Dit idd. Past vast wel binnen het verhaal, maar pak dan gewoon het achter de schermen van beide wereldoorlogen, als steden New York, Londen, Moskou en Parijs.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:22 schreef ardi het volgende:
De enige setting waarvan ik hoopte dat ie het niet zou worden.
Een game kopen voor de SP en dan denken dat de MP op rolletjes looptquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:18 schreef ardi het volgende:
En dat ze maar flink even aan de multiplayer werken om bugs er uit te halen. Dat loopt nog niet helemaal vlekkeloos in Revelations.
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:55 schreef Skillstorm het volgende:
Wat? Ik kreeg een e-mail en deze link zat er in:
http://assassinscreed.ubi.com/ac/nl-NL/
SERIEUS DIT?!
Ik heb Revelations nog niet eens, gaan ze serieus over 3 dagen als AC 3 releasen?....
Ja? Op welke locaties in de VS mogen we allemaal spelen danquote:
Native American = indiaanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee Reve faalt en dit zou wel een countdown voor een trailer zijn.
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een neger
Het aantal bugs was, in mijn ervaring, in de multiplayer toegenomen vergeleken met Brotherhood. Ik weet niet wat ze gedaan hebben. maar ze kunnen beter. Singleplayer was ook niet echt vlekkeloos overigens.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Een game kopen voor de SP en dan denken dat de MP op rolletjes loopt!
Ik moet Revelations nog doorspelen, dit weekend maar eens voor zitten...
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:13 schreef Bombvis het volgende:
Balen, site van ROFLOL ligt eruit, had het graag gezien
Dank jequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:16 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeer jammer dat ze deze setting gekozen hebben
Had liever frankrijk gezien.
Dit doet me denken aan RDR
US fappers krijgen hun zin weerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:14 schreef drumstickNL het volgende:
meh, wat doen assassins daar anyway? Zoveel goeie settings en dan kiezen ze weer voor de setting waarmee ze denken het meeste publiek aan te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |