Ik hoop dat je erin stikt, hondquote:
HAHA dus dat! Ik ook, echt bizar ditquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef Ethanolic het volgende:
Oke laten we over asses gaan praten dan.
Ja dat is het dus, of je hebt er fobie voor of niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:54 schreef Juminelle het volgende:
Ik snap niet wat er naar is aan die afbeeldingen?
Da's het kenmerk van een fobie hè, een irrationele angst ergens voor. Dankzij Gridje heb ik mijne bevestigd kregenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:54 schreef Juminelle het volgende:
Ik snap niet wat er naar is aan die afbeeldingen?
En als je fobie hebt voor hoogtes? Dat lijkt me niet zo irrationeel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's het kenmerk van een fobie hè, een irrationele angst ergens voor. Dankzij Gridje heb ik mijne bevestigd kregen.
Haha scarred4life.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hoop dat je erin stikt, hond. Gatverdamme hey, mij even een fobie aan lopen smeren
.
[..]
HAHA dus dat! Ik ook, echt bizar dit.
Klopt, maar ik vind dat fucking raar altijdquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's het kenmerk van een fobie hè, een irrationele angst ergens voor. Dankzij Gridje heb ik mijne bevestigd kregen.
Ik heb ook hoogtevrees, maar dit kan ik gewoon kijken. Al doen die bomen op de achter/ondergrond me wel aan dat lotuspatroon denken, en nu heb ik weer een zooi rillingenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En als je fobie hebt voor hoogtes? Dat lijkt me niet zo irrationeel.
Ook bang voor spinnen? Schattig zegquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb ook hoogtevrees, maar dit kan ik gewoon kijken. Al doen die bomen op de achter/ondergrond me wel aan dat lotuspatroon denken, en nu heb ik weer een zooi rillingen.
Ik vind dit heel naar mensen![]()
.
Ik heb sowieso een afkeer voor beesten die groter dan gemiddeld zijn, insecten, honden, you name itquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ook bang voor spinnen? Schattig zeg![]()
[ afbeelding ]
Smoke-ze, Bebaarde Lotus.quote:
Ik heb dat dus met klittenbandquote:
Lijkt me sterk dat het echt is, zulke shows zoals bovenstaande hebben altijd zo'n "Jerry Springer"-gehalte, lijkt me echt dat dit sterk ingeoefend is.quote:
Fobisch of wil je spinnen gewoon niet aanraken? Ik raak normale spinnen aan, maar grote spinnen liever niet, want ik weet niet of ze giftig o.i.d. zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:07 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb hoogtevrees en ben bang voor spinnen. U mad?
Nee ik raak ze echt absoluut niet aan, wil ze ook niet in de buurt hebben. Maar niet zoals die filmpjesquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Fobisch of wil je spinnen gewoon niet aanraken? Ik raak normale spinnen aan, maar grote spinnen liever niet, want ik weet niet of ze giftig o.i.d. zijn.
JUMI!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:11 schreef Juminelle het volgende:
Hoogtevrees is nog wel te begrijpen tho. Ik ben echt moeilijk bang voor vogels/kippen.
Dit is nog vreemder dan bang zijn voor lotus, je eet toch wel gevogelte?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:11 schreef Juminelle het volgende:
Hoogtevrees is nog wel te begrijpen tho. Ik ben echt moeilijk bang voor vogels/kippen.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb ook hoogtevrees, maar dit kan ik gewoon kijken. Al doen die bomen op de achter/ondergrond me wel aan dat lotuspatroon denken, en nu heb ik weer een zooi rillingen.
Ik vind dit heel naar mensen![]()
.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb dat dus met klittenband. Niet dat ik ervan ga huilen maar kan er echt niet tegen.
Krijg dan jeuk achter mn schedel lijkt het.
Dat gevoel krijg ik met bepaalde soorten piepen. Als je piepschuim of bepaalde soorten kunststof verdraait zegmaar ofzo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb dat dus met klittenband. Niet dat ik ervan ga huilen maar kan er echt niet tegen.
Krijg dan jeuk achter mn schedel lijkt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |