Nou ja, dan nog juist wel oke dat 'alle' partijen vertegenwoordigd zijn tijdens de discussie niet? Anders wordt het zo saai en eenzijdig. (Maar natuurlijk wel een leuk detailquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:07 schreef MAHL het volgende:
Oh mijn God, Adames werkt voor MicrosoftNu snap ik waarom hij dit gedrocht verdedigt.
Windows 9 wordt zelfs nog beter: actieve programma's handig onderin te zien en afsluiten in de taakbalk, vaakgebruikte programma's kun je helemaal zelf customizen en op het bureaublad zetten, leuke apps for relaxation en muziek, en een handige web browsing app voor de ultieme world wide web experience. Dit alles zonder al teveel poespas en onnodig felle, drukke kleuren, en in strakke lay-outquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:17 schreef DemonRage het volgende:
Blegh... dit wel back to fucking basic. Niets grafische hoogstandjes, niets afgeronde hoeken... Windows Aero was toch zo geweldig?
Nee, gewoon vlakken met primaire kleuren en een icoontje + tekst erin. Dit is "accessibility", je weet wel: [ afbeelding ] in het kwadraat. Maar dan meer Windows for Retards.
De interface ziet er dus uit als hoe een grafisch besturingssysteem er 20 jaar geleden uit zou hebben gezien, maar dan met het geheugengebruik van tegenwoordig.
Wat een teleurstelling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Windows 9 wordt zelfs nog beter: actieve programma's handig onderin te zien en afsluiten in de taakbalk, vaakgebruikte programma's kun je helemaal zelf customizen en op het bureaublad zetten, leuke apps for relaxation en muziek, en een handige web browsing app voor de ultieme world wide web experience. Dit alles zonder al teveel poespas en onnodig felle, drukke kleuren, en in strakke lay-outSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
Deze bedoel ik:quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Windows verkenner opstarten, volgens mij zat ie daaronder ergens (heb w8 hier niet thuis draaien, alleen op de zaak)
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Windows 9 wordt zelfs nog beter: actieve programma's handig onderin te zien en afsluiten in de taakbalk, vaakgebruikte programma's kun je helemaal zelf customizen en op het bureaublad zetten, leuke apps for relaxation en muziek, en een handige web browsing app voor de ultieme world wide web experience. Dit alles zonder al teveel poespas en onnodig felle, drukke kleuren, en in strakke lay-outIk gebruik voor bestandsbeheer nog steeds:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Of nou ja, nog steeds... eerder ipv Norton CommanderKrekker is de bom!
ah kut, hoe ben je daar achter gekomen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:07 schreef MAHL het volgende:
Oh mijn God, Adames werkt voor MicrosoftNu snap ik waarom hij dit gedrocht verdedigt.
Dit was al zo toch, toen ik een keer de grootste moeite nam om dat gedrocht van een programma weg te krijgen crashte de hele computerquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Op zich is Internet Explorer van zichzelf al klachtwaardig zat. Echter, Microsoft heeft een goed idee: ''laten we het onmogelijk maken Internet Explorer te verwijderen/uit te schakelen!''. Tenzij je IE opent in de ''desktop-modus'' (), kun je de rechtermuisknop niet gebruiken. Een tabblad openen? Rechtermuisknop, en klikken op de ''+'' rechtsboven in het scherm. Vanaf nu dus geen tabbladen meer aan de bovenkant van het venster.
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit was al zo toch, toen ik een keer de grootste moeite nam om dat gedrocht van een programma weg te krijgen crashte de hele computer! mocht ik alles gaan herinstalleren
Is deze van Microsoft? Nee toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is dit voor kutzooi, is dit hoe windows hun nieuwe systeem aanprijstdie kutmuziek
!!
Waar is het origineel danquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:52 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]![]()
[..]
Is deze van Microsoft? Nee toch?
Deze video is trouwens sowiezo behoorlijk klachtwaardig.
ALLES happens online straks. Get used to it.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:01 schreef Zenato het volgende:
Jezus, lijkt net of ik gedwongen word om te connecten, "CONNECT WITH TE WORLD, EXPERIENCE DIT EXPERIENCE DAT.
Hou op, microsoft.
Wat een draak van een interfacequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik gebruik voor bestandsbeheer nog steeds:
[ afbeelding ]
![]()
Of nou ja, nog steeds... eerder ipv Norton Commander
Ik waag het te betwijfelen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
ALLES happens online straks. Get used to it.
Het gaat toch echt gebeuren ben ik bang. Games, applicaties. Alles komt uit de muur straks. Niets meer lokaal.quote:
Wut? 2000 slecht? In welk opzicht...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Typisch Windows, om de versie is slecht. 98 goed, 2000 slecht, xp goed (voor die tijd!), Vista slecht, 7 goed, 8 slecht, die daarna weer goed.
Een bedrijf gaat zijn vertrouwelijke gegevens echt niet alleen maar online opslaan en mijn prive bestanden beheer ik ook liever zelf. Natuurlijk zullen er zaken naar 'de cloud' verhuizen. Zo vind ik het heel handig om bv google calender te gebruiken en een aantal documenten in google docs te hebben en mail online is ook alleen maar handig maar ik ga echt niet alles online gooien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het gaat toch echt gebeuren ben ik bang. Games, applicaties. Alles komt uit de muur straks. Niets meer lokaal.
Moet je in de screenshot niet even de naam en foto verwijderen van dat facebook blokje?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:30 schreef Armageddon het volgende:
Met een beetje tweaken kom je een heel eind. Ik vind het steeds leuker worden.
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Moet je in de screenshot niet even de naam en foto verwijderen van dat facebook blokje?
Oneens, native zal altijd een betere gebruikservaring kunnen bieden dan web. Het verschil zal steeds kleiner worden, maar nooit verdwijnen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het gaat toch echt gebeuren ben ik bang. Games, applicaties. Alles komt uit de muur straks. Niets meer lokaal.
Nu nog wel maar als je internet verbinding straks net zo snel is als een SSD schijf dan niet meer.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:39 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Oneens, native zal altijd een betere gebruikservaring kunnen bieden dan web. Het verschil zal steeds kleiner worden, maar nooit verdwijnen.
Ik vind het de shit! Al die azijnzeikers hier.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:39 schreef vosss het volgende:
Ik ga hem komend weekend installeren denk ik
Er zal dan maar een storing komen, nee bedankt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nu nog wel maar als je internet verbinding straks net zo snel is als een SSD schijf dan niet meer.
Het is inderdaad niet zo erg als ik verwachte, Windows is gewoon vernieuwd. Een nieuwe stap in een andere richting, veel bedrijven doen dat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik vind het de shit! Al die azijnzeikers hier.
95% van wat daar staat gebruik ik niet eensquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:30 schreef Armageddon het volgende:
Met een beetje tweaken kom je een heel eind. Ik vind het steeds leuker worden.
[ afbeelding ]
http://www.vmware.com/products/player/quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Misschien een n00bvraag, maar hoe kunnen jullie windows 8 allemaal testen? Dan moet je toch eerst je oude systeem er af donderen
Virtuele machine! Google maar eens op Oracle VM Virtualbox of microsoft's VirtualPC.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Misschien een n00bvraag, maar hoe kunnen jullie windows 8 allemaal testen? Dan moet je toch eerst je oude systeem er af donderen
Prive info volledige naam en foto van jouw vrienden enzo. Er vanuitgaande dat de screenshot is gemaakt op jouw PC.quote:
Het gaat niet alleen om snelheid. En als je internet verbinding zo snel is, is je opslag ook weer sneller.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nu nog wel maar als je internet verbinding straks net zo snel is als een SSD schijf dan niet meer.
Workstation 8quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:49 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Zelf gebruik ik Workstation, maar voor normaal gebruik is Player goed genoeg.
Geloof mij nou maar. Office en je games komen straks allemaal uit de muur.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:55 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om snelheid. En als je internet verbinding zo snel is, is je opslag ook weer sneller.
Goed voorbeeldquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef Armageddon het volgende:
Kijk naar Microsoft Flight nu.
Is "gratis"
Maar doet helemaal niets zonder internet verbinding.
Native apps zullen blijven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar. Office en je games komen straks allemaal uit de muur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |