Dan gooi ik het wel over de boeg van die meiden. Wat een domme hoer ben je dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Geen neger? Fuck desuh topique
Weet je wat de ironie is..quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:42 schreef Jahr00n het volgende:
Hopen dat ze hem levenslang geven, dit soort volk hoort gewoon niet vrij rond te lopen.
Ja en dan huilie doen als je opgesloten wordt in de kruipruimte van een kraakpand slechts voor de seksuele genoegdoening van de homeboysquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dan gooi ik het wel over de boeg van die meiden. Wat een domme hoer ben je dan.
Die had ik nog niet gezien. Maar ik ga ook niet klikken is vast kutmuziek. Niet hip-hop waardig.quote:
Kinderverkrachters moeten gewoon afgemaakt worden, aangezien onze regering het niet doet, hoop ik op een paar collega gevangenenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:42 schreef Jahr00n het volgende:
Hopen dat ze hem levenslang geven, dit soort volk hoort gewoon niet vrij rond te lopen.
Ja waarom echt he. Het gaat in dit topic trouwens om die meiden want dat andere mocht niet van Lithia..quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
Het is wel weer duidelijk dat dat "voormalige slachtoffer" een echte racist is. Waarom moet vermeld worden dat hij een lichte huid heeft?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik weet het niet kun jij het mij uitleggen.
Mag zeker. Willekeurig racistisch geblaat zonder enige onderbouwing hoeft voor mij niet. Lokt alleen onzin uit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja waarom echt he. Het gaat in dit topic trouwens om die meiden want dat andere mocht niet van Lithia..
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:48 schreef Arcadia het volgende:
Je verdient deze wereld niet als je je laat misleiden door zo'n gast![]()
Doet me trouwens denken aan zo'n filmpje met een paar meiden van het VMBO die ze foto's lieten zien van een paar loverboys. Zeggen ze zo: "Ja dat is wel iemand waar ik op zou vallen, ziet er stoer uit met zijn afgetrainde lichaam."quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:48 schreef Arcadia het volgende:
Je verdient deze wereld niet als je je laat misleiden door zo'n gast![]()
Eerlijk is eerlijk hij is best goed.quote:
Dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
die 2 hoertjes vroegen er gewoon om
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |