Hey dat werkt! Thanksquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
In je MyAt naar rechts swypen en je ziet de hele titel
Omdat ze graag aan een quintet doet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze vier vingers opsteekt in haar usericon???
Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat het er aan ligt dat het bij iphone wel zo werkt en bij samsung niet.quote:
Fanboy.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat het er aan ligt dat het bij iphone wel zo werkt en bij samsung niet.
Maar dat gelooft niemand nu meer
ik heb een samsung, ik ben verdoemdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat het er aan ligt dat het bij iphone wel zo werkt en bij samsung niet.
Maar dat gelooft niemand nu meer
Heul nietquote:
Ik heb niks tegen Samsung heurquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb een samsung, ik ben verdoemd
gelukkig maarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heul niet
[..]
Ik heb niks tegen Samsung heur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2012 16:39:38 ]
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
Whihihi Snarf en ik gingen gister toch de schutting plaatsen???
Check eens hoe mooi....werkelijkwaar prachtig en vol glorieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Check eens hoe mooi....hylarisch =DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
satisfactionquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
We gaan ook nog een filmpje maken
Hoe heet dat nunmer ook al weer? Touch me...
satisfactionquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
We gaan ook nog een filmpje maken
Hoe heet dat nunmer ook al weer? Touch me...
Check eens hoe mooi....Vooral die vegen op jullie wangen, net alsof jullie hard bezig zijn geweest. Maar het zit iets te netjes en te symmetrisch. Volgende keer op letten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral die vegen op jullie wangen, net alsof jullie hard bezig zijn geweest. Maar het zit iets te netjes en te symmetrisch. Volgende keer op letten.
Thxquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:51 schreef marbasnarf het volgende:
kijk hoe eh... creatief!
http://i44.tinypic.com/23k3c7r.jpg
Met theedrinken en roddelen zeker?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
Maar we zijn ook heeeeeeeeeeeeeeel erg hard bezig geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Innovatief.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:51 schreef marbasnarf het volgende:
kijk hoe eh... creatief!
http://i44.tinypic.com/23k3c7r.jpgEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
beetje vertrouwen in die damesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:55 schreef DigitalGirl het volgende:
Die zal wel bij de eerste volgende lichte bries om liggen.
Dat zeiden wij zelf ook alquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:55 schreef DigitalGirl het volgende:
Die zal wel bij de eerste volgende lichte bries om liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |