quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh fuckyeah, Opossums zijn wit.
Anyway, wel een familie van de ratDan is dit een buidelrat
Kapot raar die lag een keer in de mesthoop van de manege, zo'n kankergrote zoals dit en ik maak geen grappen
Fuck youquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Een buidelrat ís een possum, lieve schat. Ik dacht aan een muskustat, maar dat lijkt er ook niet helemaal op.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fuck you![]()
Je maakt m'n hoofd leip jijMaar ik had dus toch gelijk
Ik ook bijna, maar ben wel bang voor muizen sinds er eentje op mijn dekbed kwam zitten toen ik probeerde te slapen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Godsamme stelletje klerelijers met jullie fobies. Get over it
Fobieloos hierU mad?
Nee flikker op.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef Haifisch het volgende:
Zeg mensen, willen jullie mijn naam uit de OP halen of de naam aanpassen naar iets zoals "hai fisch"?\
Ik krijg de schijt van dit niet aan mij gerelateerde topic
quote:
Nee. Is gewoon iets automatisch van FOK!reeksen. Gaat vanzelf weg wsl als je hier niet meer post.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef Haifisch het volgende:
Zeg mensen, willen jullie mijn naam uit de OP halen of de naam aanpassen naar iets zoals "hai fisch"?\
Ik krijg de schijt van dit niet aan mij gerelateerde topic
Waarom vinden alleen de vrouwen het eng?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef Juminelle het volgende:
Titi en Tim, check bij 15.10 ergens. We zijn niet de enige
Dus in yo face, Krio. Volkomen normaal dit![]()
jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja bange jonge meisjes daar houd jij wel van he.
Hoe Tes het uitlegt, precies zo. Dat hoofd dat naar voren gaat alleen al.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef Juminelle het volgende:
Titi en Tim, check bij 15.10 ergens. We zijn niet de enige
Dus in yo face, Krio. Volkomen normaal dit![]()
is ze nietquote:
Alleen het gefladder is eng.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe Tes het uitlegt, precies zo. Dat hoofd dat naar voren gaat alleen al.
Ja precies. Hun hele motoriek is gewoon gestoord en angstaanjagendquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe Tes het uitlegt, precies zo. Dat hoofd dat naar voren gaat alleen al.
Ik geloof je wel, cool story bro. In tropische landen zijn sowieso beesten die te erg oversized zijn vergekelen met wat we gewend zijn. Heb m'n longen een keer in Suriname uit m'n lijf geschreeuwd toen er een vlinder uit de kast vloog toen ik de stereo lager wou draaien omdat de telefoon gingquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:38 schreef Arcadia het volgende:
Mensen die denken dat mijn verhaal verzonnen is of niet gelezen hebben!!![]()
!
Alle negers terug naar suriname.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, cool story bro. In tropische landen zijn sowieso beesten die te erg oversized zijn vergekelen met wat we gewend zijn. Heb m'n longen een keer in Suriname uit m'n lijf geschreeuwd toen er een vlinder uit de kast vloog toen ik de stereo lager wou draaien omdat de telefoon ging. Moet je eens beide (mannen)handen voor je uit houden, naast elkaar met je vingers zo ver mogelijk uit elkaar. Zo groot was die vlinder!
!
quote:
Kijk dit eensquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, cool story bro. In tropische landen zijn sowieso beesten die te erg oversized zijn vergekelen met wat we gewend zijn. Heb m'n longen een keer in Suriname uit m'n lijf geschreeuwd toen er een vlinder uit de kast vloog toen ik de stereo lager wou draaien omdat de telefoon ging. Moet je eens beide (mannen)handen voor je uit houden, naast elkaar met je vingers zo ver mogelijk uit elkaar. Zo groot was die vlinder!
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |