Ik denk dat 80% vd mensen niet eens weet dat het Rembrandtplein is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben ik de enige die zich eraan irriteert dat mensen Rembrandsplein zeggen en schrijven ipv Rembrandtplein?kk hinderlijk
Je ergert je aan iets, of iets irriteert je. Je kan je niet ergens aan irriterenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben ik de enige die zich eraan irriteert dat mensen Rembrandsplein zeggen en schrijven ipv Rembrandtplein?kk hinderlijk
Hoeveel curl je? gr grquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ontkennen dat ik zulks een fysiek bezit.
Ik irriteer me aan mensen die zeggen dat het ergeren aan iets isquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je ergert je aan iets, of iets irriteert je. Je kan je niet ergens aan irriteren. En als ik "Rembrandtplein" uitspreek ben ik/zijn we waarschijnlijk toch in beschonken toestand, dus het verschil merkt dan toch niemand
.
Doe je het weer fout. Is je ma al weg? Hup, cinnamon challenge.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan mensen die zeggen dat het ergeren aan iets is
Challange.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe je het weer fout. Is je ma al weg? Hup, cinnamon challange.
Hunnie geven daar niej om hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik maak een typfout, jij maakt spellings-, grammaticale en stijlfouten.
Ga gewoon terug naar Turkije manquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben qua taal altijd al sterker geweest dan Nederlandse klasgenoten.
[ afbeelding ]
Fuck dat, ik ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alle turken terug naar Marokko!quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5 kg high rep. jwzquote:
Bogardequote:Op donderdag 1 maart 2012 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eruit bonjouren doe je maar met Mauro, vriend.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
BogardeMiljoenen cashen en niet spelen
Deze man van Surinaamse afkomst had toch mooi het grootste huis van Amsterdamquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
BogardeMiljoenen cashen en niet spelen
Oh die ken ik, Ookmeerwegquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze man van Surinaamse afkomst had toch mooi het grootste huis van Amsterdam.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze man van Surinaamse afkomst had toch mooi het grootste huis van Amsterdam.
[ afbeelding ]
Wat heb je daaraan, parkeren is ¤5 p/u in het centrum. Daarnaast zijn die woningen relatief klein. Zou ik eerder aan het Vondelpark gaan wonen, heb je ook kastelen van huizenquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:19 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Nee.
Als ik ook zo idioot veel verdiende door achter een bal aan te rennen, kocht ik een grachthuis in de binnenstad.
Je moet geld betalen om te kunnen parkeren bij je woning?quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat heb je daaraan, parkeren is ¤5 p/u in het centrum.
Een van die losstaande panden vlakbij Paradisoquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat heb je daaraan, parkeren is ¤5 p/u in het centrum. Daarnaast zijn die woningen relatief klein. Zou ik eerder aan het Vondelpark gaan wonen, heb je ook kastelen van huizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |