Och, nog maar 2 weekjes, dat hou ik wel vol...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:27 schreef Ben. het volgende:
Mij lijkt het wel wat! Jammer dat die pas 14 Maart komt!
Zou kunnen dat ie zelfs maar 12 euro wordt, maar dat weet ik niet zeker. Ik geloof dat ie namelijk 15 dollar is.quote:
Meestal naaien ze je dan alsnog en maken het ook 15 euro.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zou kunnen dat ie zelfs maar 12 euro wordt, maar dat weet ik niet zeker. Ik geloof dat ie namelijk 15 dollar is.
Koptelefoon op en af en toe je ogen sluiten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:59 schreef Yi-Long het volgende:
Vanmiddag binnengehaald, en ga hem vanavond even spelen denk ik.
Ik heb geen koptelefoon helaas, maar de muziek heb ik al vaker gehoord en is geweldig. Een van de beste muziek-soundtracks ooit.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:38 schreef Façade het volgende:
[..]
Koptelefoon op en af en toe je ogen sluiten.
Je kunt niet met je maat online spelen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik twijfel ook of deze het aanschaffen waard is. Wat houd de multiplayer precies in van Journey? Mijn kameraad houd namelijk niet van shooters als BF3 en COD, dus leek ons dit wel wat voor een tijdje. Kan iemand vertellen hoe de mp in elkaar steekt?
Dat klopt. Je medespeler is volledig anoniem* en hoewel je met elkaar kunt communiceren is dit heel primitief. Mede daardoor ga je echter intuitief met elkaar samenwerken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
Je kunt niet met je maat online spelen.
Je beweegt je gewoon in die wereld, en op een gegeven moment kun je een andere speler tegenkomen, maar je kunt niet communiceren, je ziet geen PSN-id, etc etc. Je gaat samen de Journey maken, of je loopt van hem/haar weg en gaat weer alleen verder...
Het schijnt een hele aparte maar bijzondere ervaring te zijn.
SPOILER: *lichte spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat klopt. Je medespeler is volledig anoniem* en hoewel je met elkaar kunt communiceren is dit heel primitief. Mede daardoor ga je echter intuitief met elkaar samenwerken.SPOILER: *lichte spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: *lichte spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:05 schreef Façade het volgende:
SPOILER: *lichte spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het samenspel is magischquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je kunt niet met je maat online spelen.
Je beweegt je gewoon in die wereld, en op een gegeven moment kun je een andere speler tegenkomen, maar je kunt niet communiceren, je ziet geen PSN-id, etc etc. Je gaat samen de Journey maken, of je loopt van hem/haar weg en gaat weer alleen verder...
Het schijnt een hele aparte maar bijzondere ervaring te zijn.
Edit: Als je trouwens een toffe MP game wilt spelen met je maat, kun je wellicht overwegen om Motorstorm RC aan te schaffen: soort Micro Machines, voor 6 euro. En als je nog een Vita hebt, dan kun je hem daar ook op spelen. (je koopt de game eenmalig, maar je kunt hem dan voor beide systemen downloaden.
Is ook wel fijn natuurlijk dat je iemand bij je hebt die niet irritant loopt te neurieen, of je gaat teabaggen enzo...quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:20 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Het samenspel is magischJe krijgt zo snel een band met je maatje. Elkaar helpen, wachten op elkaar etc. En dat zonder spraak o.i.d. Echt nice
Qua 'entertainment' valt het nog wel mee, maar het is gewoon een 'ervaring' die ontzettend mooi is. Die combinatie van muziek, schitterende beelden en aparte zen-like gameplay, dat is iets wat je echt moet ervaren...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:35 schreef Façade het volgende:
Een bioscoopkaartje is 9 euro voor een eenmalige, soms tegenvallende, passieve ervaring.
Journey is relatief duur in vergelijking met andere games, maar gigantisch goed geprijsd voor de entertainmentwaarde die het biedt.
Wat bedoel je met de 2de act!? En ik las ergens dat je ook een ander kostuum kunt unlocken, maar waar en hoe!?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:19 schreef Dutchguy het volgende:
Ben nu net begonnen aan de 2e act, misschien is de game kort maar ik weet zeker dat ik hem meermaals zal spelen en proberen er alles uit te halen. De sfeer is echt prachtig.
Het feit dat ze die vraag stellen is wellicht al een indicatie dat de game niet aan hun besteed is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:23 schreef Yi-Long het volgende:
Ik wist van te voren wel wat ik ervan kon verwachten, maar vrienden zijn nu aan het vragen: "wat de fuck is de bedoeling dan!?!?", en tja, dat is toch wat lastig uit te leggen.
Ik las dat er 3 'acts' zijn. De eerste is bovengronds, de tweede is ondergronds en de derde is weer bovengronds (schijnt). Ik begin net met het ondergrondse gedeelte.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:23 schreef Yi-Long het volgende:
Wat bedoel je met de 2de act!? En ik las ergens dat je ook een ander kostuum kunt unlocken, maar waar en hoe!?
Ik begrijp sowieso niet echt of er nog veel inzit dat te ontdekken valt...
Nou ja, dat zijn gewoon vrienden die wel een PS3 hebben staan, maar verder eigenlijk het hele wereldje niet zo volgen, dus die zien opeens die trailer en bekijken dat en denken :'wtf is dit nu weer!?'.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:05 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het feit dat ze die vraag stellen is wellicht al een indicatie dat de game niet aan hun besteed is.
Maar ik snap je punt wel. 13 euro is normaliter niet veel geld voor een spel, maar slechts twee uur aan gameplay is natuurlijk erg karig, hoe hoog de kwaliteit ook is.
Oh ok, duidelijk. Ja dat klopt wel ongeveer. Vond het alleen een beetje vreemd dat je dan halverwege even gestopt bent, want ik vond het wel echt een game die je in 1 zit achter elkaar uitspeelt...quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik las dat er 3 'acts' zijn. De eerste is bovengronds, de tweede is ondergronds en de derde is weer bovengronds (schijnt). Ik begin net met het ondergrondse gedeelte.
niet twijfelen doen, rekening naar Danny sturen, reviewquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, ik zie toch wel een aantal meningen van gerespecteerde users hier... Misschien toch maar spelen? Ik twijfel.
Had ik ook gedaan als ik gisterenavond niet weg moest. Wel prettig dat je straks je eigen chapter kunt kiezen. Ben ook benieuwd wat er allemaal nog te ontdekken valt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh ok, duidelijk. Ja dat klopt wel ongeveer. Vond het alleen een beetje vreemd dat je dan halverwege even gestopt bent, want ik vond het wel echt een game die je in 1 zit achter elkaar uitspeelt...
Ik zie dat je nadat je de game hebt uitgespeeld ook per chapter kunt spelen, maar ik vermoed dat dat toch wat minder bijzonder zal zijn.
Er zijn enkele collectables en het is kort genoeg om het nog een keertje door te spelen. Ik heb hem in een week drie keer gespeeld.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:22 schreef I.C.O.N. het volgende:
Hoe zit het met de replay value? Ben wel geïnteresseerd in deze game eigenlijk!
Ik heb hemquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:29 schreef Klonk het volgende:
jeps, volgens mij sinds vandaag en geloof me je krijgt er geen spijt van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:55 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ik heb hem.. Nu paar minuutjes bezig. klopt het dat
nvm, lag aan mijn headsetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... daar kon ie niet zo goed mee om gaan blijkbaar
Het is een eigen stijl.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:29 schreef Leonos het volgende:
Goede verhalen allemaal. Maar heb een trailer op PSN gezien en dat zag er echt niet uit?
Lelijk? Ik heb ook alleen maar trailers gezien maar ik vind het een van de mooiste spellen die ik ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:29 schreef Leonos het volgende:
Goede verhalen allemaal. Maar heb een trailer op PSN gezien en dat zag er echt niet uit?
En ook hele mooie muziek zegquote:Op maandag 19 maart 2012 08:53 schreef ikookhier het volgende:
UitgespeeldWat een extreem toffe game zeg
Heb inmiddels de cd, erg vaak aanstaanquote:
Herkenbaar. Sommigen zijn meteen geinteresseerd, anderen vragen alleen maar "Ja en wat is het doel dan? Wie moet je dan verslaan? Wat is je opdracht?".... dan denk ik al snel: laat maar, je gata het waarschijnlijks niks vindenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:23 schreef Yi-Long het volgende:
Ik wist van te voren wel wat ik ervan kon verwachten, maar vrienden zijn nu aan het vragen: "wat de fuck is de bedoeling dan!?!?", en tja, dat is toch wat lastig uit te leggen.
.
quote:Op zondag 1 april 2012 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb hem gedo.... kochtZoeken op Austin Wintory.
PlayStation.blogquote:Lastly, a lot of you have seemed to really enjoy the music in the game, which was composed by Austin Wintory. And we’ve received a lot of requests to release the soundtrack of the game. Well, I’m happy to announce that the soundtrack will be hitting the PS Store and iTunes on April 10, and there will be a limited CD release in the near future as well.
Ik had hem gekregen toen ik me had aangemeld voor een nieuwsbrief van Austin Wintory.quote:Op zondag 1 april 2012 14:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]Thanks.
Dat laatste level van Journey in combinatie met de muziek... kippevel.
Zeer waarschijnlijk heb je de free bundle te pakken die je gratis kan downloaden als je je inschrijft op zijn mailinglijst. Officiële soundtrack komt volgende week pas uit en delen ervan zijn nu al via YouTube te luisteren.quote:Op maandag 2 april 2012 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Ongeveer 18 min lang toch?
2 lange nummers en wat kortere.
Dan kun jij beter zoeken dan ik.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:26 schreef Ang3l het volgende:
Zou kunnen. Dit staat er op:
1. Apotheosis
2. I was born for this
3. Threshold
4. Road of Trials
5. Atonement
6. Final confluence
7. Nascence
Die moet ik ook nog steeds unlocken. Kun je ergens zien in welke levels je nog witte symbols hebt laten liggen!?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef Dutchguy het volgende:
Nou de white cloak nog zien te halen, daarvoor moet je alle witte symbols in de levels zien te vinden:
[ afbeelding ]
Deze clip zou een eind moeten helpen, ga zelf ook proberen om Trancendence te ontlocken.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog steeds unlocken. Kun je ergens zien in welke levels je nog witte symbols hebt laten liggen!?
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:09 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Transcendence in de pocket.
Lees ook dit interview met één van de makers.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:18 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat gevoel heb ik ook welHet is gewoon een heel vriendelijk spel.
Mooiquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lees ook dit interview met één van de makers.
Kan me het voorstellen. Persoonlijk zijn dit soort games nou precies wat ik erg geweldig vind, dus voor mij was het zo'n beetje de game van het jaar.quote:
Voor dit soort games mag best betaald worden.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
GOTY op NeoGAF geworden. Tijd voor Sony om 'm bij PS+ gratis weg te geven!
Je betaalt voor PS+quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:22 schreef chibibo het volgende:
[..]
Voor dit soort games mag best betaald worden.
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:38 schreef Semisane het volgende:
Okey...dit is wel geinig.
Gast met zijn eigen commentaar op het laatste stuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |