Hoeft niet, is publiek serienummer door Ms vrij gegeven wat iedereen kan gebruiken voor deze versie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:38 schreef Armageddon het volgende:
Naja , daar is snel een nieuwe fix voor. Daar ben ik niet bang voor.
Is er al een activatie hack trouwens?
Omdat om gebruiksvriendelijkheid te bereiken een hoop beperkt moet worden in de mogelijkheden, anders wordt het zo ingewikkeld. Toen Apple begon hadden ze bijvoorbeeld ook een muis met maar één knop ('anders ziet het er zo ingewikkeld uit voor de mensen'), terwijl een muis met een stuk of 6 knoppen gewoon 10x beter werkt natuurlijk. Mja, dat past weer niet in de gebruiksvriendelijkheid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat kan er nou mis mee zijn dat MS haar producten gebruikersvriendelijker wil maken?.
Volgens mij kon Win8 nog beter met zijn geheugen omgaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Onder de kap zal het wel weer wat beter zijn. Of niet natuurlijk. Dan gewoon lekker 7 blijven draaien.
Dat is natuurlijk helemaal geen gegeven: het is heel goed mogelijk om gebruikersvriendelijkheid te bereiken en nog steeds alle mogelijkheden te bieden (waarvan de expert-features of minder vaak gebruikte opties misschien verder weg liggen).quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:43 schreef MAHL het volgende:
Omdat om gebruiksvriendelijkheid te bereiken een hoop beperkt moet worden in de mogelijkheden, anders wordt het zo ingewikkeld. Toen Apple begon hadden ze bijvoorbeeld ook een muis met maar één knop ('anders ziet het er zo ingewikkeld uit voor de mensen'), terwijl een muis met een stuk of 6 knoppen gewoon 10x beter werkt natuurlijk. Mja, dat past weer niet in de gebruiksvriendelijkheid.
Memory Usage op XP niveau vind ik niet zo interessant en dat zal het ook niet zijn. Een van de nieuwe functies van Windows 8 is dat het de recente en meest gebruikte bestanden in zijn geheugen zet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:46 schreef Catch22- het volgende:
Windowsmemoryusage is op XP nivo
Profielen in de cloud
Metro Interface
2000 was goed, XP werd weer kut gevonden toen het uit kwam.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:47 schreef delano.888 het volgende:
Iedereen weet toch dat je om en om goede-slechte windows hebt.
2000/me: kut
XP: goed
Vista: kut
7: goed
8: kut
enz
Ho ho, XP was pas na SP2 goed, voor die tijd ook crap.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:47 schreef delano.888 het volgende:
Iedereen weet toch dat je om en om goede-slechte windows hebt.
2000/me: kut
XP: goed
Vista: kut
7: goed
8: kut
enz
Vond ik dan wel weer meevallen. XP was best hoogwaardig na SP1.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ho ho, XP was pas na SP2 goed, voor die tijd ook crap.
Ja maar jij bent een autistische computergebruiker.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:49 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Vond ik dan wel weer meevallen. XP was best hoogwaardig na SP1.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een autistische computergebruiker.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef Adames het volgende:
[..]
2000 was goed, XP werd weer kut gevonden toen het uit kwam.
En ME is iets anders dan 2000.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ho ho, XP was pas na SP2 goed, voor die tijd ook crap.
Zegt meer over jouw computer dan over Windows 8.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:57 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Mijn arme computer, helemaal van slag net toen ik Windows 8 afsloot
Duurde liefst 3 minuten eerder hij uitlogde.
Nah.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zegt meer over jouw computer dan over Windows 8.
Deze man snaptquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:05 schreef drbarisart het volgende:
W8 is een stap in de goede richting. Goed dat Microsoft zich meer lijkt te focussen op gebruiksvriendelijkheid en design, want dat gaan gebruikers heel prettig vinden.
En uiteraard zijn de dinosaurussen onder de computergebruikers aan het tegenstribbelen. Die leven nog in het verleden, en willen liever iets dat lelijk is, en complex en omslachtig werkt (god knows why).
Ja want 2 keer klikken in plaats van 1 keer is inderdaad minder omslachtig. En opties verbergen zodat je niet meer op je scherm kunt zien wat er aan opties zijn is inderdaad erg handig maar niet heus.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:05 schreef drbarisart het volgende:
W8 is een stap in de goede richting. Goed dat Microsoft zich meer lijkt te focussen op gebruiksvriendelijkheid en design, want dat gaan gebruikers heel prettig vinden.
En uiteraard zijn de dinosaurussen onder de computergebruikers aan het tegenstribbelen. Die leven nog in het verleden, en willen liever iets dat lelijk is, en complex en omslachtig werkt (god knows why).
Heb je W8 daadwerkelijk zelf getest? Als je niet snapt waarom de ervaren gebruikers liever geen metro interface gebruiken, dan zegt dat veel over jou.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:05 schreef drbarisart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |