Ach ik heb wel ziekere dingen dan dat gezienquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt dat 'paardenrookvlees' mij niks doet, he
.
Jij maakte die opmerking om Silk en mij op de kast te krijgen, ik geef even aan dat je daarin faalt. Dat heeft verder niks te maken met de ergere dingen die jij al dan niet gezien hebt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach ik heb wel ziekere dingen dan dat gezien
Ik heb het nooit gehad. Volgens mij zit er een zoetig smaakje aan, daar moet je wel van houden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:18 schreef Patje1987 het volgende:
Neemt niet weg dat paardenvlees ontzettend lekker is.
Ben sowieso een vleesliefhebber. En vis ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gehad. Volgens mij zit er een zoetig smaakje aan, daar moet je wel van houden.
Heerlijk ja.quote:
Lief dagboek,quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik nam vandaag de verkeerde trein
jeeetje magreetje, jij maakt wat mee zegquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik loop met een pleur aan rijspullen door de winkel /living on the edge.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lief dagboek,quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga al weg hoor als jullie me nie moete
Rijspulletjes, waar gaan jullie met Samzz naartoe??quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik loop met een pleur aan rijspullen door de winkel /living on the edge.
Niet klikken, straks vergaat de wereld nog!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:50 schreef SiIk het volgende:
Hoe kan iemand waar ik niet mee bevriend ben mij een chatbericht sturen op facebook?
Met een of andere link erin? Ik durf niet te klikken
Wat ga je voor hem makenquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:56 schreef SiIk het volgende:
Kut
Goed dat jullie me eraan helpen herinneren dat m'n vader komt eten vanavond
Weet nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |