Ik wist zelf al niet meer of het nou T-Bone of T-Dog was, omdat hij bijna nooit meer in beeld komtquote:
Inderdaad, ik zie ze ook nooit benzine halenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:43 schreef Morodeepdelver het volgende:
Wat me trouwens wel opvalt is dat er blijkbaar genoeg eten is voor al die mensen daar op de farm (10 mensen ofzo?).
Maar je ziet nergens een groentetuin o.i.d. waar ze hun eten vandaan halen.
Of is het mij gewoon nooit opgevallen?
komt eraanquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:59 schreef Armageddon het volgende:
Iemand nog een link trouwens naar die comics? Doe maar even in de PM.
Mag ik 'm ook? Pretty-please?quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:47 schreef Armageddon het volgende:
Uhhh ik bedoelde ook de bekende kanalen voor de PM. Niet naar bol.com
Dan had je beter moeten opletten in de laatste afleveringquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie ze ook nooit benzine halen
Er zijn er nu 94 hea.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:57 schreef Armageddon het volgende:
Heb het al voor elkaar. Deel 1 t/m 80 in CBR formaat. Op de Ipad even Comic Zeal gedownload en nu kan ik via Itunes die CBR bestanden er in zetten.
quote:This comic IS a zombie now.
Let me guess what happens in the next issue.
They talk to the new guy and some new love interests take place and we all get pissed off with the lack of story development.
I'm so glad I stopped paying for this crap
Mag ik ook?quote:
En hetgeen die vent in S01E06 Rick had ingefluisterd ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:53 schreef Beaudelaire het volgende:
Gelukkig, weer wat spanning in de aflevering. Hopelijk gaan ze nu toch echt weg van die boerderij. Tering, wat duurt dat lang.
Die gast die op het dak was vastgebonden met handboeien moet ook even snel in het verhaal komen.
Oh ja, dat hadden we ook nog.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
En hetgeen die vent in S01E06 Rick had ingefluisterd ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |