we bedoelen hetzelfde maar drukken het fundamenteel anders uitquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze anderhalf zoveel cola kopen.
Ik zeg dat ze de helft meer kopen.
2 keer een fles van een liter is 2 liter
2 keer een fles van 1,5 liter is 3 liter
Het verschil tussen 2 en 3 liter id 1 liter.
Ze kopen dus maar 1 liter meer dan vroeger.
Dus dat is de helft van die 2 liter die ze voorheen kochten.
Dus kopen ze de half zoveel.
En als je dus langzaam cola drinkt, zit je steeds met een halve fles zonder prik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:39 schreef simmu het volgende:
en menicole; gek genoeg zullen de meeste mensen dus inderdaad als vanouds twee flessen kopen. voer voor psychologen dat
ahjaja, ik doe normaal nooit aan die icoontjesdingessen.quote:
Ja, ik bedoel dat ze de helft meer kopen. Die laatste zin klopt inderdaad niet helemaal.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:39 schreef Leandra het volgende:
"Een half keer zoveel" is ook echt iets anders dan "De helft meer"....
Gaat dat zo snel dan? Wij drinken eigenlijk nooit cola enzo dus heb geen idee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En als je dus langzaam cola drinkt, zit je steeds met een halve fles zonder prik.
Als een fles 2 dagen open is, dan vind ik inderdaad dat de prik er al aardig uit is ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:43 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Gaat dat zo snel dan? Wij drinken eigenlijk nooit cola enzo dus heb geen idee.
Het ging alleen wel mis door "een half keer zoveel"quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dat ze de helft meer kopen. Die laatste zin klopt inderdaad niet helemaal.
Het is gewoon anderhalfkeer zoveel, en dat is hetzelfde als de helft meerquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar volgens is het niet anderhalf keer zoveel. Maar een half keer zo veel.
Eerst kochten de mensen 2 liter.
Nu kopen ze 3 liter.
Dat is 1 liter meer.
Maar ik ben ook geen rekenwonder hoor...maar wel juf![]()
![]()
Cola moet dezelfde dag , maximaal de andere dag op idd. anders is het niet meer te zuipen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als een fles 2 dagen open is, dan vind ik inderdaad dat de prik er al aardig uit is ja.
Ik drink per dag een sixpack weg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:45 schreef Leandra het volgende:
Ik koop eens per zoveel maanden een sixpack en als ik echt echt echt zin in cola heb trek ik een blikje open... en ja, die staat dan wel koud
ik ben niet iedereenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:52 schreef E.T. het volgende:
De meest briljante marketingafdeling is nog steeds in handen van Apple..
Je ziet nauwelijks reclames e.d. voor iPhones, iPods, iPads e.d. en toch wil IEDEREEN zo'n ding hebben!
klopt!quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:52 schreef E.T. het volgende:
Je ziet nauwelijks reclames e.d. voor iPhones, iPods, iPads e.d. en toch wil IEDEREEN zo'n ding hebben!
verrek nu je het zegt kan ik me idd nauwelijks reclame van henzelf voor de geest halenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:52 schreef E.T. het volgende:
Ik wil geen apple dingen hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:52 schreef E.T. het volgende:
Ze geven er ook nauwelijks geld aan uit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
verrek nu je het zegt kan ik me idd nauwelijks reclame van henzelf voor de geest halengoed zeg
of nouja, dat is open to debate maar knap is t wel.
probeer anders maar eens een film of serie van een zekere productiemaatschappij te verzinnen waar geen apple produkten worden gebruiktquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
verrek nu je het zegt kan ik me idd nauwelijks reclame van henzelf voor de geest halengoed zeg
of nouja, dat is open to debate maar knap is t wel.
Klopt zij besteden hun budget op een andere manier. Weldegelijk marketing, maar geen reclame... Ik vind het slim!quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:20 schreef simmu het volgende:
[..]
probeer anders maar eens een film of serie van een zekere productiemaatschappij te verzinnen waar geen apple produkten worden gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |