Mycom is betrouwbaar. Prijs kan natuurlijk altijd een typfout zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:21 schreef EpicKnife het volgende:
Ik wou de Join or Die edition voor de pc halen maar dit vind ik wel verdacht goedkoop haha ;p
http://www.mycom.nl/Produ(...)Collector-Ed/1352190
Is het betrouwbaar?
Het is ook zo moeilijk..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:05 schreef Nativism het volgende:
Heb er zin inWanneer komt het spel uit voor de PC?
Bedankt, zelfs al bedoelde je het niet zoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het is ook zo moeilijk..
http://bit.ly/PV1p5q
Er staat 30 oktober?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:12 schreef delano.888 het volgende:
Faal van mijn kant: het 2e linkje klopt niet(het is 23 nov)
Goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:35 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Er staat 30 oktober?
Oh ik zie het. Godverdomme >.>
Vraagje, ik heb nooit voorgande AC's gespeeld maar ben van plan het op de pc te spelen. Hoe zit de multiplayer?
Dat, plus vliegtuigen besturen en skateboarden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:10 schreef EpicKnife het volgende:
Wat kun je nou allemaal? Free roam, met friends mensen backstabben, PvP World of Warcraft MMORPG nolife grinding mobs shit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mad George Washington DLC.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
Wat bedoel je met settingquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:22 schreef ardi het volgende:
De enige setting waarvan ik hoopte dat ie het niet zou worden.
Ah duidelijk, bedanktquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:24 schreef Bart het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Setting_(narrative)
Vind ik ook gaar ja, vooral omdat het verder gaat waar de game is opgehoudenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:14 schreef CoExist het volgende:
DLC aankondigen voor dat de game überhaupt verschenen is...Las ook al iets over een seizoenspas voor ACIII. Wel een beetje een fail van Ubisoft.
Ik ook maar nu ik dit zie geef ik het een kansquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:22 schreef ardi het volgende:
De enige setting waarvan ik hoopte dat ie het niet zou worden.
njoah het ziet er wel vet uit; had echter wel graag een toffere setting gezien. Oh wellquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook maar nu ik dit zie geef ik het een kans
Weer?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:11 schreef Jivis het volgende:
Het is jammer dat het zich weer in Noord-Amerika moet afspelen, dat hebben wel al zo vaak gezien. Liever weer een Europese locatie; Parijs tijdens de revolutie of Londen had ik heel erg tof gevonden.
Maar desondanks kan ik niet wachten op drie.
Gast, ik heb het over games in het algemeen. Denk eens na voor je iets post.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weer?
Dus de vorige games:
Florence/Venetië/Rome/Istanbul liggen volgens jou allemaal in noord Amerika?
Misschien toch wat aan je topografie doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |