Ben ik de enige die hem voor de xbox heeft ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
de ps3 lijst:
PSN
Fok - Psn
over_hedge - mash-nl
Ipho - Ipho90
Erosjuhhh - erosje
ardi - ardpsiko
Ooku - DrageMU
JaxterNL - JaxterNL
SocialDisorder - SD_NL
WhiteLightning - wittebliksem
als je in amsterdam woont mag je mijn preorder hebben?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:54 schreef ardi het volgende:
Veels te laat met bestellen maar dit weekend eindelijk hier mee knallen.
Dat is wel heel erg fout. Gewoon weer ala SSX3 warp teleports? Of ga je echt direct naar de finish met de tijd dat je in die hap gevallen bent?quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:24 schreef Erosjuhhh het volgende:
heb een bug trouwens.
als je in een hap valt, eindig je soms toch als eerste en krijg je een medal :p
de tijd weet niet niet..wel gehaald, 1x heb Ik nog nooit finish van de piste gezienquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:28 schreef Neriae het volgende:
Nog even uit vorig topic:
[..]
Dat is wel heel erg fout. Gewoon weer ala SSX3 warp teleports? Of ga je echt direct naar de finish met de tijd dat je in die hap gevallen bent?
voeg toe: Egelhunterquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
de ps3 lijst:
PSN
Fok - Psn
over_hedge - mash-nl
Ipho - Ipho90
Erosjuhhh - erosje
ardi - ardpsiko
Ooku - DrageMU
JaxterNL - JaxterNL
SocialDisorder - SD_NL
WhiteLightning - wittebliksem
Heb je in je mail gekregen als het goed is. 1 dag voor dat je het spel kreeg.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:27 schreef egelhond het volgende:
[..]
voeg toe: Egelhunter
weet iemand waar de codes van downloadeble content zijn van consoleshop?
nee niet gekregenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb je in je mail gekregen als het goed is. 1 dag voor dat je het spel kreeg.
Wanneer besteld? Na een tijdje waren ze op. Anders even een mailtje sturen.quote:
je krijgt dan de credits van global events. Als je online bent krijg je ze altijd maar met de online pass krijg je ze de volgende keer dat je online bent. zelfs al heb je de online pass nu niet je credits die je wint blijven wel staan. dus als je over een maand ofzo een online pass koopt kan je dan alsnog je credits pakken die voor je gesaved staan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat krijg je nou precies met die online pass? In game credits? Dat krijg je toch sowieso?
Ja, is mogelijk. Je moet naar global events gaan, daar een berg uit kiezen en dan custom event(?) aanklikken en dan kan je een event 'create'. Je kunt zelf nog wat instellingen veranderen en dan moet je je vriend jouw event laten joinen. Hoop dat je eruit komt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:04 schreef Cool_Runner het volgende:
Is het ook mogelijk om bijvoorbeeld online tegen een vriend te racen. Gewoon realtime?
Ik check dit in de winkel...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vanmiddag ook gekocht dan, en ga hem net ff spelen. Voordat ik ging spelen ff naar de dvd gekeken, en gvd zit vol met krassen :/
Toch niet normaal als je nieuwe game koopt
Ja schijnbaar is dat nodigquote:
10 is de max. Enige nadeel. Nu speel ik amper meer met iemand anders omdat deze is heel goed is.quote:
je haalt t best makkelijk tijdens de deadly descents. had gisteren in de 1ste map al lvl5 behaaldquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
10 is de max. Enige nadeel. Nu speel ik amper meer met iemand anders omdat deze is heel goed is.
Ja. alleen de laatste 3 levels duren wel langquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:02 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
je haalt t best makkelijk tijdens de deadly descents. had gisteren in de 1ste map al lvl5 behaald. was himalayas geloof Ik, en al 2 op lvl 7 en nog paar op 4.
ff spelen en de players gebruiken die bij die regio horen!
doe dan global events, gaat lekker snel lijkt me?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. alleen de laatste 3 levels duren wel langeerste 7 ben je zo.
Heb er al een paar gedaan. Kom steeds 1tje boven gold. Gaat best goed dusquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:23 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
doe dan global events, gaat lekker snel lijkt me?
Ik vind t wel een prima systeem. Ik heb er met vrienden de grootste lol mee om net weer wat seconden van elkaars tijd af te schaven.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Geen multiplayer om met vrienden te spelen.
Faalspel.
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:56 schreef Thizzlor het volgende:
Dus dat zou betekenen dat als ik mijn muziek via de SSX playlist wil horen ik het eerst op een CD'tje moet branden? (aangezien je je muziek daarvoor op je hdd moet hebben staan)
Ja ik vind het ook vet, vooral als je in tricky zit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind dat SSX zelf al best vette muziek heeft.
Nee.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:55 schreef Weust het volgende:
Is het ook mogelijk splitscreen te spelen?
Met zn tweeën op één console spelen dus?
combo-op-combo-op-combo-etc. Dat gaat ongelofelijk hard, als je het volhoudt. In een tricks event kun je trouwens soms een beetje smokkelen met kleine trucjes door veel naar links en naar rechts te gaan (eventueel weer terug de berg op) in plaats van keihard naar beneden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:47 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik word er langzamerhand een beetje gek van dat de computer in het begin al zo ontzettend veel punten heb terwijl ik dan een paar duizend heb. Hoe de fuck kan dit?
Nu net ook weer, ik eindig met maar 300k punten, de computer met 1,3 miljoen. Nu was het wel een heel kort rondje, de eerste van de Alpen, maar toch, hoe dan?![]()
Uh ja op sommige banen wel een paar geloof ik. Niet zoveelquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:54 schreef Erosjuhhh het volgende:
LEKKER STIL HIER
@over-hedge, heb jij überhaupt mensen die boven je eindigen online van je psn? bij mij sta je haast overal bovenaan :p
ben er ook achter gekomen dat je met elke speler een luchttank etc Kan :p
met lvl 10 luchttank houd je t de hele map wel uit!
16 waren t er van mij :pquote:Op maandag 26 maart 2012 10:08 schreef ardi het volgende:
Ik ben dit weekend even bezig geweest en heb een paar scores van Mash en Ero verpulverd. Ik zie ze binnenkort wel weer verbeterd worden he?![]()
Er zijn wel erg veel ranges om overal topscores neer te gaan zetten though.
En niet vergeten wat mensen uit de lijst toe te voegen.
Afrika.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:15 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
16 waren t er van mij :p
heb ze nog niet bekeken..weet wel.dat Ik sommige bergen zwaar ruk vind en nooit meer spelen zal. puur gehaald voor mijn trophy later :p
absoluut, met die kansloze grotten waar je niks ziet. zelfde geldt voor afdalingen met pulse goggles. kansloosquote:Op maandag 26 maart 2012 10:37 schreef ardi het volgende:
[..]
Afrika.![]()
Doe mij maar de afdalingen met zo weinig mogelijk pitfalls. Wat een gedoe telkens dat rewinden. Wel goed voor de geotags, maar ik heb ook liever een relaxte afdaling om te kunnen focussen op de punten.
En boosten in zo'n grot is soms irritant, want bij een kleine verkeerde beweging gaat je snowboarder rond en rond en rond. Soms leuk om te zien, maar schiet niet echt op.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
absoluut, met die kansloze grotten waar je niks ziet. zelfde geldt voor afdalingen met pulse goggles. kansloos
Ah ok! cool ik dacht dat het lvl tien was. Dan ga ik vanavond nog maar even verder met tricks!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:25 schreef ardi het volgende:
Je hebt de mogelijkheid gekocht om door te levelen naar level 11 (het maximum level), de mogelijkheid om level 11 gear te kopen en een derde mod en geotag slot.
lvl 11 kun je alleey kopen he!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ah ok! cool ik dacht dat het lvl tien was. Dan ga ik vanavond nog maar even verder met tricks!
Racen is leuk, maar toch blijft het tricks het vetste
extreem lang durenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:41 schreef ardi het volgende:
Niet onmogelijk, het gaat alleen lang duren.Badges van participate in 50 trick/race/survive/custom events is alles wat ik nog nodig heb voor 100%. Vandaag een stuk of dertig events gedaan, langzaam maar zeker....
Jij bedoelt zeker die compete with 50k riders badge? Ik geloof dat ze de populariteit van SSX overschat hebben aangezien de devs telkens tienduizenden bots in een bepaalde event gooien om maar aan dat aantal te kunnen komen.Gelukkig heb ik die al.
Ik speel sinds Tricky, dus misschien wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:26 schreef ElmoFan het volgende:
Ben ik de enige die gewoon zoveel mogelijk knopjes indrukt?
Ja, op Cold na vielen die best mee. Alleen nog de global event badges trophy.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:11 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
extreem lang duren
heb je alle 9 descents gedoe badges al?
heb de ps een week al niet aangeraakt..zal me eens op de badges richten, 3 min tricky moet ik nog o.a.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:51 schreef ardi het volgende:
[..]
Ik speel sinds Tricky, dus misschien wel.
[..]
Ja, op Cold na vielen die best mee. Alleen nog de global event badges trophy.
Ik heb nu wel 100 keer Afrika en de Alpen geprobeerd. Zucht.. Ik ga toch maar eerst de characters flink levelen. Tot nu toe alleen nog maar Zoe naar level 10. Ik heb het idee dat de deadly descents die ik nog moet dan een stuk makkelijke zullen gaan. Vooral goede armor en zo is verschrikkelijk handig,quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:51 schreef ardi het volgende:
Dat het donker is was voor mij nog niet zozeer het ergste. Het waren vooral de klote paden met diepe gaten over lengte waar je met, zoals je al zei, een beetje boost alle kanten op schiet. Doe het vooral rustig aan met die descent en probeer zoveel mogelijk te grinden over de rails maar ook natuurlijke richels tussen de paden en gaten in.
absoluut, ik hou armor over aan t eindequote:Op zondag 22 april 2012 16:24 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik heb nu wel 100 keer Afrika en de Alpen geprobeerd. Zucht.. Ik ga toch maar eerst de characters flink levelen. Tot nu toe alleen nog maar Zoe naar level 10. Ik heb het idee dat de deadly descents die ik nog moet dan een stuk makkelijke zullen gaan. Vooral goede armor en zo is verschrikkelijk handig,
Ik had laatst wel mazzel met een geotag waardoor ik eventjes flink kon cashen.
Wacht maar tot Nieuw-Zeeland.quote:Op zondag 22 april 2012 16:24 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik heb nu wel 100 keer Afrika en de Alpen geprobeerd. Zucht.. Ik ga toch maar eerst de characters flink levelen. Tot nu toe alleen nog maar Zoe naar level 10. Ik heb het idee dat de deadly descents die ik nog moet dan een stuk makkelijke zullen gaan. Vooral goede armor en zo is verschrikkelijk handig,
Ik had laatst wel mazzel met een geotag waardoor ik eventjes flink kon cashen.
maar Ben je in het algemeen beter af met speed+boost of 2x speed/boost?quote:Op maandag 23 april 2012 09:20 schreef ardi het volgende:
Mja, hangt een beetje af van waar je afdaalt. Bij afdalingen die vrij vlak zijn is boost beter, veel snelheid maar je bent ook minder stuurbaar. Voor bochtige en heuvelachtige afdalingen zou ik dus zeggen speed, aangezien je te makkelijk een paar rotsen of heuvel in boost en alle kanten op vliegt. Soms heb je afdalingen waar je niet goed je Tricky mode vol kunt houden, dan is speed ook beter. Ik had van alles wat in ieder geval.
Goeden keus.quote:
Ik heb nu hier en daar wat eventjes gemaakt. Komt nog niet veel volk op af. Wel heb ik inmiddels mijn immense voorraad oude geotags geplaatst. Ben benieuwd hoeveel er langer dan een dag blijven leven.quote:Op zondag 22 april 2012 17:24 schreef ardi het volgende:
[..]
Wacht maar tot Nieuw-Zeeland.Afrika en Alpen zijn juist makkelijker als je langzamer bent, je kan het beste een board nemen met een zo laag mogelijke speed stat.
En platinum.Einde global events, kan ik me weer richten op scores van anderen in explore.
Ja doen ze slim.. Iedereen mist een baan als deze. Doen ze gewoon expres niet meteen in het spel maar in een dlc zodat de dlc vaker verkocht wordtquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:45 schreef ardi het volgende:
Ik was ook te laat voor de limited edition, dus ik vond van wel.
De nostalgie.Een baan als deze miste ik. Halfpipes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |