abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 maart 2012 @ 11:19:22 #1
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_108578940

quote:
Gisteren plaatsten wij een bericht over een grote aankondiging in de Assassin's Creed-reeks. Echter blijkt dat er vandaag al iets interessants is binnengekomen bij game-site Kotaku: een afbeelding met daarin hints naar de setting van de volgende game in de reeks.

Een medewerker van Best Buy vond deze afbeelding tussen de memo's van het bedrijf en heeft deze naar Kotaku opgestuurd.

Op de afbeelding zien we een man in iets dat lijkt op de welbekende kleding die gedragen wordt door de hoofdpersonage in de eerdere games uit de Assassin's Creed-reeks. Het karakter heeft op zijn rug een boog en een aantal pijlen, daarnaast draagt hij sieraden om zijn nek die doen vermoeden dat het om een indiaan gaat. Op de achtergrond van het plaatje is de Amerikaanse vlag te zien zoals hij eruit zag aan het einde van de 18e eeuw.

Volgens planning zou Assassin's Creed III eind oktober in de winkels moeten liggen.
Bron.

quote:
De setting en het nieuwe hoofdpersonage van Assassin's Creed III zijn uitgelekt. Het spel speelt zich af in het Amerika ten tijde van de Amerikaanse Revolutie. Het hoofdpersonage is van native Amerikaanse afkomst. Zijn naam is nog onbekend.

Nadat er op internet al geruchten waren verschenen die er op wezen dat Assassin's Creed III zich in de Verenigde Staten zou afspelen, lijkt Kotaku het eerste harde bewijs daarvoor opgedoken te hebben. De website heeft een afbeelding bemachtigd waar een figuur op staat die kleding draagt waarin zowel invloeden van indianen als van de Assassins Guild te zien zijn. Het logo van Assassin's Creed III staat groot vermeld boven het personage.

In de kleding van het personage is het herkenbare logo dat de Assassins in vorige Assassin's Creed-games gebruiken tweemaal te zien. Ook lijkt op de linkerarm van de persoon het voor de spelserie kenmerkende hidden blade zichtbaar te zijn. De bekleding van zijn verdere kostuum, de aanwezigheid van de tomahawk in zijn rechterhand en de veren aan de uiteinden van de pijlen op zijn rug wijzen op zijn native american afkomst. Tweakers.net heeft de informatie over het hoofdpersonage en de setting bevestigd gekregen van een betrouwbare anonieme bron.

Het uitlekken van de informatie gebeurt enkele dagen voor de officiële aankondiging van Ubisoft. Volgens Kotaku is de afbeelding naar hen verstuurd door een medewerker van de Amerikaanse winkelketen Best Buy. Diezelfde werknemer wist te vertellen dat Ubisoft de game op 5 maart officieel zal aankondigen. Op de Facebookpagina van de spelserie liet Ubisoft weten dat er binnen enkele dagen een grote aankondiging aan zat te komen.
Bron.

quote:
Uitgever Ubisoft heeft het actiespel Assassin's Creed III officieel aangekondigd. Het spel speelt zich af tijdens de Amerikaanse Revolutie en draait om het nieuwe hoofdpersonage Connor. De game is het grootste project van Ubisoft ooit.

Ubisoft heeft maandag officieel bevestigd dat Assassin's Creed III later dit jaar zal verschijnen. Het spel speelt zich af ten tijde van de Amerikaanse Revolutie. Het hoofdpersonage, genaamd Connor, is van half Britse, half indiaanse afkomst. Connor belandt in zijn strijd met de Tempeliers tussen de vechtende Britse troepen en Amerikaanse legers, die aangevoerd worden door George Washington.

Uit de trailer blijkt dat Washington zelf ook in het spel zit. Ook is te zien hoe Connor over takken rent en zich via bomen razendsnel voortbeweegt. Daarnaast is in de video te zien dat Connor, in tegenstelling tot voorgangers Ezio en Altaïr, met een wapen in elk van zijn handen kan vechten. Connor richt zich in de trailer op de Britse soldaten, wat zou kunnen betekenen dat hij in het spel aan de kant van de Amerikanen staat. In een verklaring stelt Ubisoft dat Connor in zijn avonturen zowel aan het front als in de koloniale steden zal rondwandelen. De uitgever heeft nog niet verteld welke steden dat zijn.

Ubisoft heeft bekendgemaakt dat Assassin's Creed III op 31 oktober in de winkels zal liggen. Behalve voor de pc, Xbox 360 en de PlayStation 3 verschijnt het spel ook voor Nintendos nieuwe console WiiU. Assassin's Creed III is al bijna drie jaar in ontwikkeling en wordt door Ubisoft Montréal samen met zes andere studio's gemaakt. Het bedrijf spreekt in de verklaring van zijn 'grootste project ooit'.
Bron.

quote:
Ubisoft is hard aan het werk om Assassin's Creed III naar de Wii U te brengen. Ook hebben ze bekend gemaakt dat Assassin's Creed III in het bezit is van een dubbele productiewaarde vergeleken met de rest van hun spellen.

Assassin's Creed III wat hoofdzakelijk bij Ubisoft Montreal in ontwikkeling is met de hulp van 6 kleinere interne studio's, zal met een nieuwe engine genaamd 'Ubisoft-Anvilnext' een doorbraak betekenen op het gebied van graphics, betere modellen en artificiële intelligentie.
Bron.

Previews:
http://games.fok.nl/previ(...)sin-s-creed-iii.html
http://www.thesixthaxis.c(...)s-creed-iii-preview/
http://www.vg247.com/2012(...)-gets-first-showing/
http://tweakers.net/reviews/2543/assassins-creed-iii.html
Kan niet wachten *O*.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bart op 27-03-2012 10:51:17 ]
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 1 maart 2012 @ 11:19:57 #2
256666 leeell
I know you're lonely
pi_108578955
Boh fucking vette setting _O_
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_108578975
Ik ken iemand die hem vandaag gaat zien/spelen *O*
pi_108578977
inb4 de assassin weer vet overpowered is. Misschien krijgt hij dit keer een portable gattling gun oid.

.. maar misschien ook niet, ik ben benieuwd.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_108579010
Ben ik de enige die de tekening gay vindt? Verder wel gave setting waarschijnlijk.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2012 @ 11:22:35 #6
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_108579024
De enige setting waarvan ik hoopte dat ie het niet zou worden.
PSN: ardpsiko
  donderdag 1 maart 2012 @ 11:30:28 #7
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_108579305
Geen grote steden...
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 1 maart 2012 @ 11:40:11 #8
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_108579641
Overigens, hoe de kan het hoofdpersonage een native American zijn? 1511-1776 is op zich lang genoeg om het kind of kleinkind etc. van Ezio om ergens bij Indianen een kind te krijgen. Maar Desmond ziet er verder gewoon blank uit, niks geen spoor van Indiaans bloed te vinden.
Ok stelletje hokboeren
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2012 @ 11:43:20 #9
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_108579726
Andere tak van de stamboom?
pi_108579822
Ezio en Altair zijn ook geen famillie, het idee schijnt te zijn dat vele bloedlijnen samen komen in Desmond en dat hij daarvoor overpowered is.

Het hele verhaal is zowiezo erg zwak.. heel die science fiction troep hadden ze er nooit in moeten stoppen, en het hele tempeliers plot rammelt aan alle kanten. Alsof ze nooit iets gelezen hebben over de tempeliers maar de naam wel leuk vonden klinken.

En nu in deel 3 zal er waarschijnlijk extra veel content met Desmond zijn.. saai. Het gaat mij gewoon om de historische settings.

Minder klimmen in dit 3e deel is overigens niet eens zo slecht.. ik werd die onlogische klim puzzels nogal zat in de laatste paar games. vooral aan het einde van brotherhood werd dit erg irritant.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2012 @ 12:02:45 #11
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_108580345
Ik vond de klimpuzzels wel goed te doen, vooral ook vanwege de locaties. Veel beter dan de stukjes in de Animus met Desmond, Tetris en de bijbehorende gare besturing.

Desmond heeft wel potentie, maar hij is nogal achtergebleven in de personage ontwikkeling vergeleken met zijn voorouders. Daar mag van mij wat aan gedaan worden, maar dan beter speelbaar dan hoe ze het in Revelations hebben gedaan.
  donderdag 1 maart 2012 @ 18:38:02 #12
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_108594452
Maar is het nou de Amerikaanse Revolutie of de Burgeroorlog?
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:07:43 #13
313438 LukaLaban
The Professional
pi_108595790
Officiele boxart nu ook bekend:

Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
pi_108596736
Oke ik neem de gayopmerking terug O+
pi_108598141
Hebben :9~
Leuk onderwerp, benieuwd naar de eerste beelden!
- edit: minder klimmen?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_108598223
Hier iets meer beeld op de cover van Gameinformer:

http://www.gameinformer.c(...)-39-s-creed-iii.aspx

Ziet er iig naar uit dat je wat bergen kunt beklimmen :P Al heeft het wel een wat Red Dead Redemption sfeertje zo met die besneeuwde bergen.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2012 @ 20:13:05 #17
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_108598959
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef padlarf het volgende:
Maar is het nou de Amerikaanse Revolutie of de Burgeroorlog?
Revolutie want Redcoats.
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:18:06 #18
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_108599197
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef Compatibel het volgende:
- edit: minder klimmen?
De grootste stad telt nog geen 30.000 inwoners...
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:18:33 #19
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_108599220
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:13 schreef ardi het volgende:

[..]

Revolutie want Redcoats.
Ja ik was in de war gebracht door wat reacties op fok games
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 1 maart 2012 @ 21:20:06 #20
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_108602459
quote:
11s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:19 schreef Bart het volgende:
Kan niet wachten *O*.
+1
Assassins Creed _O_
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_108602732
Best interessant aan welke zijde de Assassin komt te staan. In die tijd werden de Templars de Freemasons en aan de zijde van de Amerikanen revolutionairen zaten enkele bekende Freemasons zoals Benjamin Franklin. Deze zou later 1 van de Founding Fathers zijn die o.a. de declaratie van onafhankelijkheid zou ondertekenen.

Interessant, interessant allemaal...
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_108606543
Ik ben nu al verkocht. Wat een vette setting _O_ .
  donderdag 1 maart 2012 @ 23:00:36 #23
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_108608083
Wel dapper dat ze zo'n ongelofelijke stijlbreuk aandurven, dat wel.
Ok stelletje hokboeren
pi_108608341
Hm, moet hem hebben. Alhoewel ik hoop dat het niet teveel met geweren etc wordt, hou toch meer beetje van het stealth gaan, maar beetje erg vroeg om daarover nu al te oordelen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2012 @ 23:18:34 #25
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_108608866
En dat ze maar flink even aan de multiplayer werken om bugs er uit te halen. Dat loopt nog niet helemaal vlekkeloos in Revelations.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')