Gewoon linear gradient lines. Zie de link.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:23 schreef Catch22- het volgende:
ik zou het met CSS3 doen in dat geval, met een plaatje als backup voor IE.
Is het een gradient of radial? Want een gradient hoeft maar 1px breed te zijn he.
Ik zou voor IE een Direct X filter gebruiken. Dan hoef je niet te klungelen met plaatjes en kun je alles vanuit je CSS doen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:23 schreef Catch22- het volgende:
ik zou het met CSS3 doen in dat geval, met een plaatje als backup voor IE.
1 | .icon_twitter:hover, .icon_facebook:hover, .icon_youtube:hover, .icon_vimeo:hover, .icon_googleplus:hover{ |
of .parentelement imgquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:26 schreef QM84 het volgende:
Op al die iconen een extra class toevoegen die voor al die iconen hetzelfde is? (.icon bvb),
dan hoef je alleen .icon:hover te stylen.
Doe je goedquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:42 schreef RenRen- het volgende:
Mijn site doet trouwens he-le-maal niets in IE. Dat lijkt me niet echt goed.Alleen het menu doet het ongeveer.
Ja, en waar het aan kan liggen weet ik ook nietquote:
Ik heb er snel naar gekeken en het lijkt erop dat alle tags zijn afgesloten, als ik tijd heb ga ik daar even uitgebreid naar kijken en alle tags nalopen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:15 schreef QM84 het volgende:
IE wil nog wel eens moeilijk doen over fouten in de tags, > vergeten achter een tag oid.
Javascript-fout kan ook een oorzaak zijn.
En als je font-face gebruikt: er zijn een paar fonts waar IE over valt, en het dus ook vertikt om te werken, als je die gebruikt.
Gebruikt een tool zoals Notepad++. Die zet code die fout is om naar standaard zwarte tekst. En als je op een begin tag klikt, dan wordt die gehighlight, en de einde tag ook.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb er snel naar gekeken en het lijkt erop dat alle tags zijn afgesloten, als ik tijd heb ga ik daar even uitgebreid naar kijken en alle tags nalopen.
En ik gebruik wel fontface, met een alternatief font dat op iedere computer te vinden is, maar dat zou toch niet de reden moeten zijn voor een (voor het grootste deel) lege pagina?Of wel en moet ik dat eruit filteren voor IE?
Bedankt voor het meedenken.
Je bedoelt dat dan alles wat binnen die tag valt wordt gehighlight? Even kijken waar ik die kan vinden, kan ik die tool gebruiken om te controleren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:23 schreef Mirel het volgende:
[..]
Gebruikt een tool zoals Notepad++. Die zet code die fout is om naar standaard zwarte tekst. En als je op een begin tag klikt, dan wordt die gehighlight, en de einde tag ook.
Ik denk 9, maar ik moet nu weg, dus kan niet kijken, ik laat het je nog zeker weten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Welke IE-versies gaat het fout in?
IE9 heeft toch ook iets van development tools die je zou kunnen gebruiken?
jjasjlkdjsalkd. Doe ik wel als ik tijd heb dit weekendquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:48 schreef Scorpie het volgende:
Dan wordt het trial & error, uitschakelen van styles / divs totdat je het gevonden hebt.
Opnieuw bouwen? Welnee. Je weet toch wel wat <!-- --!> doet en /** **/ doet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
jjasjlkdjsalkd. Doe ik wel als ik tijd heb dit weekendAlles opnieuw bouwen, best een kutklus.
...quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Opnieuw bouwen? Welnee. Je weet toch wel wat <!-- --!> doet en /** **/ doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |