Je hebt weer een leuke ervaring erbij en ik was een beetje jaloers toen ik sommige plekjes in Barcelona terug zag.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
En slapie. Weer in eigen bed.
Waren erg leuke afgelopen dagen, eigenlijk. Veel persinterviews gedaan in vergelijking met voorgaande jaren, weer een nieuwe ervaring. Werk en genieten gaan zeker samen.
Eigenlijk maar één teleurstelling: de kabelbaan was in onderhoud.... dat bewaar ik dus dan voor een volgende keer.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt weer een leuke ervaring erbij en ik was een beetje jaloers toen ik sommige plekjes in Barcelona terug zag.
Ik denk dat je aardig in de buurt komt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Vork; even boos worden is goed. Ik heb mijn vriendin die is gedumpt zowat gesmeekt om boos te worden want zij bleef lief en probeerde het perfecte gezinnetje te blijven terwijl dat die jongen alleen maar meer benauwde.
Daarna moet je proberen er boven te staan. Het is haar schuld dat ze niet met jou heeft gecommuniceerd en dingen heeft gedaan en zij zal zich echt wel schuldig gaan voelen. Ook zonder dat je haar voor rotte vis uitmaakt. Dat jij boos werd deed haar echt wel wat, ook al denk jij misschien van niet. Ze vond waarschijnlijk dat je daar recht op had omdat zij iets fouts had gedaan.
Netjes van je en ja..wij hebben haar wel eens ontmoet. :0quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:19 schreef Vork het volgende:
Ik wil er eigenlijk ook niet zo veel meer over kwijt. blijft toch een openbaar forum, sommige mensen hier hebben haar ook wel eens ontmoet, ze zou er zelf ook nog vrij gemakkelijk bij kunnen komen en het is niet netjes naar haar toe.
Je mag langskomen als je wilt!quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:25 schreef Vork het volgende:
Ik moest net nog denken dat P van´t weekend nog voorstelde dat ik me, vanwege het feit dat ik mijn keuken een paar dagen niet kan gebruiken, beter bij mensen uit kon nodigen om te komen eten. Nu doe ik dat dus ook, alleen niet vanwege de keuken
Toen jij hapte zat ik al in de autoquote:Op donderdag 1 maart 2012 07:02 schreef Bluezz het volgende:
IkIn een lekker kommetje havermoutyoghurt
Tis weer vroeg dag, lekker wakker worre hier met een heel leger vogeltjes
Sorryquote:Op donderdag 1 maart 2012 07:57 schreef Vork het volgende:
Dat is aardig. Het nadeel van jullie is dat iedereen zo ver weg woont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel verder fietsen dan ik dachtquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Wandelen in Twente is ook een optie Vork![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:05 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is wel verder fietsen dan ik dacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |