Die verdedigers van Engeland, hojee wat slecht, ze staan maar te kijkenquote:
Waar???quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:08 schreef Anonymousz het volgende:
kijkt samenvatting van de andere wedstrijden
Misschien iets voor PSV.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Robben moet weg bij Bayern. Daar kan hij niets goeds doen en wordt hij psychisch onderdrukt door zijn medespelers en het publiek.
eurosportquote:
Ik denk dat Arsenal of terug naar Chelsea het beste voor hem is. Robben kan dan geruild worden met Fernando Torres bijvoorbeeld.quote:
Hij heeft toch nooit echt overtuigd, ook daarvoor niet, ook bij PSV niet. Het is gewoon een hele modale linksback.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt net terug natuurlijk, maar doet het vooralsnog in 2 wedstrijden 2 keer niet bepaald goed idd.
Aldus JDquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft toch nooit echt overtuigd, ook daarvoor niet, ook bij PSV niet. Het is gewoon een hele modale linksback.
Arsenal.. laat me niet lachen man.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat Arsenal of terug naar Chelsea het beste voor hem is. Robben kan dan geruild worden met Fernando Torres bijvoorbeeld.
Tsja, ik vind het echt een schande dat zo'n speler als de linksback van nederland wordt gezien.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Pieters moet echt nooit meer opgeroepen worden, period. Je kan daar beter Schaars, Drenthe of Furby neerzetten.
Willemsquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Letterlijk ALLES is beter dan Pieters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |