abonnement Unibet Coolblue
pi_109306416
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109306451
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:04 schreef Flanxx het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daar zat ik ook op te hopen :P
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:23:11 #253
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109306888
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:04 schreef Flanxx het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit denk ik ook :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KuikenGuppy
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:25:29 #254
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109306965
Uitzending is geweest, spoilertags hoeven niet meer.

Anyway, ik ben halverwege zo'n beetje in slaap gevallen, straks nog maar een keer proberen :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_109307560
Jenna gaf een soort van tshirt aan die persoon daar aan tafel. Ik heb iig niemand op het feest ermee gezien.
En ik vind die black swan eigenlijk wel echt op de moeder van Hannah lijken! De mond en kin lijkt dunner dan die van Melissa..? Maar aan de andere kant denk ik ook niet dat Hannah haar eigen moeder niet zou herkennen. Misschien was het wel Vivian.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:46:56 #256
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109307648
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:44 schreef Markeerstift het volgende:
Jenna gaf een soort van tshirt aan die persoon daar aan tafel. Ik heb iig niemand op het feest ermee gezien.
En ik vind die black swan eigenlijk wel echt op de moeder van Hannah lijken! De mond en kin lijkt dunner dan die van Melissa..? Maar aan de andere kant denk ik ook niet dat Hannah haar eigen moeder niet zou herkennen. Misschien was het wel Vivian.
Dat laatste dacht ik ook :).
Maar dan zouden meer mensen er vanaf weten, toch? Van Vivian bedoel ik?
KuikenGuppy
pi_109307733
1
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:46 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat laatste dacht ik ook :).
Maar dan zouden meer mensen er vanaf weten, toch? Van Vivian bedoel ik?
Ja klopt maar het zou wel weer passen bij Black Swan, Vivian de donkere versie van Ali?
pi_109307859
Wat een mindfuck allemaal, Marlene King kan van mijn part echt even oprotten. 'Ja, het is anders dan in de boeken, blablabla' wat een gezeik. Het wordt vast zoals de boeken, wat ik ergens echt jammer vind want dan ken ik het verhaal al wel voor een groot deel. :')
XO till we overdose
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:52:45 #259
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109307877
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:52 schreef ovoxo het volgende:
Wat een mindfuck allemaal, Marlene King kan van mijn part echt even oprotten. 'Ja, het is anders dan in de boeken, blablabla' wat een gezeik. Het wordt vast zoals de boeken, wat ik ergens echt jammer vind want dan ken ik het verhaal al wel voor een groot deel. :')
Yep, het lijkt er erg op dat ze toch die kant op gaan.
KuikenGuppy
pi_109307926
Ik ben zelf gestopt na die vier boeken omdat ik het niet meer leuk vond, misschien met de serie ook maar doen dan.
pi_109307982
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:52 schreef Burdie het volgende:

[..]

Yep, het lijkt er erg op dat ze toch die kant op gaan.
Dat vind ik echt kut gewoon. Was veel spannender geweest als ze een onvoorspelbare season finale hadden gemaakt met Wren/Ezra ofzo.
XO till we overdose
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:57:22 #262
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109308064
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:55 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Dat vind ik echt kut gewoon. Was veel spannender geweest als ze een onvoorspelbare season finale hadden gemaakt met Wren/Ezra ofzo.
Het is toch een tienerserie? ;)
KuikenGuppy
pi_109308280
-A
*Aria sent Ezra a text from an unknown number and the phone was clearly displayed in a shot.
*Aria cancelled on her plans with Ezra to stay with Holden because it was her plan. She sent her dad the note from ‘A’ and planned to not be caught with Ezra.
*Aria is the only liar not to have had a ‘near death experience’ or a real encounter with ‘Ali’.
*Aria was texting throughout the masquerade ball and was talking to an unknown person that the viewers were unable to see.
*Aria was the first person to see the person in the ‘black swan’ outfit and say ‘who’s that’ before they even knew to look for a person in a black swan outfit.
*Aria showed her darker side whilst being confronted by Ella about Ezra. She turned on her family in an instant; what is Aria capable of? Even she said ‘Sometimes you have to lie to your friends..’
*Why did Aria choose to wear Vivian’s coat?
*Aria is the only liar ‘shhing’ in the intro
*Aria was the only one that received a note from -A in the invite.
*Aria hasn;t been physically harmed or touched by ‘A’
*A didn’t start terrorizing the girls until Aria got back from Iceland.
*Jason also seemed to think something was up with Aria, because the girls found countless pictures of her in his shed one night.
*Aria openly admitted to being A to perhaps throw people off, reverse psychology.
*Aria has a key to Ezra’s apartment and so access to his typrewriter. Many of the notes have been if not texted, written using a typewriter. Typrewriters aren’t exactly common..
*Aria said all too quickly that she knew a shortcut to the viewpoint where Mona and spencer were.
*Aria was the only one that screamed at Hanna to not hit Mona with the car. She needs Mona. A needs Mona. They’re all in it together?
*Is Aria the black swan?
http://i188.photobucket.c...6_939972_1808365436_n.jpg
* In the doll shop in ‘If these dolls could talk’ the little psychic boy mentions how the Woman after Alison had ‘long brown hair, like yours’. Now even though the shot cuts to Spencer, he could mean Aria, as the lady then tells him to stop talking. Coincedence? Maybe.
*Aria was all too insistant in wanting to talk to Duncan to find out what he knew about Vivian. Why did she want to be alone? To be there to stop him if he knew too much?
*’A’ couldn’t be watching the liars 24/7 and so ‘A’ must have helpers. One of these helpers could easily be Aria. She seems to have the easy end of it all and is not there a lot of the times when things go down with A..
*Aria said herself [out of context] A is for Aria..
*Aria seems to be the one that the other liars often tell their secrets too. Hanna tells Aria. Spencer tells Aria. Emily tells Aria. They even said so themselves, Aria is the best at lying..
*In the cafe with Dr Sullivan, when A blackmailed her, the waitress mentions ‘pretty eyes’ - this cannot be Jenna so again, possibly Aria.
*The episode was called ‘unmasked’ and the only person who was unmasked was Aria as Ezra asked to see her whilst they danced.
*In a season 2 promo picture, Aria has chains around her ankles whereas the other liars don’t, perhaps signifying she is guilty of something.
*Aria’s doll from ‘A’ says ‘make Jackie go away’ - this isn’t a threat, more like giving Aria a helping hand to get Ezra to herself and it will be highly beneficial to Aria.
*Aria either rolled her eyes or did some strange eye movement whilst dancing with Ezra..insignificant maybe, but weird??
http://i188.photobucket.c...61dj2FUn1qb9v25o1_500.jpg
*I think Aria has a resemblance to Vivian Darkbloom..
*Whatever A does it usually just hurts those around A or it benefits Aria.. it doesn’t directly harm her.
*Arias was no where to be seen when Hanna, Spencer and Emily were inside the creepy doll house/shop.
There are a lot more but it’s almost 2am and I have work in the morning. Add more if you can think of any? I’m not saying Aria is A but I think she has more to do with it than we first thought.

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, aria mag niet A zijn of A helpen ;(
XO till we overdose
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:05:19 #264
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109308356
Je plaatjes doen het niet.



en

KuikenGuppy
pi_109308466
Oh sorry :P maar als Aria ook een helper van A zou zijn of A, dan ga ik echt huilen
XO till we overdose
pi_109308478
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:08 schreef ovoxo het volgende:
Oh sorry :P maar als Aria ook een helper van A zou zijn of A, dan ga ik echt huilen
nee, dat zou voor mij alles goed maken :P
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_109308509
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:09 schreef Sooph het volgende:

[..]

nee, dat zou voor mij alles goed maken :P
Ik vind Aria de leukste van allemaal :'(
XO till we overdose
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:11:21 #268
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109308543
Zou best raar zijn dat ze dan zichzelf een smsje stuurt:

"Maybe he fools around with students all the time. A lot of teachers do. Just ask your dad. -A"
KuikenGuppy
pi_109308982
Ook dat zou bruut zijn :D, ik vind alles best, zolang ze maar afwijken van het boek met dat stomme tweelinggedoe.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:34:48 #270
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_109309301
Ik vroeg me al wel af tegen wie ze inderdaad stond te praten en hoe zij al wist dat het de Black Swan outfit moest zijn, stond er alleen niet zo diep op stil! :D

(Zeker aangezien het telefoon bereik in dat hotel/motel toch zo slecht was, hoe had dat dan al doorgestuurd kunnen worden?)
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:40:58 #271
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109309508
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik vroeg me al wel af tegen wie ze inderdaad stond te praten en hoe zij al wist dat het de Black Swan outfit moest zijn, stond er alleen niet zo diep op stil! :D

(Zeker aangezien het telefoon bereik in dat hotel/motel toch zo slecht was, hoe had dat dan al doorgestuurd kunnen worden?)
Ik denk gewoon dat ze naar verdachte figuren aan het zoeken waren, niet per sé naar de Black Swan.
Ik denk tevens dat - als Mona een hulpje van A was - het niet A. is in een Black Swan kostuum, omdat Mona degene was die deze opmerking maakte.
Ook komt de jurk van Aria totaal niet overeen met die op de tekeningen.
KuikenGuppy
pi_109315279
Ik vond het wel een toffe aflvering hoor, nee veel wijzer zijn we niet maar dat had ik ook niet verwacht :')
pi_109317948
:') wat een kut aflevering ook :')

Zoveel vragen, zo weinig antwoorden. Ik heb toch het idee dat de echte A een man is, toen hij binnen kwam in die badkamer (wat deed ie daar eigenlijk :') ), en toen ie door dat gaatje keek, toen Jenna iets aan hem gaf. Ik heb gewoon constant het idee dat het een dude is :P

Wat een anti climax ook :') Ik vond het wel grappig hoe ze de hele aflevering iedereen verdacht probeerde te maken zodat het zo verwarrend werd :P Toen Mona die kauwgom aanbood had ik haar al in de gaten maar ik heb nooit gedacht dat ze A was. Ik dacht steeds; er zal nog wel iets gebeuren :')

Tsja Maya ben ik niet rouwig om, had niks met haar. Ik dacht ook nog ff dat dat ene meisje bij Emily (hoe heet ze ook weer?) er iets mee te maken had en dat ze Maya vermoord heeft omdat ze jaloers was.

Dus....niks wijzer :')
pi_109318843
Paige? :P
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_109318929
Die ja :P Waar kwam die nou weer vandaan? Maarja deze aflevering werd iedereen verdacht gemaakt dus het hoeft niks te zijn :P Vond het ook een beetje apart dat Dr. Sullivan weer terug was.

Zouden volwassen mensen zich lenen voor een tiener? Tenzij ze gechanteerd worden natuurlijk :P
  dinsdag 20 maart 2012 @ 17:51:00 #276
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109320059
Lucas was ook ineens terug :P
KuikenGuppy
  dinsdag 20 maart 2012 @ 17:51:25 #277
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109320085
En hoe wist Toby dr. Sullivan te vinden?
KuikenGuppy
pi_109320606
Wat een vreemde finale!

Mona is dus het hulpje van A. Net als in de boeken.

Maar nu hebben wij, de kijkers, door dat eigenlijk het verhaal van de boeken wordt gevolgd..
Dan zullen ze toch niet verder gaan met die verhaallijn?
Want dan gaan ze kijkers verliezen i guess.
pi_109322323
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 17:51 schreef Burdie het volgende:
Lucas was ook ineens terug :P
creep
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_109334474
Maar lucas heeft ze toch ook een keer al achtervolgd in zo'n tuincentrum? Ik denk dat het meerdere hulpjes zijn die voor A werken! Sowieso bizar die -A en A- .

Ik ga het helemaal opnieuw bekijken :D
pi_109334522
Teh voeck? :')
Ja doei.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 22:23:20 #282
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109335132
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 22:11 schreef Chezzeel het volgende:
Maar lucas heeft ze toch ook een keer al achtervolgd in zo'n tuincentrum? Ik denk dat het meerdere hulpjes zijn die voor A werken! Sowieso bizar die -A en A- .

Ik ga het helemaal opnieuw bekijken :D
-A en --A.
Ik kijk het ook opnieuw ;)
KuikenGuppy
pi_109336294
Ik moet het ook ff opnieuw kijken allemaal :P
  dinsdag 20 maart 2012 @ 23:57:38 #284
330855 ejiraM
for the greater good
pi_109340676
Ik weet ook nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden :') Had eigenlijk sowieso verwacht dat we allemaal nog tot het volgende seizoen zouden "denken" dat Mona écht A was. Verwachtte echt niet dat dat nu al bekend werd :o
En is Mona wel echt gek, of was dat in scène gezet? Moet m echt nog maar eens terugkijken met ondertiteling erbij :P

Oh, ik weet trouwens niet zeker of speculaties tussen eventuele overeenkomsten tussen boek en serie nou in spoilers moeten of niet :? Voor de zekerheid;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  woensdag 21 maart 2012 @ 02:25:39 #285
130755 Kinga
versier hier
pi_109342811
Ah, ze zijn dus met de 1e A gegaan zoals in het boek. A's hulpje dus. Dikke vette hint die laatste scene met Mona en wie de echte A is wel. Ze volgen gewoon het boek, nice.
pi_109344125
Marlene King answers some questions
sp3mily:

So we know who “A” is. Now what?

A central mystery of Pretty Little Liars may have been solved, but executive producer Marlene King says that the story is nowhere near over. “This was a season finale, not a show finale, and people should prepare themselves that there’s so much more on this ride,” King told TVGuide.com the morning after the episode aired. “This is the end of one story, but the beginning of a much bigger story.”

Although Mona Vanderwaal ( Janel Parrish) was revealed to be Aria, Spencer, Hanna and Emily’s big nemesis, clues throughout the hour pointed to the clear fact that she’s not working alone — but the girls have yet to realize it. Who else is on the “A”-team?” Is Maya really dead? Are Spencer and Toby back together for good? King answers our burning questions.

Did you know who “A” was from the beginning?
Marlene King: For the first six episodes, we were, like, “Well, we could go a couple of different ways,” but then we decided we were absolutely committed to Mona.

Some people are a little disappointed that “A” wasn’t someone completely shocking.

King: We really wanted “A” to have a strong motivation, and Mona’s was. We could support that in so many ways in regards to her character, so that was the key factor in why we picked Mona.

Was it always going to be Spencer, the brainiac, who put the final clue together?
King: There was a clue we gave out that “A” wanted a playmate, and I think Mona really thought of Spencer as her equal. Realizing that Mona is a genius and as smart as Spencer, she picked her to be the one to figure it out.

Was Maya definitely in that body bag?
King: I’m not going to say. It’ll all be resolved very shortly in season 3.

OK, well, was there a reason you brought Paige back? Is she going to be Emily’s new love interest?

King: There was definitely something specific about bringing her back. Emily definitely has the hardest time adjusting after this finale and she comes back in Season 3 a little disconnected from the others because of that.

Mona’s mention of toffee lipstick in her final monologue and the fact that toffee ice cream was mentioned earlier is haunting me!
King: There are a lot of those little nuggets that are buried in several episodes and they open up doors for more questions in Season 3.

I assumed it was a clue for Melissa’s guilt, but our readers think it points to Aria, whose favorite ice cream is toffee.
King: Everyone is a suspect and everyone continues to be a suspect for everything in Rosewood.

Garrett and Melissa are so bizarre (and possibly guilty). How will they play into Season 3?
King: When we come back, Garrett is about to go on trial for Alison’s murder. Melissa always has interesting ulterior motives to all of her actions and a lot of that will play out in Season 3. We’ll answer more questions of old mysteries like what happened the night of Alison’s murder and did Garrett really kill Alison?

And are Spencer and Toby back together for good?

King: When we come back in Season 3, they’re still happy.

Even though she tried to slap him.
King: That was Troian’s idea. She said, “He’s just tortured me with this lie and I can’t believe I would be so forgiving!” It just worked so beautifully.

Where does Season 3 pick up?
King: We do have a time jump and during that time jump the girls don’t receive any “A” texts. They receive silly joke texts, but the next few months there is no sign of “A” and they believe that “A” is Mona, [who] is locked away. The premiere episode is called “It Happened That Night,” and there’s an incident that happens in the teaser of the episode where the girls make a decision that was of poor judgment. That night becomes the new Jenna thing and we go from there.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_109344179
Even voor de posters van spoilers zonder spoiler: er zijn ook mensen die de boeken niet hebben gelezen ;)
Ja doei.
pi_109345156
Zoals ik ;( maar ik wist het al omdat ik wikipedia niet kon weerstaan :')
  woensdag 21 maart 2012 @ 18:45:59 #289
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109358392
Marlene King zegt dat Mona écht A is.
Zou het kunnen dat zij inderdaad A. is, maar dat er nog een soort 'mastermind' boven zit?
KuikenGuppy
  woensdag 21 maart 2012 @ 18:48:21 #290
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_109358472
Ik ga nog immer voor EzrA.

Ik vond de finale wat teleurstellend om eerlijk te zijn, de vorige was veel beter!
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  woensdag 21 maart 2012 @ 18:54:30 #291
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109358718
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga nog immer voor EzrA.

Ik vond de finale wat teleurstellend om eerlijk te zijn, de vorige was veel beter!
EzrA does not make sense.
Bovendien schreef A iets op zijn auto toen hij daar in zat en met Aria kuste.
KuikenGuppy
pi_109358778
Misschien is die mona gewoon schizo :')

En ja, wat motorbloempje zegt, ik heb de boeken niet gelezen (en er expres ook geen informatie over opgezocht) dus zou het wel waarderen als dat in spoilers kan. :)
  woensdag 21 maart 2012 @ 20:34:50 #293
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109363288
Ik heb juist de info over de boeken opgezocht omdat ze zeiden niet het verhaal uit de boeken te volgen -O-.
KuikenGuppy
pi_109366040
Maar we weten het nog steeds niet. Volgens mij kan het nog alle kanten op.

Ik voelde me wel enigzins genaaid toen Marlene zei dat we allemaal geshockeerd zouden zijn. Dat vond ik errug meevallen :')
pi_109367309
Net de finale gekeken. Niet echt verrassend dat het Mona is. Maya is volgens mij niet dood. Van mij mag ze trouwens best dood zijn, heb haar nooit leuk gevonden. Geen idee wie er dan in die bodybag ligt, maar Maya is het volgens mij niet.

Ik las trouwens ergens een theorie dat er 4 -A-'s zijn, of hulpjes van de echte A.

MelissA houdt Spencer in de gaten
MayA - Emily
MonA - Hannah
EzrA - Aria
Because simple is bad!
  woensdag 21 maart 2012 @ 22:50:27 #296
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_109369945
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:54 schreef Burdie het volgende:

[..]

EzrA does not make sense.
Bovendien schreef A iets op zijn auto toen hij daar in zat en met Aria kuste.
Het is duidelijk dat A niet alleen is, wtf... ze heeft het zelfs over het A-TEAM. Hoe duidelijk moet Mona zijn?

Ik sluit me verder aan bij vorige poster. Maar waar zit JennA dan?

Ik gok op MonA, JennA, EzRa en MellisA
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_109370035
Ik dacht alleen maar steeds aan het liedje toen ze het over The A-Team had :')
  woensdag 21 maart 2012 @ 22:53:01 #298
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_109370078
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 22:52 schreef loezzzje het volgende:
Ik dacht alleen maar steeds aan het liedje toen ze het over The A-Team had :')
Ik ook, maar wel aan de tune van de serie en niet het liedje van Ed Sheeran. Ja, zo oud ben ik al :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  woensdag 21 maart 2012 @ 23:13:45 #299
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109371093
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 22:52 schreef loezzzje het volgende:
Ik dacht alleen maar steeds aan het liedje toen ze het over The A-Team had :')
Tatataaaa tatataaa
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_109371777
Ik vind het eigenlijk jammer van Mona als personage. Ze was zo'n leuk meisje ;( Maar ik vraag me dus inderdaad af of ze echt psychisch niet goed is of dat ze gewoon doet alsof. Kan eigenlijk niet wachten tot juni :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')