Aaah zo hatelijk!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
tot 21:00..maar het kost ook nog tijd om naar huis te komen he :/ Zit nu pas aan mn avondeten pff
Wat heb je gerookt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef Gridlok het volgende:
Ik ben echt kk hard aan hahhtt aan het gaan om dit nummer
loccchte mix van hindu kush en shiva met pollum.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aaah zo hatelijk!Eetsmakelijk
[..]
Wat heb je gerookt?![]()
Ah, zondequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef aight1 het volgende:
Hey Jumi ik zag vandaag die chick waarvan ik dacht dat ze op jou leek, ze is minder mooi geworden door de jaren heenen ze rookt volgens mij diehard want dr stem was niet mooi meer. Daar gaat m'n mooie jeugdherinnering
Hahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, zondeHerkenbaar wel. Ik kwam laatst m'n jeugdcrush tegen terwijl hij midden in de nacht helemaal van de kaart in zijn boxershort door de stad heen rende
Niet cool.
Ben je inmiddels al klaar met verhuizen?
En ging jij niet slapen overigens?![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Fucking slim dit. En dan vullen met Cookie Dough van B&J
Dit idee jat ik!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Fucking slim dit. En dan vullen met Cookie Dough van B&J
Goed plan. Ik kom bij je langsquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Dit idee jat ik!![]()
Eerst volgende keer dat ik indruk wil maken met mijn kookkunsten, is dit het desert.
Nee iedereen is weg gewoonquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:50 schreef Arcadia het volgende:
Aww 0 personen bij tc, is iedereen al gaan slapen ofzo
[o.usmode]Ga ik weg, gaat iedereen weg, heb ik soms fansquote:
Ik kan meer kilo's aankomen in 1 maand tijd, u jelly?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[o.usmode]Ga ik weg, gaat iedereen weg, heb ik soms fans[/o.usmode]
Heb trouwens echt hard gezweet, en ben een kilo aangekomen in een maand tijd
Ja eej, ik heb het over spierenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan meer kilo's aankomen in 1 maand tijd, u jelly?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja eej, ik heb het over spieren, als ik elke dag een pakje b&j's binnenwerk kom ik ook meer aan
True ja, bij mij moet het erafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If you put it that way... morgenquote:
Hoe schattig het er ook uitziet, ergens is het zieligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |