als je alleen hier bent om het spel af te zeiken vraag ik me af wat je hier doet? Multilayer is een optie, wat in houd dat je het niet HOEFT te spelen als je het niet wilt..quote:Op maandag 26 maart 2012 15:28 schreef Captainp00face het volgende:
Oh joepie, een multiplayer, want die waren natuurlijk zo goed in de voorgaande delen.
straks krijgen we ook nog day 1 DLC.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:32 schreef padlarf het volgende:
Pfff, al die collector editions. Doe normaal en zorg eerst maar eens dat je een degelijk spel aflevert.
Waarom zou ik niet over de multiplayer mogen zeiken? Ik vind het nou eenmaal zonde dat ze zich niet volledig op de singleplayer richten. AC heeft geen multi nodig.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:28 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
als je alleen hier bent om het spel af te zeiken vraag ik me af wat je hier doet? Multilayer is een optie, wat in houd dat je het niet HOEFT te spelen als je het niet wilt..
oké daar heb je een punt iddquote:Op maandag 26 maart 2012 16:39 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet over de multiplayer mogen zeiken? Ik vind het nou eenmaal zonde dat ze zich niet volledig op de singleplayer richten. AC heeft geen multi nodig.
oeh ik hoop een leuke previewquote:Op maandag 26 maart 2012 17:25 schreef Cyberia18 het volgende:
En afgaande op een tweet van Push Square hebben ze de game zelfs al mogen spelen...
Over iets langer dan een half uur weten we meer.
http://www.computerandvid(...)s-editions-revealed/quote:There are three in total, and they're available exclusively in Europe, Middle East and Africa territories for Xbox 360, PS3 and PC. Here are all the details:
Nee geen appel. Is meer zoiets als een scepter of een kroon, een symbool van koninklijke macht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:31 schreef Romanus het volgende:
Dit gaat eigenlijk niet over AC3 maar ik zag in mijn geschiedenisboek een afbeelding van Karel de Grote. In zijn hand heeft hij een bolvormig voorwerp. Zou dit een 'apple' kunnen zijn
[ afbeelding ]
Ik dacht al zoiets, het zou anders wel baas zijn geweestquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee geen appel. Is meer zoiets als een scepter of een kroon, een symbool van koninklijke macht.
http://en.wikipedia.org/wiki/Globus_cruciger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |