je kwijlt op m'n goeie goedquote:
Sorryquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je kwijlt op m'n goeie goed
zo.. en nu op naar de DA![]()
Ja, mijn bed bank. Ruim dat kastje maar goed op, beetje soppen kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je liegt, ik zit hier op de bank.
Ik ga nu even een kastje opruimen
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, mijn bed bank. Ruim dat kastje maar goed op, beetje soppen kan geen kwaad.
Ja die kan ik dus nooit zien gek genoeg op de iphone. Zie alleen als versieren niet zo makkelijk gaat en meer niet.quote:
Zeker vaag, want zo heet het al een hele poos niet meerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja die kan ik dus nooit zien gek genoeg op de iphone. Zie alleen als versieren niet zo makkelijk gaat en meer niet.
Beetje vaag, dat wel
ik heb geen film gezienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zojuist Thor: Tales of Asgard gekeken. Best een grappige film.
Waar zo'n vakantie al niet goed voor is.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ook niet als je op je knietjes met de rug naar de tv zit
Impliceer je nou dat ik dit 70 minuten volhoud als C_A met mijn kaneelstokje speelt?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ook niet als je op je knietjes met de rug naar de tv zit
Betrapt.quote:
Dat weet ik niet, geen idee hoe C_A's kwaliteiten zijn op dat vlakquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat ik dit 70 minuten volhoud als C_A met mijn kaneelstokje speelt?
Het zou me verbazen als ik het meer dan 7 minuten vol zou houden bij haar.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, geen idee hoe C_A's kwaliteiten zijn op dat vlak
Waarom denk je dat ze vier vingers opsteekt in haar usericon???quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als ik het meer dan 7 minuten vol zou houden bij haar.
Zo had ik dat nog niet bekeken C_Mquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Pensioenen zijn eigenlijk ook verzekeringen, maar wordt meestal als iets aparts gezien.
Ja nou ja hoe het nu heet danquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeker vaag, want zo heet het al een hele poos niet meer
In je MyAt naar rechts swypen en je ziet de hele titelquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja die kan ik dus nooit zien gek genoeg op de iphone. Zie alleen als versieren niet zo makkelijk gaat en meer niet.
Beetje vaag, dat wel
Kan niet bij mij hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
In je MyAt naar rechts swypen en je ziet de hele titel
Samsungquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |