Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
KeFFuR1208 - KeFFeR1208
Terrestra - Terrestra
Stoeltafel - Robdegekste
Nicojonge - ROYYE055
Unox_worst - bakpao-boer
Scarify - Scarify
boem-dikkie - EmeryFramboise
computerprobleem - worldwar2boy
Wretic91 - Wretic91
David1979 - fonsmeister
ShevaJB - Sheva_JB
JediSimons - SorayaNL
mar456 - mrpluym
Glennz - glennz_
Mauskoekwaus - Mauzizz
Pindakaaspot - Stoeptegel96
xminator - XT1907
Pijve.Stiemel: T-024
ABundy - Eric__88
elvis2010 - shakin_70
Deadrex - The_General28
Dagkaart - Ni333Jo
Zerokil - psvunited
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
torn_Machina - tornMachina
Cliffy - Zjozz
Beastie_boys18 - pieteralberts
Hetesaus - ChickenJ03
LinQ - LinQ NL
Tim93M - Timnation
Basssie024 - Bassie0024
JDerksen - Eckte Baas
Baalhaar - BudgetGam3r
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Ik heb wel eens meer gehadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:16 schreef rene90 het volgende:
Jezus Risakotta in 1 ronde gewoon even meer dan 7000 punten
Ja dat was ik ja, moet nog een keer kijken hoe ik ook FOK ervoor krijg. Was in die rondjes vooral bezig om punten te scoren met heli's / jet's maar schoot ook niet echt op.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:35 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens meer gehad, maar ik wist niet dat je in mijn game zat.. Ben jij die rene2870?
Want dat was de enige rene die ik in de game zag haha
Die Fok tag kun je alleen ervoor zetten als je bent ingelogd op de battlefield Platoon.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja dat was ik ja, moet nog een keer kijken hoe ik ook FOK ervoor krijg. Was in die rondjes vooral bezig om punten te scoren met heli's / jet's maar schoot ook niet echt op.
Ik heb me aangemeldquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:47 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Die Fok tag kun je alleen ervoor zetten als je bent ingelogd op de battlefield Platoon.
Heb je geaccepteerdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeldNu nog even wachten op iemand die mij accepteert.
usas is beter maar de mk3a1 ziet er erg vet uit. En ik vind de nieuwe maps wel gaaf, en zeker de moeite waard, maar meestal speel ik gewoon metro, leukste map ooit imoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:48 schreef stoeltafel het volgende:
Speel dit spel weer sinds 3 dagen en het is best vet. Wat vinden jullie van de DLC? De moeite waard om te kopen? Hoe is de shotgun die je erbij krijgt? Vet?
Sowieso kopen, de nieuwe wapens zijn goed. De maps zijn leuk, en anders wordt je heel snel uit de game geflikkerd door map rotation naar een b2k map.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:51 schreef Morgen- het volgende:
[..]
usas is beter maar de mk3a1 ziet er erg vet uit. En ik vind de nieuwe maps wel gaaf, en zeker de moeite waard, maar meestal speel ik gewoon metro, leukste map ooit imo
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:30 schreef Koopsie het volgende:
Verdomme kut Usas-12
kerel met een score van 42-2 campende mongool.
http://blogs.battlefield.com/2012/03/welcome-inside-dice/quote:The next Battlefield 3 update: What is it? When is it?
So, in the interest of openness: The next client update for Battlefield 3 on all platforms is a big one. It’s been in the works for quite some time now, and the reason it’s taking its time is we want to make it a really great update. That and the fact that each client update on console is in part governed by first party and for technical reasons have some lead time. There is a reason that we can’t update the game every time we fix one small thing. Rather, we need to pile stuff up until we have a decent sized update that makes sense to push live (in extreme cases, we make exceptions, like when we pushed our VOIP chat fix live in a separate client update on PlayStation® 3). For a while there, it looked like the next Battlefield 3 update would go live in February. So we messaged that. Guess what? It didn’t happen. We wanted to fill it with even more content, which takes extra time. We are now aiming to get this update out this spring, and will have a clear date closer to release.
Hahaha nicequote:Op zondag 4 maart 2012 21:20 schreef Reintji het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)3988058/2/195268754/
Jeuj, 20-3 gunner in de heli
Die gast kon trouwens goed vliegen. Ben er een keer uitgeschoten door een Igla, hij vloog verder. Suicide gedaan om in zijn squad te komen, kon ik weer instappen. Spotten en vlammen, paar leuke ribbons gescoord ookquote:
Dit is zo waar!quote:Op maandag 5 maart 2012 09:30 schreef Rossdale het volgende:
Ah ik vind zelf vliegen veel leuker dan gunner zijn. Puur omdat anderen vaak te veel heen en weer vliegen en je als gunner dus weinig kunt locken.
In de transport heli's, de Attack helicopters hebben maar twee plaatsen.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik zit altijd standaard met 3 man in de chopper. Iemand die vliegt, iemand die gunt, en iemand die repairt. Af en toe wisselen we om, maar degene met de meeste unlocks (ik dus niet) is toch meestal wel de pilot.
Transport heli's kun je helemaal niks unlocken... Je zult wel die little bird bedoelen, maarja iemand die daar gunt is tevens ook de piloot, dus ik snap niet echt wat je bedoeld?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik zit altijd standaard met 3 man in de chopper. Iemand die vliegt, iemand die gunt, en iemand die repairt. Af en toe wisselen we om, maar degene met de meeste unlocks (ik dus niet) is toch meestal wel de pilot.
Inderdaad, net als dat gezeik van ´Ik zit altijd bij het verliezende teamquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:23 schreef Catkiller het volgende:
Altijd zo makkelijk het team de schuld geven
Dat je dit zelfs nog gelooftquote:Op zondag 4 maart 2012 07:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://blogs.battlefield.com/2012/03/welcome-inside-dice/
Ik ben benieuwd.
Speel je uberhaupt nog wel? Tijd niet gezien chef!quote:Op maandag 5 maart 2012 12:29 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Transport heli's kun je helemaal niks unlocken... Je zult wel die little bird bedoelen, maarja iemand die daar gunt is tevens ook de piloot, dus ik snap niet echt wat je bedoeld?
Waar maak je dat uit op?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:39 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat je dit zelfs nog gelooftJa we konden het niet op tijd af krijgen omdat we opeens het idee kregen er nog meer content bij te gooien....
Fix gewoon je game luie flikker.
En dan over een maand weer zeggen dat ze nog meer content of updates hebbenquote:Op zondag 4 maart 2012 07:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://blogs.battlefield.com/2012/03/welcome-inside-dice/
Ik ben benieuwd.
Oh dat werkt voor mij voor geen meter, omdat chopper pilots in mijn ogen vaak alleen aan hun zelf denken ipv aan de mensen die ze nog bij zich hebben.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sorry ik verwoorde het verkeerd. In de transport heli repairt er altijd 1, en de ander probeert met de stinger mensen neer te halen.
Merk ik vaak ook wel. Laatst had ik wel een goede piloot, die gooide ook gelijk de chopper om als ik aan het repairen was zodat ik niet werd neergeschoten alsnog en daarna kon ik weer op de mini gun.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:50 schreef Sant. het volgende:
[..]
Oh dat werkt voor mij voor geen meter, omdat chopper pilots in mijn ogen vaak alleen aan hun zelf denken ipv aan de mensen die ze nog bij zich hebben.
Zeker in Attack choppers, ik zit eigenlijk weinig in transport choppers.
Ik krijg echt niks fatsoenlijk geschoten of gelockt met al dat geslinger.
Ja dat is relaxed inderdaad.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Merk ik vaak ook wel. Laatst had ik wel een goede piloot, die gooide ook gelijk de chopper om als ik aan het repairen was zodat ik niet werd neergeschoten alsnog en daarna kon ik weer op de mini gun.
Op die manier kan je echt heel veel aan een chopper hebben. Het mooiste was laatst nog dat hij boven een vlag ging vliegen,ik eruit met parachute en toen de vlag gecaptured was pikte hij me weer op en gingen we naar de volgende.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:59 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ja dat is relaxed inderdaad.
Zelfde als wat ik eerder al zij, dat de piloot van de attack chopper let op waar de gunner naartoe kijkt.
Verwachten dat je piloot voor jouw punten gaat spelen ipv de zijnequote:Op maandag 5 maart 2012 15:50 schreef Sant. het volgende:
[..]
Oh dat werkt voor mij voor geen meter, omdat chopper pilots in mijn ogen vaak alleen aan hun zelf denken ipv aan de mensen die ze nog bij zich hebben.
Zeker in Attack choppers, ik zit eigenlijk weinig in transport choppers.
Ik krijg echt niks fatsoenlijk geschoten of gelockt met al dat geslinger.
Klopt dat veel mensen alleen aan hun eigen punten denken, maar als mijn squad niet PTFO't dan peer ik hem. Daarom speel ik meestal met wat maten die ik via school ken. Teamwork vind ik belangrijker dan K/D en punten. Is toch rete spannend als je met zijn allen die laatste M-com wil verdedigen of vernietigen en je hebt of moet nog maar 1 ticketquote:Op maandag 5 maart 2012 16:02 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Verwachten dat je piloot voor jouw punten gaat spelen ipv de zijne
Shotgun + motion mine combo!quote:Op maandag 5 maart 2012 16:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Klopt dat veel mensen alleen aan hun eigen punten denken, maar als mijn squad niet PTFO't dan peer ik hem. Daarom speel ik meestal met wat maten die ik via school ken. Teamwork vind ik belangrijker dan K/D en punten. Is toch rete spannend als je met zijn allen die laatste M-com wil verdedigen of vernietigen en je hebt of moet nog maar 1 ticket
Heb trouwens voor een 10tje weer BFBC2 opgehaald bij Game mania. Vanavond ff old-school agressive recon spelen
Had al gepost dat ik elke avond aan het sporten ben, maar ik zal wel in de middag wel een keer komen spelen, want ik zie dat jij dan meestal ook online bent!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:14 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Speel je uberhaupt nog wel? Tijd niet gezien chef!
WTF! Dat is idd niet normaal meer. Ik heb het nog niet eerder gezien iig.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:50 schreef dreamzk het volgende:
Vandaag meerdere van deze no-lifers tegen gekomen
https://battlelog.battlef(...)tats/241696894/xbox/
Ik heb een SPM van 210 en doe doe echt wel veel t hele potje!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:58 schreef MPC60 het volgende:
SPM 303, dan doe je echt niks het halve potje.
True, daar boks je dan tegenop. Deze dude doet echt geen flikker, speelt het meest Rush en heeft 12x een m-com attacker ribbon.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:59 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik heb een SPM van 210 en doe doe echt wel veel t hele potje!
Ik denk alleen dat ik de eerste 40 uur bf een SPM van 10 had.
Ah, ja ik speel alleen conquest en speel nagenoeg altijd op de objectives.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:00 schreef MPC60 het volgende:
[..]
True, daar boks je dan tegenop. Deze dude doet echt geen flikker, speelt het meest Rush en heeft 12x een m-com attacker ribbon.
Heb je wel mazzel dat zo'n team geen Claymores heeft neergelegd wanneer ze die gebouwen ingingen...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Heerlijk potje net in Seine Crossing. Gewoon de hele tijd alle gebouwtjes doorspitten met m'n shotgun. Heb daar nog niet zo heel veel mee gespeeld, gelijk een shitload unlocked
http://battlelog.battlefi(...)4334375/2/218847569/
Daar stond ik ook van te kijken. Was er maar 1 of 2 tegen gekomen. Zelf ook nog een paar neergezet. Een support class neerknallen, zijn kit pakken en een claymore en ammo neerleggen en weer terug switchen naar m'n eigen shotgunquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je wel mazzel dat zo'n team geen Claymores heeft neergelegd wanneer ze die gebouwen ingingen...
Yeah, ik begin dat soort grollen ook steeds vaker te doen nu...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daar stond ik ook van te kijken. Was er maar 1 of 2 tegen gekomen. Zelf ook nog een paar neergezet. Een support class neerknallen, zijn kit pakken en een claymore en ammo neerleggen en weer terug switchen naar m'n eigen shotgun
Aha... ja, dat is soms wel behoorlijk irritant. Maar toch wel liever squad ammo oidquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Wanneer je beschoten wordt, maar niet geraakt wordt je beeld "troebel". Bij sqd supression gebeurt dat dus extra bij tegenstanders die je beschiet.
Laten locken met een CITV station in een tank, de laser painter in een heli of de soflam van een recon en er dan een javelin in rammen. Oftewel, gaat je in je eentje niet lukken als ze goed samen spelenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:30 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe kan ik heli's of vliegtuigen neer knallen die alleen maar flares schiete??
Net stuk of 10 stingers geschoten maar niks hielp
En terecht.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oftewel, gaat je in je eentje niet lukken als ze goed samen spelen
Story of my life.. Ik denk er ook echt niet ff bij na voor ik die trap op loop om te kijken of er 1 ligt, loop ik er in en dan begin ik te schelden. Dom dom dom.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je wel mazzel dat zo'n team geen Claymores heeft neergelegd wanneer ze die gebouwen ingingen...
Gewoon 1 a 2 keer gebruiken van plek wisselen en weer gebruiken ( bij drukke Rush maps dan)quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:24 schreef Yi-Long het volgende:
Zo, heb sinds gisteren ofzo de mortar unlocked, en dat gaat toch vrij aardig![]()
Sowieso makkelijk scoren met al die mijntjes wegknallen, en komt ook nog wel regelmatig voor dat je een tegenstander op zijn hoofd raakt
Net was iemand ook zo slim om meteen een mortar te pakken om me terug te pakken, maar toen was ik dus al weer weg van mijn plek, had een sniper te grazen genomen in de tussentijd, en toen hoorde ik dus dat 'gekloink' van een mortar in de buurt, dus dat was een mooie prooi...
Ik ben nog steeds ruk ofcourse, maar het gaat langzaam aan steeds beter
Ik heb nog nooit van de Saiga gehoord. Wanneer krijg je dat wapen!?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Story of my life.. Ik denk er ook echt niet ff bij na voor ik die trap op loop om te kijken of er 1 ligt, loop ik er in en dan begin ik te schelden. Dom dom dom.
Speel nu eventjes met de Saiga en frag rounds. Wel een leuke combo.
Ik speel alleen Conquest, maar moet je niet eerst 'gespot' worden voordat die tegenstanders je op die map zien? Of zie je andere Mortars gewoon standaard op je map, of zodra ze iemand geraakt hebben...!?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Gewoon 1 a 2 keer gebruiken van plek wisselen en weer gebruiken ( bij drukke Rush maps dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |