Dit dacht ik ook, maar het lijkt erop dat dat dus niet zo is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat werkt wel, maar heel langzaam. Het is op SMP geloof ik ook langzamer dan op SSP.
Jawel hoor, wanneer de source weg is en je verder blokjes gebruikt om hier en daar wat lava weg te halen, dan zakt de rest ook weg. Maar vanzelf duurt eeuwen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook, maar het lijkt erop dat dat dus niet zo is.
Is al maar doordat de code is vernieuwd werken bijna alle plugins niet meer. Dus het wachten is op de plugins.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zodra Bukkit geupdate is hé
Hmm okey , bummerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is al maar doordat de code is vernieuwd werken bijna alle plugins niet meer. Dus het wachten is op de plugins.
Ja, dat proberen we dus ook. Maar is rottig vlak naast een spawner.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Jawel hoor, wanneer de source weg is en je verder blokjes gebruikt om hier en daar wat lava weg te halen, dan zakt de rest ook weg. Maar vanzelf duurt eeuwen.
Ja, maar waarom heb je er dan ook lava op gegooid :p Ik heb de mijne gewoon volgebouwd met hout en wanneer de farm klaar was het hout in de fik gestoken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, dat proberen we dus ook. Maar is rottig vlak naast een spawner.
Mooi moment om al die noobplugins eruit te tyfen ±Pquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is al maar doordat de code is vernieuwd werken bijna alle plugins niet meer. Dus het wachten is op de plugins.
±Pquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mooi moment om al die noobplugins eruit te tyfen ±P
define noobplugins?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mooi moment om al die noobplugins eruit te tyfen ±P
wat is SMP en SSP??quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat werkt wel, maar heel langzaam. Het is op SMP geloof ik ook langzamer dan op SSP.
en ik begrijp ook niet echt wat modloader doet?? ik heb wel sites enzo gevonden maar nog begrijp ik het niet helemaalquote:
Modloader is een mod, die sommige mods gebruiken. Zoals Buildcraft enzovoortquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:26 schreef McWurth het volgende:
[..]
en ik begrijp ook niet echt wat modloader doet?? ik heb wel sites enzo gevonden maar nog begrijp ik het niet helemaal
lekker duidelijk nu weet ik dus nog niet wat het nou eigenlijk doet??quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:26 schreef Berend. het volgende:
[..]
Modloader is een mod, die sommige mods gebruiken. Zoals Buildcraft enzovoort
Survival Multiplayer, Survival Singleplayer. En Modloader zorgt er onder andere voor dat sommige mods niet met elkaar conflicten. Voornamelijk mods die heel veel nieuwe items en blocks toevoegen gebruiken Modloader.quote:
Die zorgt ervoor dat je op een makkelijke wijze een mod kan installeren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:30 schreef McWurth het volgende:
[..]
lekker duidelijk nu weet ik dus nog niet wat het nou eigenlijk doet??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |