Beetje misschienquote:
Hey durrrrrrquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:12 schreef Chocolatebear het volgende:
He jullie.
Na een lange dag eindelijk in je bed liggen, lichtjes skaffa en met Fat Freddy's Drop in je oren. Het is fijn.
Hey you!quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:12 schreef Chocolatebear het volgende:
He jullie.
Na een lange dag eindelijk in je bed liggen, lichtjes skaffa en met Fat Freddy's Drop in je oren. Het is fijn.
Ja en weer mn baan kwijtraken zeker..quote:
Aaaaah, ben je een callcentergirl die mij allemaal producten probeert aan te smeren?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja en weer mn baan kwijtraken zeker..Gister nog een dansje gedaan omdat ik mn eerste salaris had ontvangen
Nu op naar de volgende maand. Maar gatverdamme...8 uur lang op de zelfde lijn bellen is zooooooo slaapverwekkend..
Iets gaan doen wat je leuk vind dan :3quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja en weer mn baan kwijtraken zeker..Gister nog een dansje gedaan omdat ik mn eerste salaris had ontvangen
Nu op naar de volgende maand. Maar gatverdamme...8 uur lang op de zelfde lijn bellen is zooooooo slaapverwekkend..
ik zal jou eens insmeren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aaaaah, ben je een callcentergirl die mij allemaal producten probeert aan te smeren?
Welnee. Ik ben callcentergirl die al het gezeik en andere klachten van andere mensen moet aanhoren (Inbound joepie)quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aaaaah, ben je een callcentergirl die mij allemaal producten probeert aan te smeren?
Ik vind het ook leukquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iets gaan doen wat je leuk vind dan :3
inb4 Voetbal International ;___;quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind het ook leukAlleen waar ik nu voor bel is zo'n pokkeproject...binnenkort komt er weer een leuke
Met tijdschriften
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |