Ik ben alleen een purist als ik het nadrukkelijk aangeef in de vraagquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:15 schreef DragonFodder het volgende:
En als SoS een purist is: Live free or die hard.
mainport+1quote:
Zelfs dan bedenk je je nog wel eensquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ben alleen een purist als ik het nadrukkelijk aangeef in de vraag
Ik verdenk Mike.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
Waarom is dit topic overigens gekoppeld aan de trivia topics van vorig jaar en zijn de overige topics van 2012 een geheel eigen reeks
Hmm, wellicht heeft niemand de januari-reeks gekoppeld? Ik heb deze aan de rest van de reeks gekoppeld (dat is altijd wel zo handig) maar blijkbaar januari over het hoofd gezien. Of had deze alleen aan de 2012 reeks gemoeten en niet aan de rest?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
Waarom is dit topic overigens gekoppeld aan de trivia topics van vorig jaar en zijn de overige topics van 2012 een geheel eigen reeks
Lijkt me het handigs ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hmm, wellicht heeft niemand de januari-reeks gekoppeld? Ik heb deze aan de rest van de reeks gekoppeld (dat is altijd wel zo handig) maar blijkbaar januari over het hoofd gezien. Of had deze alleen aan de 2012 reeks gemoeten en niet aan de rest?
-edit-
De 2011-reeks is in feite de gehele reeks, ook alle oude topics zitten daaraan. Zal ik Januari & Februari daar ook bij zetten?
klopt, maar de volgende naam in het rijtje is:quote:
nope, veel makkelijkerquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef Michelangelo2 het volgende:
Acteurs die ook nog een zangcarriere hebben?
nope, veel en veel makkelijkerquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef Michelangelo2 het volgende:
O wacht. Mensen die in zowel de film- en muziekindustrie zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |