloofd!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:
Komt je date hier of ga je er heen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
anders koop jij ze voor je tussenpersoon en prik je de hak in zijn oogquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nou als ik deze dan niet koop; dan kan ik straks best naar de stad die maddens kopen
Goede redenatie, ik hou er van!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nou als ik deze dan niet koop; dan kan ik straks best naar de stad die maddens kopen
je kent 'r he... mensen met kinderenquote:
Goeden logica!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
anders koop jij ze voor je tussenpersoon en prik je de hak in zijn oog
en dan laat je ze daar, toch betaald én wraak genomen tegelijkertijd
kansloze rukkersquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kreeg van haar vandaag nog een mail. Er is een accountmanager ingeschakeld en ze snapt het zelf niet meer.
Bedankt. Geeft goed vertrouwen vrouwke![]()
![]()
Bubs, jij had mijn lakdingen als brievenbuspost verzonden, maar ze waren toch bij de (depri-)buuv bezorgd, krijg jij dan geen rekening nog daarvoor?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn hont zou er wel mee spelen. Die heeft zijn zinnen gezet op Suske en Wiske popen van zijn baas, en die krijgt ie niet
Nice ! Bijna het bedrag van mijn autoherstellingquote:
Nee hoor, de ene postbode duwt ze er wel in en de andere nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bubs, jij had mijn lakdingen als brievenbuspost verzonden, maar ze waren toch bij de (depri-)buuv bezorgd, krijg jij dan geen rekening nog daarvoor?
(vroeg het me gewoon af hoor, heb het nooit eerder meegemaakt)
Wat een falerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kreeg van haar vandaag nog een mail. Er is een accountmanager ingeschakeld en ze snapt het zelf niet meer.
Bedankt. Geeft goed vertrouwen vrouwke![]()
![]()
Ah, ok!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee hoor, de ene postbode duwt ze er wel in en de andere niet
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:32 schreef PriemGirl het volgende:
HONGERRRRR !!! Rammeldebammeldegmom....
Ik ga maar peuk roken
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, ok!
Gisteravond die Seche Vite even uitgeprobeerd op 1 nagel over lak heen, damn, dat spul droogt snel zeg! Ben er blij mee!
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
WAAROM krijg ik steeds google ads voor moslimdating?
Kom Skjoe, dat hoeven we jou toch niet uit te leggenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
WAAROM krijg ik steeds google ads voor moslimdating?
Ja, en dan nu zielig gaan doen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Wees blij, ik krijg overal die dr. Martens die uitverkocht zijn in mijn maat en Lipglans.... booeeeeehoeeeeee
Nagel is daar wel hendig sjiek goed in dacht ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:51 schreef Mss het volgende:
Is er hier iemand hendig met paint.net? Ik moet van wallpapers foto's maken voor in fotolijstjes van 5 bij 10. Nu wil ik foto's dus gedeeltelijk verkleinen en dan de rest croppen. Maar hoe kan ik met dat programma een rechthoek van 10 bij 5 uit een foto croppen?
Die zijn wel makkelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:51 schreef Lindytje het volgende:
Oh, plus een extragratisch stempel, dat ook nog
Ja... dat ja....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Wees blij, ik krijg overal die dr. Martens die uitverkocht zijn in mijn maat en Lipglans.... booeeeeehoeeeeee
misschien hebben ze wel per ongeluk hun laatste paar maat 41 naar je opgestuurd en kun je die ana mij slijtenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dr. Martenszouden ze al bezorgd zijn
Ik ben hendig sjiek met photoshopquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nagel is daar wel hendig sjiek goed in dacht ik
Maat 41 is nog leverbaarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
misschien hebben ze wel per ongeluk hun laatste paar maat 41 naar je opgestuurd en kun je die ana mij slijten
Mijn moeder heeft ook maat 41quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
misschien hebben ze wel per ongeluk hun laatste paar maat 41 naar je opgestuurd en kun je die ana mij slijten
WHUUUTTTTTTTTTTTTquote:
Misschien hebben ze je gebeden verhoordquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
WHUUUTTTTTTTTTTTT
Gisteren niet hoor
Ik ga meteen kijken!
en iChica heeft alleen maar kutaanbiedingen vind ik....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb onderaan een banner staan van iChica met "De iChica Outlet is NU open! Kortingen tot wel 90%"
Dus ik klikken, kom ik op een pagina waar alleen staat "De Outlet is momenteel gesloten, maar zal binnenkort haar deuren weer openen!"
Slekten promotie-skills, zij hebben ze
Kanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
WHUUUTTTTTTTTTTTT
Gisteren niet hoor
Ik ga meteen kijken!
dan stuur je ze weer terugquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Hrmmmpppphhhhhhhffffffff.... ik twijfel heel erg....
Ik vind ze echt supergaaf, maar denk eigenlijk niet dat ik er op kan lopen
ook weer waarquote:
40 euries! 119 euries kortingquote:
ik ben geband van die kutsite maar krijg wel continue van die kut spam berichtjes of ik op d'r hoerensite wil stemmen, ja daaaaaaaaaaaaaaaaagquote:
ah, fuck it, ik doe het ook gewoon....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
40 euries! 119 euries kortingIk zeg doehoen!
Falertquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah, fuck it, ik doe het ook gewoon....
Even kijken of er nog meer leuke aanbiedingen zijn
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah, fuck it, ik doe het ook gewoon....
Even kijken of er nog meer leuke aanbiedingen zijn
THEY ARE ALL EVIL HERE !!!!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Hahahaha, heerlijke faal-stimuleerders
ik vind deze ook zo cool, maar die zijn 120,-![]()
[ afbeelding ]
ik heb ze al in het zwart en die lopen heerlijk en ik vind ze leukquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
THEY ARE ALL EVIL HERE !!!!!!
En die zijn niet cool![]()
![]()
voor de balie gaan staan/liggen of het Mr. Bean trappetje doenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ha ik ga gewoon naar die winkel toe en ze stalken, GIEV CHANEL BITCHES
Nah en als het er nog niet is mogen ze opschrijven dat ik alsnog 50% op het 2e artikel krijg als ie pas volgende week komtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
voor de balie gaan staan/liggen of het Mr. Bean trappetje doen
Dan kan ik toch niet meedoenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:17 schreef Lindytje het volgende:
Trekken we dan allemaal dezelfde schoenen aan naar de meet?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:17 schreef Lindytje het volgende:
Dan koop je ze ook!quote:
Je doet maar; ik ben er toch nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:17 schreef Lindytje het volgende:
Jadoeiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan koop je ze ook!
En anders mag je niet komen!
Omdat jullie bitches zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom wilde je nou ineens niet komen trouwens??
Spelbrekerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
neen, want ik trek mijn maddens aan na het autorijden
Tsssss, dan werk je maar vooruitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat jullie bitches zijn![]()
![]()
Neh ik kan zondag mee naar voetbal en ik moet dus evon kijken of ik met skjoe mee terug kan rijden en deadlines bladiebla
En dat was de grootste maat natuurlijk??quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:19 schreef Debsterr het volgende:
I hate my feet. Madden Girls maat 42 pasten niet eens.
Ja. Serieus, ik kan echt wel janken op dit moment. Ben godverdomme al 5 maanden bezig leuke schoenen te vinden en NIKS PAST AAARRRGGHHHHquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dat was de grootste maat natuurlijk??![]()
![]()
noesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:19 schreef Debsterr het volgende:
I hate my feet. Madden Girls maat 42 pasten niet eens.
vanwege dat gezeik een paar dagen terug gok ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom wilde je nou ineens niet komen trouwens??
Kaasschaaf?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Serieus, ik kan echt wel janken op dit moment. Ben godverdomme al 5 maanden bezig leukeschoenen te vinden en NIKS PAST AAARRRGGHHHH
volgens mij wel!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:20 schreef Lindytje het volgende:
Oh, skjoe, ik had al een plekjen in den auto gereserveerd toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klote zeg....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Serieus, ik kan echt wel janken op dit moment. Ben godverdomme al 5 maanden bezig leuke schoenen te vinden en NIKS PAST AAARRRGGHHHH
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:23 schreef milka82 het volgende:
Ik trek mijn Docs ook aan....zonder hak, dat dan weer welDat mag hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb soberso een beetje een schoenenfetish momenteel
disclaimer
Zeiken?? Wij wijven?? Nee tochquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vanwege dat gezeik een paar dagen terug gok ik
En datquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat mag hoor
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:17 schreef Lindytje het volgende:
dat ligt aan je printerinstellingen, niet aan het programmaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:24 schreef Mss het volgende:
Verdomme, programma doet niet wat ik wil. Ik resize programma's in paint.net en nou print-ie ze nog op a4 formaat![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik stop lekker stiekem lakjes die ik voor unf moest kopen in de swapkoffertHoeft ze niet tot de meet te wachten
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik geloof van wel, volgens mij heb ik so far alleen Debsterr en Lindy achterin
Terwijl ik die Maddens dus wel heel geil vindquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat mag hoor
vecht er maar omquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie zit voorin dan op den verwarmde stoel![]()
![]()
![]()
groeikrampjes, hoort er bijquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net fruitsalade op, en ik ben misselijk en wazig gevoel bij mn ribben aan de linker kant, ehh
Ik want mijn ENORME VOETEN PASSEN NIET ACHTERINquote:
die zijn lelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Hahahaha, heerlijke faal-stimuleerders
ik vind deze ook zo cool, maar die zijn 120,-![]()
-edit- plaatje laadt niet, hier staan ze![]()
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)mid=WEHBES&VIEW=Grid
Awwwquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik want mijn ENORME VOETEN PASSEN NIET ACHTERIN.
ik heb ze al in het zwart en ik vind ze mooiquote:
Ja, maar ik kan dus alleen bepaalde formaten aangeven, maar 5x10 (wat de foto is) is geen optie.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ligt aan je printerinstellingen, niet aan het programma
kun je niet op Amerikaanse webshops kijken, of hebben ze daar alleen vette benen, armen en buiken en geen grote voeten?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Serieus, ik kan echt wel janken op dit moment. Ben godverdomme al 5 maanden bezig leuke schoenen te vinden en NIKS PAST AAARRRGGHHHH
heerlijke hypochonder ben je toch ook hequote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net fruitsalade op, en ik ben misselijk en wazig gevoel bij mn ribben aan de linker kant, ehh
Geen idee, maar schoenen komen vaak zo anders over in het echt dan op webshops, dus daar heb ik weinig zin eigenlijk. Plus het terugsturen is zo'n gedoe als het dan toch niet past enzo,quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kun je niet op Amerikaanse webshops kijken, of hebben ze daar alleen vette benen, armen en buiken en geen grote voeten?
Wel klote hoor, is echt lastig...
Voor dat geld zou ik ze allemaal nemenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:31 schreef bleiblei het volgende:
Welke zou ik bestellen?
Dees:
http://www.threadless.com(...)tab,guys/style,shirt
Of dees:
Of dees:
Of dees:
ja da's ook wel weer zoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen idee, maar schoenen komen vaak zo anders over in het echt dan op webshops, dus daar heb ik weinig zin eigenlijk. Plus het terugsturen is zo'n gedoe als het dan toch niet past enzo,
September zijn we in Amerika dus hopelijk vind ik dan wat jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja da's ook wel weer zo![]()
En een tripje USA en dan vet shoppen?
We hebben ook een grote kofferbakquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik want mijn ENORME VOETEN PASSEN NIET ACHTERIN.
Het is dat je niet naast me zit anders kreeg je nou een klap voor je kop.quote:
Ik vind die 2de tofquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:31 schreef bleiblei het volgende:
Welke zou ik bestellen?
Dees:
Of dees:
Of dees:
Of dees:
Oh ja, da's waar ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
September zijn we in Amerika dus hopelijk vind ik dan wat ja.
Eerste, want ninjaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:31 schreef bleiblei het volgende:
Welke zou ik bestellen?
Dees:
Of dees:
Of dees:
Of dees:
Dan betaal je je blauw aan douanequote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Voor dat geld zou ik ze allemaal nemen
Die zijn cool man!
ik ga zo op kopen klikken, ben nog even aan het kijken of ze leuke fat-ass pants hebbenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wie hebben nou al allemaal die Dr. Martens gekocht? *twijfelt nog steeds*
dan zou ik voor de Ninja gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan betaal je je blauw aan douane.
Je moet er max 3 per bestelling bestellen en ik heb er al 2 in mijn mandje.
http://www.threadless.com/product/1569/Cat_Bait
en
http://www.threadless.com/product/376/Technology_Ruins_Nature
die moet jij ook nemenquote:
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:37 schreef Debsterr het volgende:
Het enige wat ik in de stad heb gekocht voor mezelf is die Essence flakie. Serieus, wat is e rmis met mij?
de laatste twee sobersoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:31 schreef bleiblei het volgende:
Welke zou ik bestellen?
Dees:
Of dees:
Of dees:
Of dees:
Joahquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die moet jij ook nemen
Hebben ze ze ook in damesvorm?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:39 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.threadless.com(...)_DARK_LORD_/tab,guys
[ afbeelding ]
LOL!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:39 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.threadless.com(...)_DARK_LORD_/tab,guys
[ afbeelding ]
LOL!
Owja!quote:
mwah, die vind ik minder, maar goed, zijn wel iets minder "Fok-achtig", dat dan weer welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:43 schreef bleiblei het volgende:
Deze komen trouwens mijn kant al op:
Glow in the darkhttp://www.threadless.com(...)tab,guys/style,shirt
en
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga zo op kopen klikken, ben nog even aan het kijken of ze leuke fat-ass pants hebben![]()
(die foto op je FB trouwens, DAMN wat ben jij lang!net of je moet bukken voor die deuropening
)
DIE MOET IK HEBBEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Owja!
Echt... Threadless.
Dat had ik nooit moeten ontdekken jaren terug.
Al blijft mijn Ceci n'est pas une pipe de allerbeste
[ afbeelding ]
Jij bent heul niet dik met hakken!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ben met die hakken ook wel dik 1,90 he.
Bambizillaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ben met die hakken ook wel dik 1,90 he.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij bent heul niet dik met hakken!
quote:
whehehehe, LOL!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.threadless.com(...)ab,girls/style,shirt
Die kop van die kleinequote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zoek op Bambizilla en dan vind ik dit![]()
[ afbeelding ]
Knorr Doosjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:50 schreef Debsterr het volgende:
Iemand een goed recept voor lasagne bolognese?
zo kijk ik ook als er een leuk pakje binnen komtquote:
15 dollar. Kosten van douane bij 4 shirts is een euro of 25quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DIE MOET IK HEBBEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit weekend maar even daar bestellen![]()
En met 3 shirts is het dus veilig voor de douane. Hoeveel zijn de verzendkosten? (ik ben lui, ik weet het)
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo kijk ik ook als er een leuk pakje binnen komt
VERDULLEMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
15 dollar. Kosten van douane bij 4 shirts is een euro of 25.
De Ceci n'est pas une pipe hebben ze niet meer overigens.
Graag, ik kook nooit en kan het ook niet zo goed maar wil m'n lief eens een avondje koken besparenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb wel een vrij makkelijk recept, ik ga 'm even typen
Liefquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Graag, ik kook nooit en kan het ook niet zo goed maar wil m'n lief eens een avondje koken besparen.
Als cif dat tegen mij zegt..... haalt ie frietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Graag, ik kook nooit en kan het ook niet zo goed maar wil m'n lief eens een avondje koken besparen.
Wij eten zondag al frietjes van de beste friettent ooit, want zondag gaan we lammetjes kijken bij de vader vanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als cif dat tegen mij zegt..... haalt ie friet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |