quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:38 schreef CherryLips het volgende:
Die van John Lennon uit het vorige topic is echt fantastisch![]()
Meeste tattooshops hebben een basistarief dat je sowieso moet betalen, dus dat zou je even moeten vragen. Ik vond het om eerlijk te zijn echt héél pijnlijk op mijn voet. Was (en is) ook mijn eerste, maar ik had niet verwacht dat het zo scherp en naar zou zijn. Heb meerdere keren even een minuutje moeten stoppen omdat het ik slecht trok. Maar het is het dubbel en dwars waard, en als hij erop staat ben je de pijn alweer vergeten en heb je ineens inspiratie voor 100 andere tattoos die je het liefst allemaal NU wil laten zettenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef roos94 het volgende:
Ik wil een tattoo met de letter R op mijn voet, heel klein, doet dat erg pijn en hoeveel zou dat ongeveer kosten? ik heb geen andere tattoos.
Inderdaad zeg, had hem niet gezien door die enge 3D shit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:38 schreef CherryLips het volgende:
Die van John Lennon uit het vorige topic is echt fantastisch![]()
Hou er rekening mee dat je voet best veel vervelt en veel schuurt in je sokken/ schoenen en dat de tatt dus sneller zal vervagen. (Als ik de verhalen die er over rondgaan mag geloven, zelf geen ervaring mee)quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef roos94 het volgende:
Ik wil een tattoo met de letter R op mijn voet, heel klein, doet dat erg pijn en hoeveel zou dat ongeveer kosten? ik heb geen andere tattoos.
Is dat ook Jelle zijn werk?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:32 schreef Blistering het volgende:
Dank menschenPicca's alstie genezen is komen over 1/2 weken wel
Hij's echt super inderdaad, Jelle heeft topwerk geleverd!
Ik wil er eigenlijk nog steeds één onder m'n grote tenen (een combinatie dus). Maar dat idee heb ik maar half uit m'n hoofd gezet om bovenstaande reden. Onder je voet zal het nog wel erger zijn dan wat jij al zegt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat je voet best veel vervelt en veel schuurt in je sokken/ schoenen en dat de tatt dus sneller zal vervagen. (Als ik de verhalen die er over rondgaan mag geloven, zelf geen ervaring mee)
Yes, dat is Jelle zijn werkquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Is dat ook Jelle zijn werk?Cool! Die kerel is echt zoveel beter geworden de laatste jaren! Erg gaaf om te zien!
Ik heb wel meer dan een letter op me voet, en ik vond het geen pijn doen. Maar ik heb een hoge pijngrens geloof ikquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef roos94 het volgende:
Ik heb nu zelf een tat op mijn voet, staat nu een half jaar dus nog niet zo lang, over vervagen kan ik dus niet zo heel veel zeggen. Pijn tja het deed wel pijn jah maar het is mijn eerste tatoeage dus ik heb geen vergelijk hoe het zou zijn als ik dezelfde tat op mijn arm had laten plaatsen. Mijn tatoeage staat over mijn hele wreef.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat je voet best veel vervelt en veel schuurt in je sokken/ schoenen en dat de tatt dus sneller zal vervagen. (Als ik de verhalen die er over rondgaan mag geloven, zelf geen ervaring mee)
eigenlijk belachelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:28 schreef AppleMartini het volgende:
30 euro is wel erg weinig aangezien starttarieven meestal pas vanaf 50 euro zijn. Heb nog geen artiest gevonden met een lager tarief, wel hoger.
Ja, och. Heb zelf twee kleintjes, allebei niet groter dan 2 cm2 en de een kostte 80 euro en de ander 60 bij een andere shop. Het kan zo verschillen.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eigenlijk belachelijk
Stel 50 euro voor alleen de letter R.... heel klein
Ik 5 letters groot, en een vlinder 150 euro
70 euro voor mijn tongpiercing vond ik best wel duur jaquote:Op zondag 4 maart 2012 17:21 schreef GimmeGore het volgende:
Prijs van een pand, feit dat de ene daag een stuk drukker is dan de andere etc etc.
Of vind je de prijzen van piercings ook belachelijk? 2 minuten werk 50 euro.
Ik wil het morgen wel even vragen? Hoe groot?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef roos94 het volgende:
Ja dat weet ik, daarom is 35 euro redelijk vind ikquote:Op zondag 4 maart 2012 16:49 schreef Coke. het volgende:
[..]
Je weet dat dat is vanwege materiaalkosten en steriele zooi enzo toch?
quote:Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop een tattoo winkel binnen; tattoo artiesten rekenen een uurtarief, dus het is afhankelijk van de grootte en detaillering van je kunstwerk, en dat is dus voor elke tattoo anders.
Wel gelezen, maar ik dacht dat 3 cijfers bij elke tattooshop wel zo ongeveer hetzelfde kosten...quote:
Maakt dat nou uit, die tattoo is voor je hele leven, dan is de prijs toch niet doorslaggevend?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:15 schreef Amplifier het volgende:
Ik wil ook graag een tattoo! Hoeveel zou het kosten om 3 cijfers onder elkaar op mijn onderarm te laten zetten?
Wat is dit nu weer voor opmerking?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:37 schreef exile79 het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit, die tattoo is voor je hele leven, dan is de prijs toch niet doorslaggevend?
Dan nog weten wij niets over de grootte en de detaillering, en daar komt bij dat iedere artiest een ander starttarief heeft. Loop gewoon eens een shop binnenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:54 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Wel gelezen, maar ik dacht dat 3 cijfers bij elke tattooshop wel zo ongeveer hetzelfde kosten...
Als je er niet zat geld voor hebt zou ik maar gaan sparenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:41 schreef 75020 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor opmerking?Hij mag toch wel vragen waar ie op kan rekenen? Alsof iedereen zat geld heeft voor tattoos.
Letters vind ik mooi! Vlindertje wat minder.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
Vanmiddag op 15:00 uur
[ afbeelding ]
Nog lekker ingepakt
Thxquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:26 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Letters vind ik mooi! Vlindertje wat minder.
En? 40 euro?
Ik moet echt uit dit topic blijven. Ik betrapte me vandaag al op de gedachte: ach, verhuizen zit er toch nog lang niet in, kan ik ook wel aan mijn sleeve beginnen.
Ik vind inkstitution rotterdam de bestequote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hee y'all..
Even een vraagje, ik ben op zoek naar een goede artist in omgeving Rotterdam. Heb nu 4 tattoos, allemaal laten zetten bij tattoo jan op de goudse singel (wel door verschillende personen) ben er wel tevreden mee hoor, maar heb verder nog geen enkele keer iets hier voorbij zien komen over tattoo jan, dus ben toch wel eens benieuwd of er wat beters te vinden is
Misschien ligging van me arm? Geen idee... Zal morgen wel een andere foto proberen te makenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:31 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vind de vleugeltjes zo vreemd afgeplat aan de bovenkant.
Zitten volgens mij wel mooie kleuren in trouwens.
Ah, dat wil ik ook zo graagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:26 schreef GimmeGore het volgende:
Ik moet echt uit dit topic blijven. Ik betrapte me vandaag al op de gedachte: ach, verhuizen zit er toch nog lang niet in, kan ik ook wel aan mijn sleeve beginnen.
Ik ga der ook zeker niet op bezuinigen en ik heb het geld er wel voor maar ik was gewoon benieuwd! Ik loop deze week nog wel ff een shop binnen!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:37 schreef exile79 het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit, die tattoo is voor je hele leven, dan is de prijs toch niet doorslaggevend?
Je moet niet kijken naar de taal, maar naar een artist die goed is met tekst/lettering in de stijl die jij wilquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:50 schreef RBWO het volgende:
Ik schop dit topic weer eventjes omhoog.
Ik heb besloten om ook een tatoeage te nemen. Het moet een bepaalde Latijnse spreuk zijn (die wellicht al wel wat vaker is voorgekomen.. maar het heeft een persoonlijke reden).
Heeft iemand van jullie ervaringen of suggesties wie ik moet hebben m.b.t Latijnse "tekst" te tatoeëren?
Heel mooi!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:16 schreef Ordos20 het volgende:
Effe een los linkje zonder foto, http://monkeymagic.paiexplorer.com/?p=753
En nu begint het weer te jeuken... GOTTA HAVE!
oooooh mijn godquote:
Pretty!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef Ordos20 het volgende:
Er valt nog veel vol te inkendus dat komt helemaal goed lief!
Om effe de luie doorklikkers tot dienst te zijn:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar topics geleden stond er ook wat over.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Ola mensen, wat weten jullie van as in een tatoeage? Ik dacht het verboden was in NL maar heeft iemand ervaring oid? Ik hoor ook wat over 'niet slim' i.v.m. mee-verbrande materialen, wat ook logisch klinkt, maar omdat ik zo snel er niets op FOK! over kon vinden dacht ik .. ik gooi het in de groep
Zoiets moet je vooral bij Jeroen Franken laten doen. Die schijnt meester te zijn in zoiets. Ga van een gemiddelde prijs van 100 euro per uur uit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:35 schreef Butthurt het volgende:
Ik heb een paar vraagjes. Ik ben nogal een leek op tattoo-gebied, dus vergeef me mijn onwetendheid.
Hoe werkt een tattoo laten zetten precies? Moet je een eigen uitgewerkte schets meenemen of kun je bijvoorbeeld ook met twee of drie kleine afbeeldinkjes een tattooshop binnenlopen en de tatoeëerder er iets van laten maken?
En stel dat ik deze tattoo (of iets vergelijkbaars qua grootte en detail) zou willen laten zetten. In welke prijsklasse moet ik dan denken? Ik snap dat het moeilijk is om een prijs te zeggen, maar ik zou het ook lullig vinden als ik door mijn onwetendheid bijvoorbeeld met een "budget" van 250 euro een tattooshop binnenstap, terwijl ik toch zeker aan 500 of misschien wel 750 euro (of misschien wel meer, ik heb er totaal geen verstand van en noem maar twee willekeurige bedragen) zou moet denken. Kijk, een paar tientjes duurder of goedkoper maakt niet uit, maar ik zou het vervelend vinden als ik het honderden euro's verkeerd inschat.
Alvast bedankt!
eeehm jawel hoor, ik kon hem ook gewoon bekijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Je kan ook op edit drukken.
Je kqn m niet zien als je geen hyves hebt.
"Tattoopigment moet 100% steriel zijn. Dat zijn voorschriften van de overheid.Crematie-as is niet steriel en kan ook zware metalen bevatten of andere ingredienten die schadelijk kunnen zijn. Er zijn enkele tatoeëerders die wel eens op speciaal verzoek iets as mengen door tattoopigment, maar de meeste tatoeëerders zullen dat weigeren, want zij zijn aansprakelijk als er iets fout gaat. Uiteindelijk gaat je gezondheid toch boven alles!"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Ola mensen, wat weten jullie van as in een tatoeage? Ik dacht het verboden was in NL maar heeft iemand ervaring oid? Ik hoor ook wat over 'niet slim' i.v.m. mee-verbrande materialen, wat ook logisch klinkt, maar omdat ik zo snel er niets op FOK! over kon vinden dacht ik .. ik gooi het in de groep
check, thanxquote:Op woensdag 14 maart 2012 07:33 schreef GimmeGore het volgende:
"Tattoopigment moet 100% steriel zijn. Dat zijn voorschriften van de overheid.Crematie-as is niet steriel en kan ook zware metalen bevatten of andere ingredienten die schadelijk kunnen zijn. Er zijn enkele tatoeëerders die wel eens op speciaal verzoek iets as mengen door tattoopigment, maar de meeste tatoeëerders zullen dat weigeren, want zij zijn aansprakelijk als er iets fout gaat. Uiteindelijk gaat je gezondheid toch boven alles!"
aldus de Nederlandse tattoo bond
Niks tegen hartjes op de pols!quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:13 schreef Purdey het volgende:
Ik ga hier ook maar eens meelezen. Ik wil binnenkort iets kleins op m'n linkerpols laten zetten, aan de binnenkant. Heb meerdere ideeën, maar een keuze heb ik nog niet kunnen maken.
Aantal jaar geleden wilde ik een sterretje, maar dat vind ik nu afgezaagd. Momenteel neig ik naar een klein hartje of kersje, maar ook dat vind ik ergens enigszins 13 in een dozijn.
Ik wil er stiekem ook wel 1quote:
Ik ook niet in het midden, ik wil 'm in het verlengde van je pink zeg maar. Linkerpols, aan de binnenkant en dan aan de meest rechterkantquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil er stiekem ook wel 1niet midden op de pols, maar een beetje schuin ernaast.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:46 schreef Vansschoen het volgende:
Ik zal even een link naar de foto doen:No offense maar een tattoo van je paard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Daar heb ik mijn laatste ook laten zetten jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:58 schreef electronique het volgende:
ik ben geen lindsey lohan fan, maar deze plek is wel heel mooi
[ afbeelding ]
Tof!quote:
Ach, wat maakt het uit dat het 13 in een dozijn is? Als jij er maar blij van wordt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:13 schreef Purdey het volgende:
Ik ga hier ook maar eens meelezen. Ik wil binnenkort iets kleins op m'n linkerpols laten zetten, aan de binnenkant. Heb meerdere ideeën, maar een keuze heb ik nog niet kunnen maken.
Aantal jaar geleden wilde ik een sterretje, maar dat vind ik nu afgezaagd. Momenteel neig ik naar een klein hartje of kersje, maar ook dat vind ik ergens enigszins 13 in een dozijn.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:13 schreef Purdey het volgende:
Hartje op de pols, leuk! Heb er ook een, ook links en ook in het verlengde van m'n polsquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:53 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik ook niet in het midden, ik wil 'm in het verlengde van je pink zeg maar. Linkerpols, aan de binnenkant en dan aan de meest rechterkant
Foto?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:52 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Hartje op de pols, leuk! Heb er ook een, ook links
Het is ook meer voor tussen de oren dat die as van de overledene erin zou zitten. Er gaat een miniscule hoeveelheid vermengt worden met de inkt, en die zou weer opgepakt moeten door de naaldjes, en dat weer in de huid geprikt worden, dat gaat dis een miniscule hoeveelheid van een miniscule hoeveelheid. Tis meer het gevoel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:33 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
eeehm jawel hoor, ik kon hem ook gewoon bekijken
[..]
"Tattoopigment moet 100% steriel zijn. Dat zijn voorschriften van de overheid.Crematie-as is niet steriel en kan ook zware metalen bevatten of andere ingredienten die schadelijk kunnen zijn. Er zijn enkele tatoeëerders die wel eens op speciaal verzoek iets as mengen door tattoopigment, maar de meeste tatoeëerders zullen dat weigeren, want zij zijn aansprakelijk als er iets fout gaat. Uiteindelijk gaat je gezondheid toch boven alles!"
aldus de Nederlandse tattoo bond
Ik heb er 1, aan de kant van mijn duim zeg maar. Maar ik heb niet het standaard hartje, maar mooi asymetrischquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil er stiekem ook wel 1niet midden op de pols, maar een beetje schuin ernaast.
Ja, asymmetrisch leek mij ook mooi, want dat ben ik zelf ookquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb er 1, aan de kant van mijn duim zeg maar. Maar ik heb niet het standaard hartje, maar mooi asymetrisch
Precies als ik heb dus.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, asymmetrisch leek mij ook mooi, want dat ben ik zelf ooken dan niet ingekleurd, alleen de omlijning is zwart of donkergrijs.
Daar wil ik die van mijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:58 schreef electronique het volgende:
ik ben geen lindsey lohan fan, maar deze plek is wel heel mooi
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |