Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
KeFFuR1208 - KeFFeR1208
Terrestra - Terrestra
Stoeltafel - Robdegekste
Nicojonge - ROYYE055
Unox_worst - bakpao-boer
Scarify - Scarify
boem-dikkie - EmeryFramboise
computerprobleem - worldwar2boy
Wretic91 - Wretic91
David1979 - fonsmeister
ShevaJB - Sheva_JB
JediSimons - SorayaNL
mar456 - mrpluym
Glennz - glennz_
Mauskoekwaus - Mauzizz
Pindakaaspot - Stoeptegel96
xminator - XT1907
Pijve.Stiemel: T-024
ABundy - Eric__88
elvis2010 - shakin_70
Deadrex - The_General28
Dagkaart - Ni333Jo
Zerokil - psvunited
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
torn_Machina - tornMachina
Cliffy - Zjozz
Beastie_boys18 - pieteralberts
Hetesaus - ChickenJ03
LinQ - LinQ NL
Tim93M - Timnation
Basssie024 - Bassie0024
JDerksen - Eckte Baas
Baalhaar - BudgetGam3r
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Ik heb wel eens meer gehadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:16 schreef rene90 het volgende:
Jezus Risakotta in 1 ronde gewoon even meer dan 7000 punten
Ja dat was ik ja, moet nog een keer kijken hoe ik ook FOK ervoor krijg. Was in die rondjes vooral bezig om punten te scoren met heli's / jet's maar schoot ook niet echt op.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:35 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens meer gehad, maar ik wist niet dat je in mijn game zat.. Ben jij die rene2870?
Want dat was de enige rene die ik in de game zag haha
Die Fok tag kun je alleen ervoor zetten als je bent ingelogd op de battlefield Platoon.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja dat was ik ja, moet nog een keer kijken hoe ik ook FOK ervoor krijg. Was in die rondjes vooral bezig om punten te scoren met heli's / jet's maar schoot ook niet echt op.
Ik heb me aangemeldquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:47 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Die Fok tag kun je alleen ervoor zetten als je bent ingelogd op de battlefield Platoon.
Heb je geaccepteerdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeldNu nog even wachten op iemand die mij accepteert.
usas is beter maar de mk3a1 ziet er erg vet uit. En ik vind de nieuwe maps wel gaaf, en zeker de moeite waard, maar meestal speel ik gewoon metro, leukste map ooit imoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:48 schreef stoeltafel het volgende:
Speel dit spel weer sinds 3 dagen en het is best vet. Wat vinden jullie van de DLC? De moeite waard om te kopen? Hoe is de shotgun die je erbij krijgt? Vet?
Sowieso kopen, de nieuwe wapens zijn goed. De maps zijn leuk, en anders wordt je heel snel uit de game geflikkerd door map rotation naar een b2k map.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:51 schreef Morgen- het volgende:
[..]
usas is beter maar de mk3a1 ziet er erg vet uit. En ik vind de nieuwe maps wel gaaf, en zeker de moeite waard, maar meestal speel ik gewoon metro, leukste map ooit imo
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:30 schreef Koopsie het volgende:
Verdomme kut Usas-12
kerel met een score van 42-2 campende mongool.
http://blogs.battlefield.com/2012/03/welcome-inside-dice/quote:The next Battlefield 3 update: What is it? When is it?
So, in the interest of openness: The next client update for Battlefield 3 on all platforms is a big one. It’s been in the works for quite some time now, and the reason it’s taking its time is we want to make it a really great update. That and the fact that each client update on console is in part governed by first party and for technical reasons have some lead time. There is a reason that we can’t update the game every time we fix one small thing. Rather, we need to pile stuff up until we have a decent sized update that makes sense to push live (in extreme cases, we make exceptions, like when we pushed our VOIP chat fix live in a separate client update on PlayStation® 3). For a while there, it looked like the next Battlefield 3 update would go live in February. So we messaged that. Guess what? It didn’t happen. We wanted to fill it with even more content, which takes extra time. We are now aiming to get this update out this spring, and will have a clear date closer to release.
Hahaha nicequote:Op zondag 4 maart 2012 21:20 schreef Reintji het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)3988058/2/195268754/
Jeuj, 20-3 gunner in de heli
Die gast kon trouwens goed vliegen. Ben er een keer uitgeschoten door een Igla, hij vloog verder. Suicide gedaan om in zijn squad te komen, kon ik weer instappen. Spotten en vlammen, paar leuke ribbons gescoord ookquote:
Dit is zo waar!quote:Op maandag 5 maart 2012 09:30 schreef Rossdale het volgende:
Ah ik vind zelf vliegen veel leuker dan gunner zijn. Puur omdat anderen vaak te veel heen en weer vliegen en je als gunner dus weinig kunt locken.
In de transport heli's, de Attack helicopters hebben maar twee plaatsen.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik zit altijd standaard met 3 man in de chopper. Iemand die vliegt, iemand die gunt, en iemand die repairt. Af en toe wisselen we om, maar degene met de meeste unlocks (ik dus niet) is toch meestal wel de pilot.
Transport heli's kun je helemaal niks unlocken... Je zult wel die little bird bedoelen, maarja iemand die daar gunt is tevens ook de piloot, dus ik snap niet echt wat je bedoeld?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik zit altijd standaard met 3 man in de chopper. Iemand die vliegt, iemand die gunt, en iemand die repairt. Af en toe wisselen we om, maar degene met de meeste unlocks (ik dus niet) is toch meestal wel de pilot.
Inderdaad, net als dat gezeik van ´Ik zit altijd bij het verliezende teamquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:23 schreef Catkiller het volgende:
Altijd zo makkelijk het team de schuld geven
Dat je dit zelfs nog gelooftquote:Op zondag 4 maart 2012 07:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://blogs.battlefield.com/2012/03/welcome-inside-dice/
Ik ben benieuwd.
Speel je uberhaupt nog wel? Tijd niet gezien chef!quote:Op maandag 5 maart 2012 12:29 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Transport heli's kun je helemaal niks unlocken... Je zult wel die little bird bedoelen, maarja iemand die daar gunt is tevens ook de piloot, dus ik snap niet echt wat je bedoeld?
Waar maak je dat uit op?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:39 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat je dit zelfs nog gelooftJa we konden het niet op tijd af krijgen omdat we opeens het idee kregen er nog meer content bij te gooien....
Fix gewoon je game luie flikker.
En dan over een maand weer zeggen dat ze nog meer content of updates hebbenquote:Op zondag 4 maart 2012 07:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://blogs.battlefield.com/2012/03/welcome-inside-dice/
Ik ben benieuwd.
Oh dat werkt voor mij voor geen meter, omdat chopper pilots in mijn ogen vaak alleen aan hun zelf denken ipv aan de mensen die ze nog bij zich hebben.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sorry ik verwoorde het verkeerd. In de transport heli repairt er altijd 1, en de ander probeert met de stinger mensen neer te halen.
Merk ik vaak ook wel. Laatst had ik wel een goede piloot, die gooide ook gelijk de chopper om als ik aan het repairen was zodat ik niet werd neergeschoten alsnog en daarna kon ik weer op de mini gun.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:50 schreef Sant. het volgende:
[..]
Oh dat werkt voor mij voor geen meter, omdat chopper pilots in mijn ogen vaak alleen aan hun zelf denken ipv aan de mensen die ze nog bij zich hebben.
Zeker in Attack choppers, ik zit eigenlijk weinig in transport choppers.
Ik krijg echt niks fatsoenlijk geschoten of gelockt met al dat geslinger.
Ja dat is relaxed inderdaad.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Merk ik vaak ook wel. Laatst had ik wel een goede piloot, die gooide ook gelijk de chopper om als ik aan het repairen was zodat ik niet werd neergeschoten alsnog en daarna kon ik weer op de mini gun.
Op die manier kan je echt heel veel aan een chopper hebben. Het mooiste was laatst nog dat hij boven een vlag ging vliegen,ik eruit met parachute en toen de vlag gecaptured was pikte hij me weer op en gingen we naar de volgende.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:59 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ja dat is relaxed inderdaad.
Zelfde als wat ik eerder al zij, dat de piloot van de attack chopper let op waar de gunner naartoe kijkt.
Verwachten dat je piloot voor jouw punten gaat spelen ipv de zijnequote:Op maandag 5 maart 2012 15:50 schreef Sant. het volgende:
[..]
Oh dat werkt voor mij voor geen meter, omdat chopper pilots in mijn ogen vaak alleen aan hun zelf denken ipv aan de mensen die ze nog bij zich hebben.
Zeker in Attack choppers, ik zit eigenlijk weinig in transport choppers.
Ik krijg echt niks fatsoenlijk geschoten of gelockt met al dat geslinger.
Klopt dat veel mensen alleen aan hun eigen punten denken, maar als mijn squad niet PTFO't dan peer ik hem. Daarom speel ik meestal met wat maten die ik via school ken. Teamwork vind ik belangrijker dan K/D en punten. Is toch rete spannend als je met zijn allen die laatste M-com wil verdedigen of vernietigen en je hebt of moet nog maar 1 ticketquote:Op maandag 5 maart 2012 16:02 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Verwachten dat je piloot voor jouw punten gaat spelen ipv de zijne
Shotgun + motion mine combo!quote:Op maandag 5 maart 2012 16:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Klopt dat veel mensen alleen aan hun eigen punten denken, maar als mijn squad niet PTFO't dan peer ik hem. Daarom speel ik meestal met wat maten die ik via school ken. Teamwork vind ik belangrijker dan K/D en punten. Is toch rete spannend als je met zijn allen die laatste M-com wil verdedigen of vernietigen en je hebt of moet nog maar 1 ticket
Heb trouwens voor een 10tje weer BFBC2 opgehaald bij Game mania. Vanavond ff old-school agressive recon spelen
Had al gepost dat ik elke avond aan het sporten ben, maar ik zal wel in de middag wel een keer komen spelen, want ik zie dat jij dan meestal ook online bent!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:14 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Speel je uberhaupt nog wel? Tijd niet gezien chef!
WTF! Dat is idd niet normaal meer. Ik heb het nog niet eerder gezien iig.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:50 schreef dreamzk het volgende:
Vandaag meerdere van deze no-lifers tegen gekomen
https://battlelog.battlef(...)tats/241696894/xbox/
Ik heb een SPM van 210 en doe doe echt wel veel t hele potje!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:58 schreef MPC60 het volgende:
SPM 303, dan doe je echt niks het halve potje.
True, daar boks je dan tegenop. Deze dude doet echt geen flikker, speelt het meest Rush en heeft 12x een m-com attacker ribbon.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:59 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik heb een SPM van 210 en doe doe echt wel veel t hele potje!
Ik denk alleen dat ik de eerste 40 uur bf een SPM van 10 had.
Ah, ja ik speel alleen conquest en speel nagenoeg altijd op de objectives.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:00 schreef MPC60 het volgende:
[..]
True, daar boks je dan tegenop. Deze dude doet echt geen flikker, speelt het meest Rush en heeft 12x een m-com attacker ribbon.
Heb je wel mazzel dat zo'n team geen Claymores heeft neergelegd wanneer ze die gebouwen ingingen...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Heerlijk potje net in Seine Crossing. Gewoon de hele tijd alle gebouwtjes doorspitten met m'n shotgun. Heb daar nog niet zo heel veel mee gespeeld, gelijk een shitload unlocked
http://battlelog.battlefi(...)4334375/2/218847569/
Daar stond ik ook van te kijken. Was er maar 1 of 2 tegen gekomen. Zelf ook nog een paar neergezet. Een support class neerknallen, zijn kit pakken en een claymore en ammo neerleggen en weer terug switchen naar m'n eigen shotgunquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je wel mazzel dat zo'n team geen Claymores heeft neergelegd wanneer ze die gebouwen ingingen...
Yeah, ik begin dat soort grollen ook steeds vaker te doen nu...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daar stond ik ook van te kijken. Was er maar 1 of 2 tegen gekomen. Zelf ook nog een paar neergezet. Een support class neerknallen, zijn kit pakken en een claymore en ammo neerleggen en weer terug switchen naar m'n eigen shotgun
Aha... ja, dat is soms wel behoorlijk irritant. Maar toch wel liever squad ammo oidquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Wanneer je beschoten wordt, maar niet geraakt wordt je beeld "troebel". Bij sqd supression gebeurt dat dus extra bij tegenstanders die je beschiet.
Laten locken met een CITV station in een tank, de laser painter in een heli of de soflam van een recon en er dan een javelin in rammen. Oftewel, gaat je in je eentje niet lukken als ze goed samen spelenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:30 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe kan ik heli's of vliegtuigen neer knallen die alleen maar flares schiete??
Net stuk of 10 stingers geschoten maar niks hielp
En terecht.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oftewel, gaat je in je eentje niet lukken als ze goed samen spelen
Story of my life.. Ik denk er ook echt niet ff bij na voor ik die trap op loop om te kijken of er 1 ligt, loop ik er in en dan begin ik te schelden. Dom dom dom.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je wel mazzel dat zo'n team geen Claymores heeft neergelegd wanneer ze die gebouwen ingingen...
Gewoon 1 a 2 keer gebruiken van plek wisselen en weer gebruiken ( bij drukke Rush maps dan)quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:24 schreef Yi-Long het volgende:
Zo, heb sinds gisteren ofzo de mortar unlocked, en dat gaat toch vrij aardig![]()
Sowieso makkelijk scoren met al die mijntjes wegknallen, en komt ook nog wel regelmatig voor dat je een tegenstander op zijn hoofd raakt
Net was iemand ook zo slim om meteen een mortar te pakken om me terug te pakken, maar toen was ik dus al weer weg van mijn plek, had een sniper te grazen genomen in de tussentijd, en toen hoorde ik dus dat 'gekloink' van een mortar in de buurt, dus dat was een mooie prooi...
Ik ben nog steeds ruk ofcourse, maar het gaat langzaam aan steeds beter
Ik heb nog nooit van de Saiga gehoord. Wanneer krijg je dat wapen!?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Story of my life.. Ik denk er ook echt niet ff bij na voor ik die trap op loop om te kijken of er 1 ligt, loop ik er in en dan begin ik te schelden. Dom dom dom.
Speel nu eventjes met de Saiga en frag rounds. Wel een leuke combo.
Ik speel alleen Conquest, maar moet je niet eerst 'gespot' worden voordat die tegenstanders je op die map zien? Of zie je andere Mortars gewoon standaard op je map, of zodra ze iemand geraakt hebben...!?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Gewoon 1 a 2 keer gebruiken van plek wisselen en weer gebruiken ( bij drukke Rush maps dan)
Level 34 oid, kan 33 of 35 zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van de Saiga gehoord. Wanneer krijg je dat wapen!?
Dat inderdaad, tegen de tijd dat je alle unlocks hebt op de Jet, vlieg je als een baas.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:07 schreef Reintji het volgende:
Dat gaat nog wel even duren dan zonder kills! -)
Level 34. Is een zwakkere USAS eigenlijk, maar heerlijk wapen als je rush speelt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van de Saiga gehoord. Wanneer krijg je dat wapen!?
[..]
Ik speel alleen Conquest, maar moet je niet eerst 'gespot' worden voordat die tegenstanders je op die map zien? Of zie je andere Mortars gewoon standaard op je map, of zodra ze iemand geraakt hebben...!?
ik weet hetquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:07 schreef Reintji het volgende:
Dat gaat nog wel even duren dan zonder kills! -)
Had ik met een volle transporter en de AA, dan unlock je in het begin soms twee dingen tegelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik weet het
Gisteren wel een dubbelkill gemaakt op een heli met heatseekers, dat tikt wel lekker aan
Op vehicle based maps (grote open mappen); Caspian Border, Operation Firestorm, etc. speel ik met Thermo, Guided Shell en Proximity Scanquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:07 schreef Reintji het volgende:
Klopt ook met de MBT. Op 2000 punten ofzo reactive armour binnen. Vind zelf mikken en snelle reload icm met zoom nog altijd het beste tot nu toe. Het is even een handigheidje, maar niets leykers dan van grote afstand een tank kapot krijgen.
Klopt maar met mn normale shell wel, daarnaast is de reloadtijd en het missgehalte best groot op die guided shell. Zijn niet echt ohk wondertjes, helpt wel heel erg bij het disablen van een andere tank als ie raakt. Normale shell, guided er achteraan, normale shell weer en meestal heb je dan wel een disable. ALs dan je gunner ook nog ff uitstapt met zn rpg of javelin is die andere tank er geweest.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:20 schreef Reintji het volgende:
Met guided shell hoef je toch niet te mikken?
Thanks. Gevaarlijk dusquote:
quote:
Thanks.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Level 34. Is een zwakkere USAS eigenlijk, maar heerlijk wapen als je rush speelt.
Was het maar zo, wanneer ze lang genoeg door blijven nooben, en dus punten bij elkaar sprokkelen, worden ze vanzelf colonel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:58 schreef MPC60 het volgende:
Op een gegeven moment zijn de noobs op en zijn er alleen colonels over, dan komen die javelins vanzelf. Dat zijn trouwens wel altijd de beste potjes, niks saaier dan baserapen in deze game.
Ik las ook net ergens dat wij nu servers kunnen gaan huren en deze naar wens aanpassen, dat is wel een vette feature.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:09 schreef Yi-Long het volgende:
EA/Dice hebben bekend gemaakt dat er 3 DLC-pakketten aankomen binnenkort.
1-tje heet Close Quarters (waarschjijnlijk kleine maps), 1-tje is voor 'Vehicular Battles' genaamd Armored Kill (waarschijnlijk grotere maps), en over de 3de wilden ze nog niks kwijt, behalve de naam 'End Game'...
http://translate.google.d(...)3Fnid%3D108562%26BF3
24/7 Metro! Of grote mappen en dan in een jet vliegen en iedereen die beter is dan dat jij bent een kick geven totdat je kans maaktquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:17 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik las ook net ergens dat wij nu servers kunnen gaan huren en deze naar wens aanpassen, dat is wel een vette feature.
dat gaat weer geld kosten dan, want die moet ik dan natuurlijk alle 3 weer hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:09 schreef Yi-Long het volgende:
1-tje heet Close Quarters (waarschjijnlijk kleine maps), 1-tje is voor 'Vehicular Battles' genaamd Armored Kill (waarschijnlijk grotere maps), en over de 3de wilden ze nog niks kwijt, behalve de naam 'End Game'...
iets met een spijker en een kopquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:03 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat gaat weer geld kosten dan, want die moet ik dan natuurlijk alle 3 weer hebben![]()
hopelijk zitten er ook weer van die assignments bij, dat houdt het leuk vind ik
Niet gratuit bij de limited ed?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:03 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat gaat weer geld kosten dan, want die moet ik dan natuurlijk alle 3 weer hebben![]()
hopelijk zitten er ook weer van die assignments bij, dat houdt het leuk vind ik
[Modern Warfare 3] #29: Nieuw topic is wel handig he.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:50 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zou het wel fijn vinden als ze er gewoon een trainingslevel in zouden gooien, dus waar je alleen bent en alles kunt doen, en dan ook een parcours kunt lopen waarbij je 'poppen' uit de grond en vanachter muurtjes hebt die plots tevoorschijn komen, etc etc.
Zodat je die wapens allemaal een beetje kunt testen.
Daarnaast, en dat lijkt me een vrij kleine aanpassing, zou ik graag zien dat je de wapens die je het liefst gebruikt een 'kleurtje' kunt geven (bijvoorbeeld groen) in dat menuutje waar je je wapens kiest (tijdens de game zelf wanneer je dood bent of moet beginnen)
Juni pasquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:09 schreef Yi-Long het volgende:
Daar heb je al iets gratis bij gekregen hequote:
Ik stel altijd alles samen af met een maat van mij. Hij reactive armor, ik proximity scan. Zo heb je ze allebei behalve als er even gerepareerd moet worden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:34 schreef MPC60 het volgende:
Zoom op een tank vind ik nutteloos, ik rol met reactive armor of motion sensor, smoke en guided shell. 4k kills in een tank.
Alleen daar zit vaak niemand echt graag omdat je dan weinig punten krijgtquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:17 schreef MPC60 het volgende:
Dat werkt inderdaad goed en dan in de derde stoel nog een support om de javelins bij te vullen.
Is zeker een optie. Alleen ik en mijn maat zijn gewoon zoveel beter dan de anderen die met ons spelen. Sommige hebben gewoon echt stront in hun ogen als het om de gunner positie gaat. Ik zie alles, zei niet.quote:
Op een hardcore server rondlopen met je sniper en iedereen met één schot neerleggen... Ga dan CoD spelenquote:
Heb je niet net als bij BF2 een soort film optie ofzo waarmee dat kan? Misschien op de pcquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:49 schreef MPC60 het volgende:
Ik snap die filmpjes nooit, volgens mij is de helft bij deze nog in scene gezet ook, hoe kan je anders bij de 5 man grenade in een keer vanuit een heel ander perspectief alles zien? Zo zijn er wel meer kleine dingetjes aan dat filmpje.
volgens mij valt dat best wel mee.. ik zie vaak van dat soort filmpjes van mensen die zich "pro" noemen (quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:22 schreef Sant. het volgende:
Ik vind het wel vet om je gameplay een keer te filmen.
Dan zie ik pas hoe mega slecht ik ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb mij net ook even aangemeld bij de platoon. Wist niet eens dat er 1 was voor de xboxquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)4529847/2/174975597/
Niet slecht.
edit: xbox fok platoon >> MEMBERS (69)
Vraag me af hoeveel er nog actief zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)4529847/2/174975597/
Niet slecht.
edit: xbox fok platoon >> MEMBERS (69)
Van de week vloog een maat van mij vol gas tegen een boom aan met die attack helikopter. Die boom veerde mee waardoor het als een katepult werkte en weer naar achter werden gelanceerd en toch nog door vliegen met maar 2% schade. Dat was echt heel vreemd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:20 schreef Sant. het volgende:
Gisteren mijn guided missile voor de attack chopper vrij gespeeld!
Verder had ik voornamelijk last van gunners die uit mijn chopper springen, de mietjes dachten dat ik ging crashen waarschijnlijk.
My chopper flying skills worden onderschat
Ik denk dat ik er een topic over ga openen op FOK!
whaha hoe vet als je dan net en andere chopper op je staart had!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:16 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Van de week vloog een maat van mij vol gas tegen een boom aan met die attack helikopter. Die boom veerde mee waardoor het als een katepult werkte en weer naar achter werden gelanceerd en toch nog door vliegen met maar 2% schade. Dat was echt heel vreemd.
dit linlt mij best wel vetquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:21 schreef Sant. het volgende:
[..]
whaha hoe vet als je dan net en andere chopper op je staart had!xit je ineens achter hem..
Heb je geaccepteerd.. ook al is drie kwart van het platoon niet meer echt actief hahaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:14 schreef motaro het volgende:
vuilnismannetje maar is aangemeld voor fok platoon.. en anders een echte fan van t platoon :-P
playstation of xbox? Als t playstation is add Mistermcmuffin evenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:14 schreef motaro het volgende:
vuilnismannetje maar is aangemeld voor fok platoon.. en anders een echte fan van t platoon :-P
Valt mee. Ik heb 168 uur erop zitten en zit nu op colonel 14, maar er zijn zat mensen van Fok! die nog een hogere rang hebben in mindere speluren(minuten).quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:45 schreef Topiek het volgende:
Ik heb nu 144 uur en 56 minuten gespeeld, en ben pas Colonel 3.. is dat laag?
Hoe hebben die dat voor elkaar gekregen dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:07 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb 168 uur erop zitten en zit nu op colonel 14, maar er zijn zat mensen van Fok! die nog een hogere rang hebben in mindere speluren(minuten).
Gewoon veel punten halen op de mappen. Veel reviven, vlaggen pakken, hier en daar wat killen. Dan level je gewoon snel genoeg.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:30 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hoe hebben die dat voor elkaar gekregen dan?
Dat is onzin, TDM is het speltype waarin je de meeste punten kan verdienen binnen een zeer korte tijd. Ik heb met 318 gespeelde games in TDM mijn SPM van 570 naar 607 getrokken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
60 uur en 38 minuten, en zit op rank 36, ongeveer 60% van 37. Speel voornamelijk TDM en Rush, dus mijn SPM is niet zo hoog, maar 299. Win/Loss is 1.01 en KD ook 1.01. Laatste tijd steeds meer ruim positief K/D en hogere scores.
En rush is ook punten farmen als je een beetje aanvalt. Alle m-coms aanproberen te zetten en wat kills te pakken en je SPM is binnen no time 500.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
60 uur en 38 minuten, en zit op rank 36, ongeveer 60% van 37. Speel voornamelijk TDM en Rush, dus mijn SPM is niet zo hoog, maar 299. Win/Loss is 1.01 en KD ook 1.01. Laatste tijd steeds meer ruim positief K/D en hogere scores.
Battlelog or it didnt happenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:42 schreef Baalhaar het volgende:
Pfff.. maat van me: 60 killstreak met een MAV________!!
Dan heb je ook wel een team mongolen als tegenstanders. Zodra die MAV's me gaan irriteren rag ik er een stinger op.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:42 schreef Baalhaar het volgende:
Pfff.. maat van me: 60 killstreak met een MAV________!!
Dat heb ik ook een paar keer gehad, erg irritant.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:31 schreef 67Impala het volgende:
Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat de verbinding met EA eruit knalt.. heel erg jammer als je net lekker zit te gamen! Gister overigens ook een potje zonder stats :") iedereen was weer lvl 1 en ranking begon helemaal opnieuw. Was wel even een verademing, zonder zorgen in de Viper vliegen!
Nu ik geloof iets van 180 uur gespeeld en ben colonel lvl 22![]()
Druk bezig om de USAS uit mijn top 5 te krijgen
Volgens mij kan een piloot ook best punten verzamelen met z'n heatseekers en rockets hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 13:13 schreef deVerdeler het volgende:
Weet je wat DICE echt even moet doen, is de piloten van de helikopters beter belonenDe gunners van zowel transport helikopters als gevechtshelikopsters krijgen dikke punten, maar de piloten krijgen een zielige 20 punten per kill dat een gunner maakt.
![]()
Ps. Wie wat die guided rocktets zijn op gevechtshelikopters als pilootzijnde? Want als ik dat inschakel, kan ik ze nergens vinden.
gemakkelijker nog dan als gunner vind ik.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:06 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Volgens mij kan een piloot ook best punten verzamelen met z'n heatseekers en rockets hoor
ACR, AUG, L86, SPAS, TAR.... dat zijn alle toffe wapens uit MW2 zowatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:48 schreef KoningStoma het volgende:
Nieuwe wapens
http://imgur.com/a/iOlAQ
Vind metro nog steeds een fantastische map als je weinig/geen USAS retardo's tegen komt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:40 schreef Catkiller het volgende:
Het lijkt mij ook niet helemaal geweldig en vooral eindigen in een shotgun festijn gezien wat er nu al bijna elke keer weer voor komt op Metro maar ik zie het wel, kopen doe ik het toch wel
Zullen we de xbox maar eens aangooien?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:09 schreef KoningStoma het volgende:
Tegen die tijd zijn die belachelijke shotguns ook wel gepatched.
Ditquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:22 schreef Cliffy het volgende:
Ik heb ook wel twijfels over die DLC, het lijkt mij meer een poging om COD volk te lokken/pleasen, is volgens mij ook maar met 16 spelers. Hoe groot worden die mappen dan? Zal wel weer zo'n noobtube, RPG, fraground fest worden
Ook als je met DICE official servers verbind?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:22 schreef HansvanOchten het volgende:
Zijn er meer ps3 users met connectie problemen?ik krijg sinds gister continu de melding connection met ea was lost.
En ik hoop niet dat het aan mijn nieuwe ipv modem ligt
Lees mijn oppeppende post op je battlelogquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:53 schreef Quantic het volgende:
Pff, ik stop er voorlopig even mee. Ik raak geen ene flikker meer, sta overal op de verkeerde plek op het verkeerde moment, niets lukt meer...![]()
Niet leuk meer spelen zo.
Na weken niet spelen stond ik met mijn eerste rondje klem bovenaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:57 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Lees mijn oppeppende post op je battlelog, want als je helemaal kapt wordt je slecht
had ik ook last van
Je kan niet quiten jonge! Anders kun je niet meer opstap pronken met je stats, dus dan zou ik sowieso niet quiten man. Denk er maar goed over na jongeman, want dit kan je hele leven veranderen en hiermee bedoel ik in een negatieve zin!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:53 schreef Quantic het volgende:
Pff, ik stop er voorlopig even mee. Ik raak geen ene flikker meer, sta overal op de verkeerde plek op het verkeerde moment, niets lukt meer...![]()
Niet leuk meer spelen zo.
Metro is een gedrocht van een map, er is gewoon geen mogelijkheid tot flanken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vind metro nog steeds een fantastische map als je weinig/geen USAS retardo's tegen komt.
Je hebt wel aardig wat mogelijkheden tot flanken, maar dan moet je wel net de mazzel hebben dat ze even niet zo'n roltrap bewaken...quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:58 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Metro is een gedrocht van een map, er is gewoon geen mogelijkheid tot flanken.
Nja, gewoon doorgaan naar de volgende vlag dan. Middelste vlag is gewoon te druk dan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt wel aardig wat mogelijkheden tot flanken, maar dan moet je wel net de mazzel hebben dat ze even niet zo'n roltrap bewaken...
Soms moet je er ook gewoon op goed geluk doorheen stormen, en je dan even ergens een minuutje verborgen houden ofzo en je dan slim opstellen.
Laten wij ervan uit gaan dat wij als US spawnen, nadat je C hebt gepakt zijn er nog precies 3 (!) manieren over om bij B te komen. RU hoeft alleen maar een motion sensor bij de eerste trap te zetten en je komt er nooit meer langs. Het is gewoon een kut map, battlefield onwaardig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt wel aardig wat mogelijkheden tot flanken, maar dan moet je wel net de mazzel hebben dat ze even niet zo'n roltrap bewaken...
Soms moet je er ook gewoon op goed geluk doorheen stormen, en je dan even ergens een minuutje verborgen houden ofzo en je dan slim opstellen.
Hoe? Leg eens in detail uit hoe je naar A of C gaat komen? Gaat je niet lukken tegen een goed team of ze moeten echt liggen slapen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Nja, gewoon doorgaan naar de volgende vlag dan. Middelste vlag is gewoon te druk dan.
Oh, dat het een kut-map is, daar ben ik het zeker mee eens. IDD Battlefield onwaardig. Ik begrijp sowieso niet waar DICE mee bezig is met deze game, want er zitten echt maar een paar fatsoenlijke Battlefield maps in, en de rest is gewoon veels te klein en eentonig, zonder Battlefield vrijheid.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:30 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Laten wij ervan uit gaan dat wij als US spawnen, nadat je C hebt gepakt zijn er nog precies 3 (!) manieren over om bij B te komen. RU hoeft alleen maar een motion sensor bij de eerste trap te zetten en je komt er nooit meer langs. Het is gewoon een kut map, battlefield onwaardig.
Rennen en springen en er doorheen proberen te breken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hoe? Leg eens in detail uit hoe je naar A of C gaat komen? Gaat je niet lukken tegen een goed team of ze moeten echt liggen slapen.
Je moet het idd wel helemaal in het begin doen, mede ook omdat het andere team dan toch vaak door die ingang van het station bij Cafe komt, en zelden vanuit die steeg. Dat betekent wel dat je niet de makkelijke puntjes in het begin bij de 1ste vlag pakt (meteen doorrennen), met heel veel risico, maar ALS het lukt, dan ben je wel meteen heel erg belangrijk voor je team.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:54 schreef MPC60 het volgende:
Tja daar mee ben ik het wel met je eens, dat is mijn eigen tactiek ook maar die lukt misschien 9 van de tien potjes die ik speel. Ik heb nog nooit een metro potje gehad waar ik naar a en c kon blijven rennen. Iedereen zit in zijn vertrouwde hoekje.
Het beste, naar mijn ervaring, is nog om gelijk in het begin als recon weg te rennen, die achterste trappen op, hopen dat er geen claymores staan, als een idoot naar A en een spawnbeacon neer plempen.
Nu ik erover nadenk heb ik er minder last van als ik RU speel, voornamelijk ook omdat je team dan vanuit een beter perspectief kan campen.
tja ik weet niet of er veel verschil zit tussen hoe ze op xbox en ps3 spelen maar bij mij staat er bijna altijd wel iemand dankzij een t-ugs of mav.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:01 schreef 67Impala het volgende:
Ik vind metro echt geweldig, maar ervaar pas echt de laatste tijd USAS en Noobtube rondjes. Moet er wel bij zeggen dat ik ze vaak genoeg te pakken heb met mijn G3![]()
Wat mij opvalt:
In de meeste potjes die ik speel en we komen vanuit de tunnels (C) dan drukt de tegenstander je vaak naar de 1e roltrap en houdt daar de zijkant van in de gaten. Waarbij ze de tweede onbewaakt laten, want zeg nu zelf daar campen op iemand die doorloopt is in mijn ogen verspilde tijd. Wat je dan eigenlijk ook op z'n beurt weer ziet is dat mensen dan niet naar A lopen maar juist de strijd weer aangaan voor B. Opsich ook geen verkeerde keuze, want als je A & B of C & B hebt is het een kwestie van B vasthouden.
Ik kom echt maar weinig teams tegen waarbij ik echt de roltrap niet opkom.... meestal ligt dat uiteraard om mijn E-penis hoog te houden niet aan mij en mijn squad maar aann mijn teammaten.
Bazaar is idd beter. Crossing the Seine is ook beter. Tehran Highway vind ik ook kut eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:12 schreef MPC60 het volgende:
[..]
tja ik weet niet of er veel verschil zit tussen hoe ze op xbox en ps3 spelen maar bij mij staat er bijna altijd wel iemand dankzij een t-ugs of mav.
Vooral de laatste tijd wordt het gewoon steeds moeilijker, constant in die kutusas lopen helpt ook niet met hoe ik naar dit level kijk. Ik speel 10 x liever Bazaar dan Metro.
Helemaal mee eens... (behalve met de spelfout ofcoursequote:Op woensdag 14 maart 2012 16:23 schreef MPC60 het volgende:
Golf of Oman op normal Conquest, beste map die er in bf3 zit (vind ik)
Van de vanilla maps gaat het zo denk ik Kharg, Caspian border, de rest.
Hoe wil je dat doen? heb er al 174 kills mee maar geen Service star?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:12 schreef Topiek het volgende:
Operation: MAV Servicestar
Challenge accepted
Oh? Er is geen MAV service star?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:23 schreef Cremesoep het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)s-tac/352306069/ps3/ Nicejammer dat dat alleen voor DICE devlopers is
![]()
Dat voertuig (niet de jeep) voor die assigments shotgun, waar is die te vinden? kan hem sirieus nergens vinden ><
[..]
Hoe wil je dat doen? heb er al 174 kills mee maar geen Service star?
Alleeen dogtag, maar die krijg je via 50keer survelleince ribbon, volgens mij voor al het equipment niet, had er anders ook al 2 voor knifequote:
Waarom staat erop battlelog dan hoeveel kills je ermee maakt? Als het niet de bedoeling was dan zou Dice het toch niet op battlelog zetten hoeveel kills er met een MAV gemaakt worden. En ik heb al 1852 Kills met le MAVquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:02 schreef Catkiller het volgende:
Voor je knife is er wel een service star. Je knife is dan ook te vinden bij wapens en niet bij equipment maar claymores zijn ook equipment en daar krijg je ook service stars voor. MAV heb ik geen flauw idee maar het is nooit de bedoeling geweest om er mee te killen dus daarom zal er dan ook geen service star voor zijn, dus ga spelen zoals het hoort, kut!
lol wutquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:14 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Daarom staat erop battlelog wel hoeveel kills je ermee maakt? Als het niet de bedoeling was dan zou Dice het toch niet op battlelog zetten hoeveel kills er met een MAV gemaakt worden. En ik heb al 1852 Kills met le MAV
Addict aan kills met MAV? :p ik heb dat met de M98B, loop daar nu alleen nog mee rond, noscope, holo scope of op afstand, killen doe ik wel, in een dag al 600 killsquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:14 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Daarom staat erop battlelog wel hoeveel kills je ermee maakt? Als het niet de bedoeling was dan zou Dice het toch niet op battlelog zetten hoeveel kills er met een MAV gemaakt worden. En ik heb al 1852 Kills met le MAV
Awesome lolquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:46 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Scroll maar helemaal naar beneden
http://battlelog.battlefi(...)pons/368542514/xbox/
Omdat het wel een mogelijkheid is maar ze nooit hadden verwacht dat er genoeg levenloze zielen als een kneus in een hoekje zouden liggen enkel om met een MAV te vliegen? Daarom blijft het ook mogelijk om een kill te maken als je tegen iemand aan botst. Je krijgt er toch geen service stars voor? Dat zegt genoeg aangezien ik ze voor claymores wat ook equipment is wel krijg.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:14 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Waarom staat erop battlelog dan hoeveel kills je ermee maakt? Als het niet de bedoeling was dan zou Dice het toch niet op battlelog zetten hoeveel kills er met een MAV gemaakt worden. En ik heb al 1852 Kills met le MAV
Genoeg om er voor te zorgen dat ik met plezier kan blijven MAV'en want uiteindelijk gebruik ik de MAV alleen om de hatemail en de Rage van noobjes die er niet tegen kunnen.quote:
Denk het niet. Heb "0" kills met de MAV, maar wel wat gespot.quote:Op donderdag 15 maart 2012 06:35 schreef Schunckelstar het volgende:
Zijn die mav kills niet het aantal kills dat je teamgenoten hebben gemaakt op iemand die jij gespot hebt met dat ding?
Ik heb gister ff vlug gekeken, dus kan het fout hebben, maar als ik het me goed herriner had hij ongeveer 24.000 kills en 9000 dood, die 1800 MAV kills krikken je ratio dan echt niet belachelijk omhoog denk ik?:Pquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdwijnt C4 tegenwoordig ook dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:17 schreef MPC60 het volgende:
Nee die soflam verdwijnt bij het spawnen net als al je andere equipment.
Straks met nieuwe patch verdwijnt het wel als je respawnd alleen als je revived wordt blijft c4 liggenquote:
Bij mij niet? Als ik spawn ontploft mijn spawnbeacon. In de beta was dat wel zo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:22 schreef KoningStoma het volgende:
Spawn beacons blijven gewoon staan als je met een andere kit spawnt.
Tot je gespawnt bent ja.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:22 schreef KoningStoma het volgende:
Spawn beacons blijven gewoon staan als je met een andere kit spawnt.
Goed punt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:23 schreef Cremesoep het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)s-tac/352306069/ps3/ Nicejammer dat dat alleen voor DICE devlopers is
![]()
Dat voertuig (niet de jeep) voor die assigments shotgun, waar is die te vinden? kan hem sirieus nergens vinden ><
[..]
Hoe wil je dat doen? heb er al 174 kills mee maar geen Service star?
gaat wat moeilijk, Maar het werkt wel als je iets ruatiger rijd, doe je ps of xbox? Doe je ps, dan stap je keer bij min (mistermcmuffin) in en doe jij gunner, dan maak je je kills wel, Die btr is echt nergens te vinden...quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:33 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik moet alleen deze 2 nog:
5 kills in DPV Jeep
0 / 5
10 Kills in BTR-90 IFV
0 / 10
Alhoewel ik die Jeep wel kan vinden maar ik krijg er niemand mee dood omdat ik veel te wild rij met dat ding.
Xbox.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:40 schreef Cremesoep het volgende:
[..]
gaat wat moeilijk, Maar het werkt wel als je iets ruatiger rijd, doe je ps of xbox? Doe je ps, dan stap je keer bij min (mistermcmuffin) in en doe jij gunner, dan maak je je kills wel, Die btr is echt nergens te vinden...
Beiden zijn op Gulf Of Oman te vinden, jeep bij conquest assault en normale conquest en wat ik deed was gewoon als een malle rondrijden en zoveel mogelijk mensen overrijdenquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:43 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Xbox.
Een maat van mij heeft er al wel 5 kills in in die BTR maar hij heeft geen idee meer waar en wanneer hij die heeft gehaald.
Tnxquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Beiden zijn op Gulf Of Oman te vinden, jeep bij conquest assault en normale conquest en wat ik deed was gewoon als een malle rondrijden en zoveel mogelijk mensen overrijdenDe BTR staat bij die hijskraan, vlag D als ik me goed herinner
Haha. Ze kijken immers ook naar Die A-Team mit Gesicht.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:00 schreef Schunckelstar het volgende:
Duitsers op de headset
"Oh nein... tehran schnellstrasse"
kijk, eindelijk een baas die het snapt. Mensen vragen aan mij : Als de MAV generfd is wat ga je dan doen ?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb gister ff vlug gekeken, dus kan het fout hebben, maar als ik het me goed herriner had hij ongeveer 24.000 kills en 9000 dood, die 1800 MAV kills krikken je ratio dan echt niet belachelijk omhoog denk ik?:P
Per ongeluk? Net zo per ongeluk als een headshot met een tank op 300m? ;-)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:24 schreef KoningStoma het volgende:
Haha, net per ongeluk een headshot van 1014 meter gemaakt
http://blogs.battlefield.(...)into-close-quarters/quote:With Battlefield 3™: Close Quarters, we want to claim new territory and broaden the Battlefield 3 experience. In this episode of “Inside DICE”, Lead Designer Niklas Fegraeus talks about the inspiration for going indoors, and what possibilities and challenges this presented.
Hi everyone. This is Niklas Fegraeus, Lead Designer on Battlefield 3: Close Quarters. Above is an early test video we recorded during a play test to judge the effect of our new destruction. But first things first:
In 2001, while making games for the Sega Dreamcast, I began a career as a clan player in Counter-Strike. This eventually became a semiprofessional part time job, as I got a sponsor, won several LAN tournaments and competed in the Cyber athlete Professional League.
Now, in 2012, my competitive mouse is put on the shelf, but I consider the experiences from those days invaluable to my role as game designer making Battlefield games.
Counter-Strike is a very tactical and precise art of close quarters shooting, so I can comfortably say I know a little about how those tight shooter experiences play, and how they should play.
Battlefield on the other hand, is a huge game in more ways than one. Even we developers sometimes have a hard time realizing its breadth. You can go from clearing a house of enemy soldiers through careful squad tactics to soaring through the sky in a jet fighter, frantically evading enemy anti-air weaponry, all in the same round.
I can still recall the thrill of that scale and freedom I had when I first tried the game. It was the BF1942 demo on Wake Island (before I joined the crew here at DICE) and I was raging over those damn fighter planes that kept dropping bombs on my head! However, rage and confusion turned to evil grin as I found the AA-guns and used them to good effect!
Three years later, I landed my dream job working at DICE on Battlefield 2! Having worked as Animator and Designer on Battlefield 2, it was especially satisfying to be Lead Designer on Battlefield 3: Back to Karkand and bring some of the most classic maps from Battlefield 2 into Battlefield 3.
When I finished up Back to Karkand, I already knew I needed to start on our next themed expansion pack for release in June. This time, I really wanted to expand Battlefield 3 and give players even more experiences to choose from. But I didn’t know how to approach it.
Then I remembered those nights at my sponsor’s Internet café, where I and my clan for hours on end practiced the best way to attack a well-defended room, using only a few grenades and the business end of our rifles.
There is something very unique about an indoor fire fight. You have to cover angles in new ways, use sound to track your enemies, navigate with much more careful precision and most importantly, you’re never safe. Danger is always no more than a few meters away. It’s a scenario that always makes me feel 100% in the fight. There is no dull moment, you’re always on your toes, on the edge.
The closest you come to this type of tight combat scenario in Battlefield 3 is on Operation Métro. We know this is one of our most popular maps, which tells us that our gameplay has what it takes to perform in such unique and frantic conditions.
I had an approach for our new expansion pack. Now, I just needed to refine it. I needed to find those elements that make the adrenaline levels go through the roof and keep you constantly on that edge. I want the player to feel like Hudson in Aliens, as he is watching the motion scanner bleep faster and faster, realizing that the safety he thought he had isn’t there anymore, and that death is already in the room.
I sat down and spoke with Jhony Ljungstedt, my art director, and had a discussion about how we could achieve this. After bouncing random ideas for a while, he told me that even though that explosive scene from “The Matrix” was rather old, seeing Neo and Trinity turn a lobby into rubble in slow motion did leave a huge impression, and hadn’t ever been properly done in a game. We both agreed and Jhony said he really wanted to be able to create that sensation.
“Imagine tearing a place down using only bullets, watching chunks being torn off the walls, littering the floors like a dropped bag of grey marbles” he said.
“I wanted everything to get shot to pieces.
Really, really small pieces”
And that’s when it occurred to me. We have a golden opportunity here. When removing large and process heavy elements like tanks, and scaling down Battlefield to a tighter scale, we are given some extra Frostbite 2 oomph at our disposal. The engine has fantastic destructive capabilities, and with more CPU overhead, we could put it to the ultimate test.
I wanted to see if we could destroy things in greater detail. I wanted everything to get shot to pieces. Really, really small pieces. In short, I wanted destruction to go High Definition.
After a series of prototypes and testing, we had a working model and immediately put it into practice. A grey and boring test level became the scene for a big floating stairway, with supporting pillars surrounded by temporary walls, just so we wouldn’t fall into oblivion.
We had incorporated some early HD Destruction in this test level just for proof of concept. Then, we simply asked the testers: “Shoot at everything”. And they did. The place immediately got torn to pieces, as bullets ripped through the grey prototype materials, spreading chunks of it everywhere, literally creating a carpet of debris on the floor. Walls had big holes where there was once solid wood or plaster. You could create new angles and ways of attack, just by firing your normal gun. This was new to Battlefield, as you would normally need heavier hardware like RPG’s or tanks to blow up walls in the base game.
We immediately knew this was something really cool and would have a significant impact on both how you play and how you experience that play. HD Destruction immediately became a key factor in bringing the intensity of the Battlefield experience into close quarters combat, and looking at it now, in its complete implementation, it feels great to finally be able to show it to everyone.
While HD Destruction has a significant impact on how you experience the second-to-second gameplay, we also had to tackle the challenges of bringing our tried and tested game modes to the smaller scale. We understood quickly that Rush, being a large and progressive mode that takes you on a journey from M-COM to M-COM, simply wouldn’t fit physically. So instead, we turned our attention to Conquest. How could we tailor this essential Battlefield game mode to fit our new type of environment?
Welcome to Ziba Tower. We built it. We can destroy it.
I spoke to my Game Designer Gustav Halling who, like me, has a history of competitive FPS gaming. We remembered Unreal Tournament from way back in 1999. It was the first time the world saw the game mode “Domination”, which is very similar to Conquest. There are some differences though, and the Domination type gameplay usually takes place on smaller maps, much like the ones we were creating.
Inspired by these memories, we used the spawning systems from Battlefield 3 Team Deathmatch and came up with a Conquest mode adapted for smaller spaces. We called it Conquest Domination, and it worked beautifully. In particular, flag defense is suddenly more important, and you get different tactical layers due to the subtle differences the new mode provides. It’s reminiscent of those tactics I practiced to perfection in my e-sports days. Listen for the footsteps, spray the wall, throw your grenade, cover one angle each and constantly communicate. The experience grows with our tried and tested squad play mechanics, and the intensity and pure challenge of trying to dominate these close quarters is something I’m convinced will put even the best squads to the test.
Designing a new experience isn’t easy. Many things were created and tested, many things didn’t fit, and there are millions of fans whose wishes you want to fulfill. Ultimately, it’s about finding a meaningful core idea, and realizing it with relentless attention to detail.
We wanted the thrill of fighting in close quarters. We wanted the adrenaline rush that comes from always being one second from potential death. We wanted the world around you to be both your best friend and mortal enemy, by protecting you in one moment and in the next, completely failing you by opening up new ways for the enemy to attack.
Often when I remove my headphones from a playtests on Close Quarters, I’m shaking like a leaf from all of the adrenaline. So personally, I am very happy and proud of where we are with our next expansion pack. Most of all, I’m happy with how versatile our game is, and how my team has helped broaden it further.
Niklas Fegraeus, Lead Designer Battlefield 3: Close Quarters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |