quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Hola!
Ze waren zeer positief en ik heb een contract aangeboden gekregen. Voor de formaliteit (en even schrik omdat ik hier voor fulltime net zoveel ga verdienen als bij vorig bedrijf voor 32 uur..) heb ik gezegd dit weekend erover na te denken en het maandag te laten weten. Maar mijn gevoel zit daar zo goed dat ik hoogstwaarschijnlijk per 1 april weer een baan heb
.
Tijd voor taart en drank!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Hola!
Ze waren zeer positief en ik heb een contract aangeboden gekregen. Voor de formaliteit (en even schrik omdat ik hier voor fulltime net zoveel ga verdienen als bij vorig bedrijf voor 32 uur..) heb ik gezegd dit weekend erover na te denken en het maandag te laten weten. Maar mijn gevoel zit daar zo goed dat ik hoogstwaarschijnlijk per 1 april weer een baan heb
.
Tijd voor taart en drank!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:49 schreef golfer het volgende:
Zo. Geïnspireerd door de Britse Masterchef van gisteravond heb ik Thaise viskoekjes voorbereid.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:49 schreef golfer het volgende:
Zo. Geïnspireerd door de Britse Masterchef van gisteravond heb ik Thaise viskoekjes voorbereid.
Dat hoop ik zeker maar het is een lieve leuke familie en ze zien mij als een van hen hahahaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:08 schreef Stereotomy het volgende:
FFT, van harte. Fijn dat je weer een baan hebt, zonder een rotbaas en webcams, hopelijk.
ik kan het niet, ik kan het niet, ik kan het niet, ik ben niet goed genoeg.. dat gevoel?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:07 schreef Isabeau het volgende:
FFT![]()
Je moet duidelijk niet meer op je eigen gevoel afgaan
![]()
Goed om te horen DH! Hoop dat je gauw herstelt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:13 schreef Den_Haag het volgende:
Feli fft!!!!
Ben al weer even thuis. Nu ff uitrusten op bed. Gaat best lekker
Je eigen bed is vast een stuk fijnerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:13 schreef Den_Haag het volgende:
Feli fft!!!!
Ben al weer even thuis. Nu ff uitrusten op bed. Gaat best lekker
Ok dan zeg ik het zo. Ik ga ervoor, ik kan alles leren dus dit gaat mij vast ook lukken!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou ook helemaal stralen als ik jou was
En geloof nou verdorie wat meer in jezelf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Mijn familie wil ook altijd met mij webcammen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat hoop ik zeker maar het is een lieve leuke familie en ze zien mij als een van hen hahaha
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok dan zeg ik het zo. Ik ga ervoor, ik kan alles leren dus dit gaat mij vast ook lukken!That's the spirit!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ipv je in het echt zien?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn familie wil ook altijd met mij webcammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |