Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Goede linksback hoor en zo is het nog wat neiging 4,5*quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die linksback snap ik nog minder van..
taiwo en armero ftwquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goede linksback hoor en zo is het nog wat neiging 4,5*
Zijn niet zilverquote:
Mag ook wel als je FC Barcelona, met hier en daar een wijziging maar niet eens kwaliteitsverlies, een Spanje shirt laat aantrekken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:05 schreef psychedelicate het volgende:
Topverdediger Rosales bij die laatste goal.
Also, Spanje wordt met gemak weer Europees kampioen.
Duitsland is geduchte concurrent hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:35 schreef laucas het volgende:
[..]
Mag ook wel als je FC Barcelona, met hier en daar een wijziging maar niet eens kwaliteitsverlies, een Spanje shirt laat aantrekken.
dus? Het ia toch geen sillver team?quote:
Ik had het wanneer ik een match wilde starten. Nadat ik er twee keer uitgegooid was, lukte het wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:35 schreef Jay_Snake het volgende:
Meer mensen waarbij FUT op de PS3 weigert? Zodra ik spelers wissel in mijn team is het prijs en word ik naar het hoofdmenu gegooid....
Nee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Duitsland is geduchte concurrent hoor
Zilver/goud/IF teamquote:
Zelfde.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:35 schreef Jay_Snake het volgende:
Meer mensen waarbij FUT op de PS3 weigert? Zodra ik spelers wissel in mijn team is het prijs en word ik naar het hoofdmenu gegooid....
gekkiequote:
quote:
Zoietsquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:34 schreef Walxie het volgende:
Rijst, wat noem jij dan een goed team voor 90k ongeveer?
Zegtie 90K kom jij met 30K duurder aanquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zoiets
http://www.futhead.com/12/squad/108343
Ik heb een xbox, en budget zal wel hoger liggenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zegtie 90K kom jij met 30K duurder aan
Ik zal kijken, maar ik ga denk ik toch voor BPL ofzo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zoiets
http://www.futhead.com/12/squad/108343
origineel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:41 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik zal kijken, maar ik ga denk ik toch voor BPL ofzo.
Kutjong heb ik dat team voor niks zitten bouwenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:41 schreef Walxie het volgende:
[..]
Niet gezegd dat ik er niet voor ga.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kutjong heb ik dat team voor niks zitten bouwen![]()
Ik heb deze al ruim 2 dagen, het bevalt me, maar de opstelling niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Walxie, no offense maar vind je zelf ook niet dat je om de haverklap teams verwisselt?
Je kan beter een paar wedstrijden met een team spelen en dán pas oordelen of ie goed of slecht is
Wrm vraag je het dan? Kerel echt en je vond bpl toch al zuigen, stop met e kutgedoe manquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:41 schreef Walxie het volgende:
[..]
Wow al 2 dagen!!!!1!!!11!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:44 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik heb deze al ruim 2 dagen, het bevalt me, maar de opstelling niet.
Kerel, ik vond BPL niet zuigen alleen mijn team was niet lekker. En ben er achter gekomen dat dit door de formaties kwam.:')quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wrm vraag je het dan? Kerel echt en je vond bpl toch al zuigen, stop met e kutgedoe man
Wow stoereboii!!!!1111111111!!2!quote:
Dat probleem heb ik ook. Nu niet meer gelukkig. Ik speel nu al 2 weken met dit team. Dat is al een recordquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Walxie, no offense maar vind je zelf ook niet dat je om de haverklap teams verwisselt?
Je kan beter een paar wedstrijden met een team spelen en dán pas oordelen of ie goed of slecht is
Ja, ik kom er ook wel vanaf, maar ik snap niet waar sommige zich meebemoeien hier.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook. Nu niet meer gelukkig. Ik speel nu al 2 weken met dit team. Dat is al een record
Jij komt hier en gelijk ruzie. Doe ff normaal man. Ga huilen omdat je ouders zij ngescheiden. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:
Inderdaad, maar zelfs het B-team zou aardig ver komen. Daarnaast is het ook nog zo'n jong team, vooral in vergelijking met Nederland (las gisteren 28 jaar en 200 dagen of zo?). De bank van Spanje heeft doorgaans spelers als Fàbregas, Silva, Mata, Torres, Navas, Valdes, Thiago, Pedro en Soldado. Belachelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:35 schreef laucas het volgende:
[..]
Mag ook wel als je FC Barcelona, met hier en daar een wijziging maar niet eens kwaliteitsverlies, een Spanje shirt laat aantrekken.
Daarom hou ik me altijd vast aan één formatie, dan weet ik dat het goed speeltquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:44 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik heb deze al ruim 2 dagen, het bevalt me, maar de opstelling niet.
Dat probeerde ik dus nu ook, maar ik vind het niet echt m'n style.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom hou ik me altijd vast aan één formatie, dan weet ik dat het goed speelt
Mijn record was een Bundesliga team, eigenlijk bij het in elkaar zetten vond ik het al niet leuk meer. Voor de vorm 1 potje gedaan en toen alles op de TP gezetquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:47 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja, ik kom er ook wel vanaf, maar ik snap niet waar sommige zich meebemoeien hier.
Dan doe ik het nog redelijk, maar ik vind het gewoon lastig om een leukteam te kiezen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn record was een Bundesliga team, eigenlijk bij het in elkaar zetten vond ik het al niet leuk meer. Voor de vorm 1 potje gedaan en toen alles op de TP gezet
In dat geval gewoon opstellingen met H2H proberenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:53 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dat probeerde ik dus nu ook, maar ik vind het niet echt m'n style.
Ja bank van Spanje slaat ook nergens op. En onze generatie gaat ook niet lang meer mee en op dit EK kunnen ze misschien nog een keer pieken en dan is het wel uit met de pret wat betreft Robben, RvP, Sneijder etc.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:49 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Inderdaad, maar zelfs het B-team zou aardig ver komen. Daarnaast is het ook nog zo'n jong team, vooral in vergelijking met Nederland (las gisteren 28 jaar en 200 dagen of zo?).
Uitproberen en op je bek gaan, dan weer een nieuw elftal, en uiteindelijk blijf je wel ergens op hangen wat je bevalt en waar je een paar weken mee speelt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:55 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dan doe ik het nog redelijk, maar ik vind het gewoon lastig om een leukteam te kiezen.
Ja, maar dat heb ik nog niet gevonden. Ik ben een pacehoer, ik houd van simpel spel en makkelijk scoren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uitproberen en op je bek gaan, dan weer een nieuw elftal, en uiteindelijk blijf je wel ergens op hangen wat je bevalt en waar je een paar weken mee speelt.
Wel met regels dat corners en voorzetten niet mogenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:57 schreef Rijst het volgende:
Zullen we een toernooi organiseren? Iedereen legt 1k neer. Dan maak ik een speelschema.
442. Lekkere 1-2tjes doen met je spitsen en rennen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:57 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik nog niet gevonden. Ik ben een pacehoer, ik houd van simpel spel en makkelijk scoren.
al het standaard werk met Agbon-Bent etc etc geprobeerd? Wallcott en Bale op de vleugels, lekker snelquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:57 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik nog niet gevonden. Ik ben een pacehoer, ik houd van simpel spel en makkelijk scoren.
Wil ik ook wel doen voor de PS3?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:57 schreef Rijst het volgende:
Zullen we een toernooi organiseren? Iedereen legt 1k neer. Dan maak ik een speelschema.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |