Ik vond de vorige delen prima spelen met toetsenbord+muis. Controllers vind ik nooit fijn behalve bij PES/FIFAquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:32 schreef iScrim het volgende:
Gotverdomme, ze zeggen dat je alleen met een controller optimaal kan genieten als je een pc gebruiker bent, toetsenbord en muis is ook een optie maar dat is lang niet zo fijn als met een controller, volgens Ubisoft.
Ze willen niet een besturing ervoor ontwerpen...
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:41 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik vond de vorige delen prima spelen met toetsenbord+muis. Controllers vind ik nooit fijn behalve bij PES/FIFA
Volgens Ubisoft he. En je hebt idd gelijk!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:41 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik vond de vorige delen prima spelen met toetsenbord+muis. Controllers vind ik nooit fijn behalve bij PES/FIFA
Ik wilde deze posten maar je bent me voor. Leuk gevonden.quote:
Dit, ik kan me AC niet echt voorstellen in Amerika..quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:22 schreef ardi het volgende:
De enige setting waarvan ik hoopte dat ie het niet zou worden.
Ik heb hem wel besteldquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:19 schreef Romanus het volgende:
Zal ik de special edition met de figurine kopen?
(bericht hierboven mag verwijderd worden, ik was de edit-knop vergeten)
Ik vind hem ook niet zo goed als AC: Brotherhood. Ze zouden die gun en bommen er niet in gedaan hoeven te hebben. Dat voelt echt te statisch aan; als ik wachters wil afleiden dan pleur ik wel een lichaam van het dak af.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben ik de enige die Revelations echt niet pakkend vindt? Ik speel steeds 1 doel tussendoor, maar vind het vervelender worden dan AC1... Terwijl ik AC1, AC2 en AC2: Brotherhood in 1 ruk uitspeelde in een week? (kan wel met mijn ludevedu te maken hebben, maar toch)
En dat is maar goed, ik heb liever in 1 keer een gelikte game dan 20 updates met allemaal fixes.quote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef Tijntje83 het volgende:
Ja, het spel is stiekem al lang af alleen willen ze het nog niet uitbrengen.
Net uitgespeeld en miste qua gevoel voornamelijk wel iets, maar ik heb het toch weer met veel plezier uitgespeeld. Al merk ik wel dat ik bij de vorige delen nog zin had in het vinden van alle veren en dergelijke en dat ik het in Revelations wel geloofquote:Op woensdag 11 april 2012 12:01 schreef padlarf het volgende:
Kritiek op Revelations is prima, maar dat wordt soms wel erg ver doorgetrokken inderdaad. Vond Revelations leuker om te spelen dan AC1.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:22 schreef ardi het volgende:
De enige setting waarvan ik hoopte dat ie het niet zou worden.
Dat vond ik in Revelations juist te makkelijk, voordat ik het uitgespeeld had, had ik alles al gevonden.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net uitgespeeld en miste qua gevoel voornamelijk wel iets, maar ik heb het toch weer met veel plezier uitgespeeld. Al merk ik wel dat ik bij de vorige delen nog zin had in het vinden van alle veren en dergelijke en dat ik het in Revelations wel geloof
Was sowieso weinig denkwerk nodig. Of had ik het niveau hoger kunnen zetten? Nu was het 'Vind de opening' om vervolgens een spoor naar de opening te krijgen. Maar genoeg over Revelations. Ik kijk iig weer uit naar het volgende deel en heb er vertrouwen in dat er een goed alternatief komt voor het gemis van hoge gebouwen en dergelijke.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat vond ik in Revelations juist te makkelijk, voordat ik het uitgespeeld had, had ik alles al gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |