Er ligt een M43B18 onder de kap. Veel beter dan de M40 dus. Hij gebruikt bijna geen olie. Het oliepeil is misschien een millimeter gezakt in 5000km.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Ga ergens anders lopen janken man sloeber. Knappe auto TS, 4 cilinder blok is over de 3 ton wel bijna op trouwens hoor. Verbruikt ie veel olie?
240 Lederen stuurwiel met airbagquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
ja hallo hier begrijp ik geen biet van . in t nederlands graag...
Hij rijdt nu nog als nieuw, presteert als nieuw en tikt of piept niet. Deze motor heeft een distributieketting in plaats van een -riem en hij heeft over het algemeen de reputatie onverwoestbaar te zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:38 schreef CecilBDemented het volgende:
hoeveel kan zoon motor mee gaan? 1000 lijkt mij een reeel bedrag.
Hij is in Elburg te bezichtigen. Morgen ben ik de hele dag beschikbaar en zaterdag ook.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:46 schreef CecilBDemented het volgende:
Ik heb serieus intresse, waar is ie te bezichtigen?
http://g.co/maps/fvz9vquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:53 schreef CecilBDemented het volgende:
morgen werk ik en zaterdag ook. elburg waar ligt dat?
ik ga even kijken wanneer ik vervoer kan regelen.
Mooi! Bedankt voor je interessequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef CecilBDemented het volgende:
ongeveer 100Km bij mij vandaan. ik laat het je weten. zaterdag kom ik hierop terug.
maar heb erg veel intresse
Ligt er maar net aan hoe ermee omgegaan is, als deze netjes is behandeld dan is er niets aan de hand!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Ga ergens anders lopen janken man sloeber. Knappe auto TS, 4 cilinder blok is over de 3 ton wel bijna op trouwens hoor. Verbruikt ie veel olie?
Ik heb er zelf sinds oktober ongeveer 5000km mee gereden. Vooral van en naar school, zo'n 25km enkele reis. Een automaat zou wel bij deze auto passen ja, het is een echte luxe auto.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:44 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Hoeveel KM/jaar heb je er eigenlijk zelf mee gereden? Je noemt dat je er zelf niets aan hoefde te doen maar die informatie is dan wel van belang. Ik vind het zelf zo jammer dat het geen automaat was, anders ging de Micra per direct nog de deur uit
Hij heeft geen airco, helaas, maar hij blijft wel lekker koel. Ik heb een radio/cd/sd/usb-speler ingebouwd, maar die houd ik liever zelf, als je het niet erg vindt. Die radio is wel een meerprijsje waard. De vorige radio/cd-speler heb ik ook nog, en die lever ik liever bij.quote:
https://ovi.rdw.nl vervolgens kenteken invoeren te moeilijk, ik kan het begrijpen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |