Denigreren doe je maar met je vriendin.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:45 schreef Catch22- het volgende:
* Catch22- mompelt iets over n00bs die dat niet snappen en "gewoon willen dat het werkt"
Ga ik me even over inlezen, heb er nog nooit van gehoord.quote:
Eerst heel tof bijdehand doen en dan vervolgens mijn punt maken. Heerlijk hoor mopquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Denigreren doe je maar met je vriendin.Ik zie toch dat het werkt, lokaal? Ik zie toch dat het niet meer werkt als ik het op de server heb gezet en dat dan de hoogte verdwijnt? Doe normaal man.
[..]
Ga ik me even over inlezen, heb er nog nooit van gehoord.
Kan wel, maar ik snap gewoon niet waarom het lokaal wel werkt, best goed eigenlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:04 schreef Tegan het volgende:
http://www.w3schools.com/tags/tag_textarea.asp
Ik zie nergens 'height' staan?
Rot toch opquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Eerst heel tof bijdehand doen en dan vervolgens mijn punt maken. Heerlijk hoor mop
Je textarea via css stylen is sowieso netter.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:52 schreef Niekess het volgende:
Voor textarea moet je cols en rows gebruiken, hoewel ik het lever ook heb op de manier van height.
Dit werkt trouwens niet in IE 7 en lager, die kunnen meerdere classes niet handelen, en pakken dus alleen de laatst gedefinieerde class (in dit geval class3).quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Meerdere classes in hetzelfde attribuut zetten, en scheiden met spaties. <p class="class1 class2 class3">
Dat zekerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je textarea via css stylen is sowieso netter.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:09 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb het nu wel werkend gekregen, dus het is echt niet nodig met cols en rows...
In IE7 werkt dat prima hoor. IE7 gaat vrij redelijk met de standaarden om, afgezien van wat vage quirks m.b.t. z-indexen enzo. Het blijft een oude kutbrowser, daar niet vanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit werkt trouwens niet in IE 7 en lager, die kunnen meerdere classes niet handelen, en pakken dus alleen de laatst gedefinieerde class (in dit geval class3).
Oh, IE7 wel?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:43 schreef PimD het volgende:
[..]
In IE7 werkt dat prima hoor. IE7 gaat vrij redelijk met de standaarden om, afgezien van wat vage quirks m.b.t. z-indexen enzo. Het blijft een oude kutbrowser, daar niet van
Of pruts je te veel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:25 schreef PimD het volgende:
IE8 niet meer supporten![]()
IE8 is een prima browser. Zelfs ondersteuning voor box-sizing, display:table; etc etc. Tuurlijk, nog geen CSS3 dingen, maar als je het in IE8 niet werkend krijgt ben je toch wel heeeeele gekke dingen aan het doen.
1 2 3 4 5 | var photos=new Array(); //Specify images, optional link, optional target: photos[0]=['files/photo01.jpg'] photos[1]=['files/photo02.jpg'] etc |
1 2 3 4 | var photos=new Array(); <?php echo "photos[".$i."]=['files/".$menudata["naam"].".jpg'] "; ?> |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |