Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
hij is een baas, ik heb hem als cf achter ibra in 4-2-3-1 en hij is nog goedkoop ook.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:30 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft er iemand ervaring met IF Jovetic ?
Ik zoek nog een spits naast Ibra in mijn Serie A team
Oké, dit is mijn team nu:quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hij is een baas, ik heb hem als cf achter ibra in 4-2-3-1 en hij is nog goedkoop ook.
Mooi teamquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oké, dit is mijn team nu:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#c1eQXctIbc039
Ik ga Giovinco vervangen voor IF Giovinco.
Denk dat ik dan Pato naar ST verplaats en Jovetic als CF ga gebruiken. Het is toch wat fijner om een snelle spits naast Ibra te hebben staan, daarom wil ik nu ook Cavani op de bank zetten.
Och heden toch! Tuurlijk kan dat wel alleen dan zit 1 iemand sowieso al in de finale.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef Rijst het volgende:
Je kan geeneens een knockout doen met 6 mensen
Hij is te vergelijken met Lucas.. hem had ik ook op CM en speelde prima.quote:
Competitie doen of nog wachten op 2 mensen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Och heden toch! Tuurlijk kan dat wel alleen dan zit 1 iemand sowieso al in de finale.
Wachten op 2 mnesenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Competitie doen of nog wachten op 2 mensen?
Doe mee!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ookgaat alleen vervelen na een tijdje
EIndelijk iemand die het door heeftquote:
Ja, ook gezien schoten/schoten op doel verhoudingen had het best gelijk mogen eindigen, vooral de eerste helft kwam ik vaak goed weg, de tweede helft kreeg ik ietsjes meer grip. Dus ben nu officieus winnaar van de ouwe lullen cupquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:39 schreef Joodnl het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning Toef...
Ging zeker wel gelijk op... Beetje zelfde speelstijl...
En zag je dat ik al een kleine skill geleerd had...de Fake shot
Nog 1quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:16 schreef BDIL het volgende:
BITCHEZZZIk wil meedoen in het toernooi
![]()
BTW Vandermar hihi is best gay om te schrijven als een man
Oh!quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:16 schreef BDIL het volgende:
BITCHEZZZIk wil meedoen in het toernooi
![]()
BTW Vandermar hihi is best gay om te schrijven als een man
Ja, als mannen hihi schrijven hoor ik ze hihi zeggen, en dat is best gayquote:
IRL zeg ik ook niet haha of hihi hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, als mannen hihi schrijven hoor ik ze hihi zeggen, en dat is best gayechte mannen zeggen haha.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, als mannen hihi schrijven hoor ik ze hihi zeggen, en dat is best gayechte mannen zeggen haha.
verhuisd naar chinaquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:18 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand wat er met Harregarre aan de hand isLaatste tijd afwezig op het forum...
Alleen jou zie ik als ekte gevaar in het toernooiquote:
Fok!opquote:
Challenge accepted BIATCH!quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alleen jou zie ik als ekte gevaar in het toernooi
Ga ik morgen voor de grap op mn werk eens proberen: hihi zeggenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
IRL zeg ik ook niet haha of hihi hoor
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga ik morgen voor de grap op mn werk eens proberen: hihi zeggen
Eey stream lotingquote:
Hahahaha.....ofwel... hihihihiquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ook gezien schoten/schoten op doel verhoudingen had het best gelijk mogen eindigen, vooral de eerste helft kwam ik vaak goed weg, de tweede helft kreeg ik ietsjes meer grip. Dus ben nu officieus winnaar van de ouwe lullen cup
als ik lach hoor je eerder haha dan hihiquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
[..]ik gniffel altijd of het moet erg grappig zijn dan lig ik op de grond van het lachen maar dan doe ik niet van haha of hihi!
Dat is waar maar ik zeg niet haha of hihi wanneer ik lach.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
als ik lach hoor je eerder haha dan hihi
Het word waarschijnlijk gespeeld in mijn examenweek, een groot concentratie probleem heb ik dan op een of andere manier dan. Haha, nee grapje zal niet in de underdog gaan. Ik ga dat toernooi natuurlijk ff winnen he.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alleen jou zie ik als ekte gevaar in het toernooi
Cool! Laat de rest hun cups maar uitvechten, de mijne is reeds binnenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Hahahaha.....
Ja, 2e helf ging ik van geballanceerd naar aanvallend omdat ik toch iets moest forceren op een gegeven ogenblik![]()
maar gefeliciteerd met de cup
[ afbeelding ]
Denk het niet hahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het word waarschijnlijk gespeeld in mijn examenweek, een groot concentratie probleem heb ik dan op een of andere manier dan. Haha, nee grapje zal niet in de underdog gaan. Ik ga dat toernooi natuurlijk ff winnen he.
Ik altijd gna gna gnaquote:
Wanneer begint het toernooi dan? Trouwens, alle spelers in 1 party, sweaty plays allowed en pure rage ook allowedquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Denk het niet hahaJe zit waarschijnlijk hard aan de dextrose en energiedrank dus je concentratie zal wel top zijn
Ik speel sinds ik aan het leren ben slechter dan ooit, meer verloren dan gewonnen laatste 2 dagen. Nog nooit gehadquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Denk het niet hahaJe zit waarschijnlijk hard aan de dextrose en energiedrank dus je concentratie zal wel top zijn
Doe zaterdag hahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wanneer begint het toernooi dan? Trouwens, alle spelers in 1 party, sweaty plays allowed en pure rage ook allowed
Zaterdag middag dan? 's avonds ben ik aan het dronken zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Doe zaterdag hahaMorgen school van 3 tot 5 en dan feest bij een maat tot in de ochtend
Bovendien wat zijn de regels ( welke teams enzo ? )
UT teams, ben ik het overigens niet mee eens. H2H is veel eerlijker.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Doe zaterdag hahaMorgen school van 3 tot 5 en dan feest bij een maat tot in de ochtend
Bovendien wat zijn de regels ( welke teams enzo ? )
Perfect voor mij iigquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zaterdag middag dan? 's avonds ben ik aan het dronken zijn.
Ik geef IF Navas nog even de tijd, hij heeft nu 7 wedstrijden gespeeld, bij 25 wedstrijden krijgt hij, en elke speler een eerlijk oordeelquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:32 schreef Doublepain het volgende:
Ik overweeg ook om robben te halen, rooney is best goed. Maar geen tricks en snelheid killt hem.
Na zoveel wedstrijden komt het wel goedquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik geef IF Navas nog even de tijd, hij heeft nu 7 wedstrijden gespeeld, bij 25 wedstrijden krijgt hij, en elke speler een eerlijk oordeel
Die docu is 2x uitgezonden zojuistquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
Is Megafactories nog terug te zien? Kan 't niet vinden.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:17 schreef Nectar het volgende:
[..]
Die docu is 2x uitgezonden zojuist
21:00 - 22:00
en 23:00 - 00:00
huh?quote:
Ik had hem moeten houdenquote:
Je moederquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
weet jij nog wat chicks die dtf zijn
ps. geen grenades
The fuck?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
ps. geen grenades
Wie is fijner denk je? Buffon of Steek ?quote:
Lol, wat is dit danquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
ps. geen grenades
De Sanctisquote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wie is fijner denk je? Buffon of Steek ?
Heb Cesar als 1e doelman en Buffon op de bank
Ik vond Buffon, kort daarop Steek, op enige afstand Cesar.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit De Sancits geprobeerdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vond Buffon, kort daarop Steek, op enige afstand Cesar.
Steek op 1, Buffon op 2, Cesar als 38e.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Cesar IF > rest.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Steek op 1, Buffon op 2, Cesar als 38e.
Cesar IF is wel aardig ja, maar nog steeds beduidend minder dan Steek en Buffon.quote:
en DE SANCTISquote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cesar IF is wel aardig ja, maar nog steeds beduidend minder dan Steek en Buffon.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wordt mijn nieuwe missie, een De Sanctis fanclub beginnen.
Sanctis
Ja maar ik ben best wel gehecht aan Cesar, staat nu al 555 wedstrijden bij me onder de latquote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vond Buffon, kort daarop Steek, op enige afstand Cesar.
De fuck? Maak jij nooit andere teams ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja maar ik ben best wel gehecht aan Cesar, staat nu al 555 wedstrijden bij me onder de lat
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kijk het begin is er al: een eigen ruimte![]()
Komt helemaal goed dit.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
De fuck? Maak jij nooit andere teams ofzo
okquote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:31 schreef Tim86 het volgende:
Wat ik nou toch tegen kom in de finale
5 at the back Serie A, met voor een formatie met wingers (2-1): Pato - IF Ibra - TOTY Messi. HELE team in verkeerde formatie en Pato en Messi dus rode positie ook nog. Kerel bakte er helemaal niets van, maar ik speelde echt slecht en won slechts met 1-0...Bij zulke mensen vraag ik me dan wel echt af hoe ze aan dat team komen..hij snapt volgens mij het spel niet eens met al zijn verneukte chem..dan moet je dus echt gewoon veel centen in het spel hebben gestoken, want je maakt mij niet wijs dat zo iemand kan traden.
Zou me ook niets verbazen als hij normaal 4-3-1-2 speelt ofzo en nu voor de finale heeft geswitched naar 5 at the back, wat eigenlijk nog achterlijker is
Ik kom de normale Messi al bijna nooit tegenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is wel vrij bizar. TOTY Messi kom je niet elke dag tegen.
Idd..was de eerste keer en dan is het in zo'n teamquote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is wel vrij bizar. TOTY Messi kom je niet elke dag tegen.
Messi nog best vaak wel. Ronaldo bijna nooit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kom de normale Messi al bijna nooit tegenRonaldo ook bijna nooit net als Rooney, INiesta etc.
Spelers die ik vaak tot zeer vaak tegenkom
Agbonlahor
Lucas
Neymar
Bale
Walcott
Bent
Andere pace spelers.
En dat zijn? Kan ik even inkopen doenquote:
Welliton, Doumbia, Walker, Hernandez, Nilmar, Schurrlequote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kom de normale Messi al bijna nooit tegenRonaldo ook bijna nooit net als Rooney, INiesta etc.
Spelers die ik vaak tot zeer vaak tegenkom
Agbonlahor
Lucas
Neymar
Bale
Walcott
Bent
Andere pace spelers.
Kwam ik vandaag met mijn team van 1 miljoen + tegen volgende teamquote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Welliton, Doumbia, Walker, Hernandez, Nilmar, Schurrle![]()
![]()
![]()
Het is een Brons en Silver Tournooiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
En dat zijn? Kan ik even inkopen doen
Dat is de detail....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:49 schreef Tim86 het volgende:
Wat zijn de precieze details? Silver toernooi is wel leuk
Yup...Dat vond ik ook al...quote:
3k inzetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:00 schreef poker4lifee het volgende:
wat zijn de prijzen voor de nieuwe toernooien?
beide hetzelfde dus?quote:
Ik weet het niet eerlijk gezegdquote:
hoe meer hoe beter.quote:
pff triest, thx man.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:13 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Klopt totaal niet wat je roept!
3.500 voor silver
2.500 voor bronze
Wat een vervelend mannetje ben jij zegquote:
is toch het gemiddelde ervan randdebielquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:13 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Klopt totaal niet wat je roept!
3.500 voor silver
2.500 voor bronze
Echt bizar dat zo'n non-talent aandacht krijgt jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:20 schreef pascal08 het volgende:
Jullie hadden het vanmiddag over Mr. Polska bij DWDD... wat is die gast slecht zeg, ik moest er gewoon om lachen
Dit soort posts zijn slechts een bevestiging.quote:
jij weet niet eens waarom ik trololololol zeiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn slechts een bevestiging.
Was eigenlijk een willekeurige quote..ik had nog 200 andere posts uit kunnen zoeken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:28 schreef Nectar het volgende:
[..]
jij weet niet eens waarom ik trololololol zei
doe nog eens 1 ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was eigenlijk een willekeurige quote..ik had nog 200 andere posts uit kunnen zoeken.
quote:
quote:
Hoef niet ver te zoeken.quote:
Ja, alles is kut op Robben en Ribery na.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:29 schreef Doublepain het volgende:
Iemand ervaring met een bundesliga team?
Ik snap d'r ook geen kut van. Ze hadden net zo goed me oma in een rolstoel daar neer kunnen zetten, evenveel plezier.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt bizar dat zo'n non-talent aandacht krijgt ja
Vorig jaar wel een compleet IF team gehad, maar toen werd ik gehandipped als een motherfucker. Vorig jaar was Götze echt een eindbaas..heb dit jaar alleen met Ribery gespeeld in FUT en die is te goed voor woordenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:29 schreef Doublepain het volgende:
Iemand ervaring met een bundesliga team?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |