quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:15 schreef Lindytje het volgende:
Iemand had geen zin om naar d'r werk te gaan vanochtend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebbie een lekker bammetje gemaakt lieffie?
En dat heb je nog gedaan ook
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Hebbie een lekker bammetje gemaakt lieffie?
En dat heb je nog gedaan ook
I'M SORRYYYYYYYquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godsamme, Puckzz snapte 'm ook al niet, cultuurbarbaren!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
Jup hier weer lunch vergeten.. en fruit.. heb niks mee![]()
Oh het ging over de swapkoffert!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik al weet wat ik ruik, een lakjon is gaan lekken. Misschien iemand de dop er niet goed opgedraaid? Het zit alleen op het flesje zelf hurr
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
Nou ja, het begin is erquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:34 schreef PriemGirl het volgende:
En ik heb ze dus wel klaar gelegd in de keuken
emoslinger plz.
Lolwhut?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb het gevoel dat een lakje vanuit zichzelf lektzo onder de dop door terwijl hij rechtop staat
Ja net was het hard, en nu voelde ik een zachte bubbel. Ik heb hem nu zo goed als schoongemaakt dus ben benieuwdquote:
Dhlquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:01 schreef Lindytje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik kan mijn snowboots en pumps ophalen bij het DHL servicepunt
nu al?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:01 schreef Lindytje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik kan mijn snowboots en pumps ophalen bij het DHL servicepunt
oppermutsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
Jupquote:
Net, jonguh!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Een p op zijn kop met iets van gaas
Een p op zijn kop... Een b !!! of een d !!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Een p op zijn kop met iets van gaas
dit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een p op zijn kop... Een b !!! of een d !!!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een p op zijn kop... Een b !!! of een d !!!
Mooie kleur lipstick welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik moest idd lolleren toen hij net voorbij kwam op feestboek
Maar het is zo leukquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb 'm d'r al weer afgedonderd, wat een ellende, steeds vastlopers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de lijn trouw naar honden blijven blaffen
En nu heb ik hem onder de douche gezet en hij heeft hij zo'n "AAAAHHHHHHHH IK BEN SCHOON WTF WTF WTF"-kriebel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, dat was honden-update
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Dat, behalve dat ik hem er nog af moet gooienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb 'm d'r al weer afgedonderd, wat een ellende, steeds vastlopers
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai
Hont 1,5 uur uitgelaten, I haz a tired
En hij heeft zowaar een kleine vooruitgang gemaakt in loslopen en andere hont tegenkomen: Ik heb hem er niet fysiek af hoeven trekken
Goed zo, hij leert het wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de lijn trouw naar honden blijven blaffen
En nu heb ik hem onder de douche gezet en hij heeft hij zo'n "AAAAHHHHHHHH IK BEN SCHOON WTF WTF WTF"-kriebel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, dat was honden-update
Heb je al Cesar Milan skates?
disclaimer
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai
Hont 1,5 uur uitgelaten, I haz a tired
En hij heeft zowaar een kleine vooruitgang gemaakt in loslopen en andere hont tegenkomen: Ik heb hem er niet fysiek af hoeven trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de lijn trouw naar honden blijven blaffen
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, dat was honden-updateProgression, he makez it!!
Bwhehehehe, altijd leuk ja, als ze uit de douche komen![]()
Vindt ie douchen wel oké? Sien heeft daar echt een grafhekel aan....Don't come closer, I might hurt you
Neen, maar dat lijkt me wel tofquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goed zo, hij leert het wel!
Heb je al Cesar Milan skates?
Neuh, staat er zo bij van "is dit nou echt nodig? Doe het niet!" maar laat het wel toe. Is poetel he, die is wel gewend aan geklooi om z'n vacht heenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]Progression, he makez it!!
Bwhehehehe, altijd leuk ja, als ze uit de douche komen![]()
Vindt ie douchen wel oké? Sien heeft daar echt een grafhekel aan....
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neuh, staat er zo bij van "is dit nou echt nodig? Doe het niet!" maar laat het wel toe. Is poetel he, die is wel gewend aan geklooi om z'n vacht heen![]()
Mijn oude hond was zo grappig onder de douche, die stond alles te ondergaan met zo'n hoofd van "Waarom moet ik zo lijden? wat heb ik je aangedaan? De wereld is tegen mij. Maar ik zal lijden in stilte. Dit heb ik allemaal voor je over, ga eens heul snel schuldgevoel krijgen!"
Bwhehehehehe, honden onder de douche...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neuh, staat er zo bij van "is dit nou echt nodig? Doe het niet!" maar laat het wel toe. Is poetel he, die is wel gewend aan geklooi om z'n vacht heen![]()
Mijn oude hond was zo grappig onder de douche, die stond alles te ondergaan met zo'n hoofd van "Waarom moet ik zo lijden? wat heb ik je aangedaan? De wereld is tegen mij. Maar ik zal lijden in stilte. Dit heb ik allemaal voor je over, ga eens heul snel schuldgevoel krijgen!"
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon veel koffie gedronkenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
en nog zo'n enorme schijtsessie
Volgens mij is mijn lichaam aan het ontslakken
ik drink elke dag veel koffie, en ik rook. 's Morgens is het soberso altijd feest hierquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon veel koffie gedronken
Ik weet nu al dat ik over een half uur moeilijk moet beren, zit nu een dubbele cappuccino weg te tikken en heb net een broodje kaas op (= vet) dus dan is het feest straks
sien saysquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:45 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwheheheheheheheh![]()
![]()
goede schijtopwekking inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik drink elke dag veel koffie, en ik rook. 's Morgens is het soberso altijd feest hier
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:45 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwheheheheheheheh![]()
![]()
+1quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:46 schreef BBQ-kip het volgende:
George Foreman op tv, die ken ik alleen maar van de George Foreman grill
+2quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:46 schreef BBQ-kip het volgende:
George Foreman op tv, die ken ik alleen maar van de George Foreman grill
OMG die Sien!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:45 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwheheheheheheheh![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwheheheheheheheh![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwheheheheheheheh![]()
![]()
Ik ga d'r heen denk ikquote:LOCATIE GROTE ZAAL ZAAL OPEN 19:30U
ENTREE ¤5,00 * AANVANG 20:00U
Op vertoon van je studentenpas is de toegang gratis.
Volledig verlamd en gezond van verstand, je hersenen zijn intact maar je kunt niet communiceren. En niemand die je kan helpen. Neurowetenschapper Nick Ramsey heeft een plan, hij werkt met zijn team aan een miniatuur computer die direct met de hersenen in verbinding staat. Hij wil die neuroprothese gaan implanteren bij verlamden zodat ze kunnen twitteren, en apparaten kunnen aanzetten met alleen hun gedachten. Tijdens de NIHC-publiekslezing geeft Ramsey de belofte van hersenimplantaten prijs. Hij is er klaar voor, bent u dat ook?
Nick Ramsey is als hoogleraar cognitieve psychologie verbonden aan het Rudolf Magnus Instituut en aan de afdeling neurochirurgie van het Universitair Medisch Centrum Utrecht. Hij brengt de specifieke hersenfuncties in kaart. In 2006 ontving hij voor zijn onderzoek een prestigieuze ‘Vici-subsidie’ ter grootte van 1,25 miljoen Euro. Sinds 2009 is hij coördinator van de onderzoekspijler Gezondheid van het NIHC-onderzoeksprogramma Hersenen en Cognitie: Maatschappelijke Innovatie.
Over NIHC
Het Nationaal Initiatief Hersenen en Cognitie (NIHC) is een regieorgaan waarbinnen onder anderen taalwetenschappers, ICT-ers, psychiaters, neurologen, biologen, psychologen en pedagogen samen wetenschappelijk onderzoek doen naar de hersenen en hun invloed op menselijk gedrag en de maatschappij. Het NIHC streeft naar excellent onderzoek voor een beter begrip van hersenen en gedrag, maar ook naar toepassing van die onderzoeksresultaten binnen concrete maatschappelijke vraagstukken. Het Nationaal Initiatief wordt ondersteund en gecoördineerd door de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek (NWO). Meer over NIHC op www.hersenenencognitie.nl
Ja, dat is altijd een heel mooi hoofdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat "wat heb ik jullie misdaan"-hoofd. Oude hond kon dat nog veel erger. (was sowieso een veelgebruikte uitdrukking van hem
)
Geloof dat ik er alleen geen pics van heb
Sientjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:45 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwheheheheheheheh![]()
![]()
Die orenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:50 schreef Lindytje het volgende:
En hier stond ze te kijken hoe dikkie gewassen werdAchter de tuinbank vandaan, want daar sta je veilig
![]()
[ afbeelding ]
zeker, veiligheid boven allesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:50 schreef Lindytje het volgende:
En hier stond ze te kijken hoe dikkie gewassen werdAchter de tuinbank vandaan, want daar sta je veilig
![]()
[ afbeelding ]
Die ken ik heul niet! ??quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Sien lijkt zo op die hond van Storyteller![]()
![]()
Daarom staat sien ook met haar riem aan.... Anders kun je er rondjes achteraan rennen in de tuinquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:49 schreef PriemGirl het volgende:
Samson in het badEn tig keren geniepig uitspringen
Gelukkig hoeft ie er niet vaak in
Natte siennnnn![]()
Mooien herder-poedel-mix-orenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die oren.
En wtf, die Cesar-skates kosten 250 euro![]()
![]()
![]()
![]()
OMG WAAR IK WIL EMquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een nagellakknuffel voor de hont![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Inclusief piepgeluidje![]()
Epischquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een nagellakknuffel voor de hont![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Inclusief piepgeluidje![]()
Ja die dus!quote: