straks krijgen we ook nog day 1 DLC.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:32 schreef padlarf het volgende:
Pfff, al die collector editions. Doe normaal en zorg eerst maar eens dat je een degelijk spel aflevert.
Waarom zou ik niet over de multiplayer mogen zeiken? Ik vind het nou eenmaal zonde dat ze zich niet volledig op de singleplayer richten. AC heeft geen multi nodig.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:28 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
als je alleen hier bent om het spel af te zeiken vraag ik me af wat je hier doet? Multilayer is een optie, wat in houd dat je het niet HOEFT te spelen als je het niet wilt..
oké daar heb je een punt iddquote:Op maandag 26 maart 2012 16:39 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet over de multiplayer mogen zeiken? Ik vind het nou eenmaal zonde dat ze zich niet volledig op de singleplayer richten. AC heeft geen multi nodig.
oeh ik hoop een leuke previewquote:Op maandag 26 maart 2012 17:25 schreef Cyberia18 het volgende:
En afgaande op een tweet van Push Square hebben ze de game zelfs al mogen spelen...
Over iets langer dan een half uur weten we meer.
http://www.computerandvid(...)s-editions-revealed/quote:There are three in total, and they're available exclusively in Europe, Middle East and Africa territories for Xbox 360, PS3 and PC. Here are all the details:
Nee geen appel. Is meer zoiets als een scepter of een kroon, een symbool van koninklijke macht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:31 schreef Romanus het volgende:
Dit gaat eigenlijk niet over AC3 maar ik zag in mijn geschiedenisboek een afbeelding van Karel de Grote. In zijn hand heeft hij een bolvormig voorwerp. Zou dit een 'apple' kunnen zijn
[ afbeelding ]
Ik dacht al zoiets, het zou anders wel baas zijn geweestquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee geen appel. Is meer zoiets als een scepter of een kroon, een symbool van koninklijke macht.
http://en.wikipedia.org/wiki/Globus_cruciger
Bazenheader! Eens kijken of ik binnenkort de OP ook eens kan opmooienquote:
Volgens mij wordt het vetquote:Kan niet wachten op deze game, de vorige delen helemaal kapot gespeeld en ben wel erg benieuwd wat dit deel brengt, vooral op gameplay gebied.
Roep maar als je nog wat nodig hebtquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Bazenheader! Eens kijken of ik binnenkort de OP ook eens kan opmooien.
Idem, ik was eerst skeptisch vanwege de setting, maar dat is ondertussen wel bijgedraaid!quote:[..]
Volgens mij wordt het vet.
Kom je overal tegen, maar apple plus staf: niet voor niets gekozen, vaak in handen van leiders.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:31 schreef Romanus het volgende:
Dit gaat eigenlijk niet over AC3 maar ik zag in mijn geschiedenisboek een afbeelding van Karel de Grote. In zijn hand heeft hij een bolvormig voorwerp. Zou dit een 'apple' kunnen zijn
[ afbeelding ]
Ja en het is door het team gemaakt van AC1 en AC2. Ik vond Brotherhood en Revelations ook een stuk minder dan AC2. Maar AC3 ziet er geweldig uitquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:17 schreef Captainp00face het volgende:
Mwah, volgens mij waren ze al met 3 bezig toen 2 net uit was? Ik heb namelijk het idee dat Brotherhood en Revelations nogal haastig in elkaar zijn gezet. Vond ze beide niet rete interessant.
Alleen Revelations heb ik inderdaad ook uit verveling laten liggen.
1. Wanneer AC III de gold status heeft bereikt is het spel drie jaar in ontwikkeling geweest. Ter vergelijking: Brotherhood en Revelations hadden een ontwikkeltijd van 1 jaar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Revelations is ook kut..
Daarom nog al sceptisch over deze..
2 en brotherhood geweldig.
1 is mwah maar leuk om te spelen..
Rev is echt een draak van een game oa door dat gezeik er omheen met gebieden verdedigen.. En de kleine maar toch vervelende verandering in de besturing.. Eerst AC die ik uit verveling niet uitgespeeld heb..
Ben daarom ook niet gerust over deeltje 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |