Ja, zo bedoelde ik het dus heel nietquote:
Ja hèquote:
jammerquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, zo bedoelde ik het dus heel niet
plassend lollerquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij hebt altijd een plassend negerinnenplaatje
Daar heb ik dan weer plaatjes vanquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh hahahahahPassend bedoel ik dus. Stel je voor, een plassende negerin
Maar idd ik hou van negrogifsquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh hahahahahPassend bedoel ik dus. Stel je voor, een plassende negerin
En ik "what has been seen cannot be unseen" situatiesquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer plaatjes van
Zo heb ik op 11jarige leeftijd de pielemoos van de vader van m'n vriendin gezien, die wist niet dat ik daar wasquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:46 schreef IvanTower het volgende:
[..]
En ik "what has been seen cannot be unseen" situaties![]()
Had een keer een schoonmoeder die altijd de deur van de wc open liet staan
en 2 min later was je cherry gepopt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo heb ik op 11jarige leeftijd de pielemoos van de vader van m'n vriendin gezien, die wist niet dat ik daar was
Boogie Nightsquote:
Precies! Ze deed het eigenlijk altijd, vertelde mijn ex destijds.quote:
Nudistencampingsquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo heb ik op 11jarige leeftijd de pielemoos van de vader van m'n vriendin gezien, die wist niet dat ik daar was![]()
geen idee, jij bent toch Sherlock Holmes?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:00 schreef Vaseline_ het volgende:
How come dat ik mn bericht om 23;52 wijzig en Etha en dWc nog m'n oude bericht quoten?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
geen idee, jij bent toch Sherlock Holmes?
Ma pima yoquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat is dit man, ik word misselijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |