Oh komt goed uit hoor. Wist niet dat ik de laatste was, want zat net op m'n mobiel te fokkenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:44 schreef DonRaja het volgende:
Oh damn, ik dacht dat ik de vorige sloot...
Excuses aan the first lady of VBL
Daar ben ik al een tijd niet geweest, is wel vroeg in het seizoen dus zal niet zo enorm druk zijn hoop ik voor jequote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:55 schreef DonRaja het volgende:
Morgen naar de Efteling met 6 kids, dat is de prijs die ik moet betalen om zondag naar Feyenoord te mogen gaan.
Nou... vakantie hequote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik al een tijd niet geweest, is wel vroeg in het seizoen dus zal niet zo enorm druk zijn hoop ik voor je
Iddquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:13 schreef Tarado het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel in de rij staan
Het zijn nog maar kleine kids, de oudste is 7. Ik ga ze afschepen met het sprookjesbos.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:13 schreef Tarado het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel in de rij staan
ik moet tot Zondag op mijn broertje passenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:55 schreef DonRaja het volgende:
Morgen naar de Efteling met 6 kids, dat is de prijs die ik moet betalen om zondag naar Feyenoord te mogen gaan.
Het feit dat je met deze TT een link legt naar Van Dik Hout zegt veel over jouzelf...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Van Dik hout ontiegelijke bagger muziek wat is deze!
Mijn broer'tje' is 30... daar hoef ik gelukkig niet op te passen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik moet tot Zondag op mijn broertje passen
Ik voel me beledigdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het feit dat je met deze TT een link legt naar Van Dik Hout zegt veel over jouzelf...
Dat heb je met je moeder afgesproken, voor wat hoort wat?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik moet tot Zondag op mijn broertje passen
Ja het kind is 13.. kan niets in huis man en heel de dag die Disney XD en die Nickelodeon troep.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb je met je moeder afgesproken, voor wat hoort wat?
Is 'ie daar niet iets te oud voor al?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja het kind is 13.. kan niets in huis man en heel de dag die Disney XD en die Nickelodeon troep.
Met 13 nog? Mijn kids kijken daar naar en dat zijn kleuters...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja het kind is 13.. kan niets in huis man en heel de dag die Disney XD en die Nickelodeon troep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |