niet mijn op vriend.quote:
quote:
het is februariquote:
slechtquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:46 schreef Yuhina het volgende:
Gaat Huntelaar morgen ook naar Sydney voor het Mardi Gras festival?
het is maar een vriendschappelijke wedstrijdquote:
Ik zei toch dat deze wedstrijd op PSV - Feyenoord leek.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Lijkt wel psv dit... geven ook altijd weg als ze voorstaan
En weer achterquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:47 schreef JennaSometimes het volgende:
Yes! Ik wist wel dat ze uiteindelijk terug zouden keren.
twitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 22:48:39JA EN NOU IS HET KLAAR! Verdomme. Weer met m'n linkervoet. Helemaal beurs nu. :l reageer retweet
Die heeft het toch goed gezien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:49 schreef Strani het volgende:
Wie zei eerder dat dit net PSV - Feyenoord was?
twitter:bartvanmerwijk twitterde op woensdag 29-02-2012 om 22:39:14Daar is @RonVlaar4. Geen idee waar 1, 2 en 3 zijn. Maar dat terzijde. #engned reageer retweet
twitter:bartvanmerwijk twitterde op woensdag 29-02-2012 om 22:39:48Wel apart om via je Twitter-naam zelf aan te geven dat je vierde keus bent. #engned reageer retweet
vloeibaar zeker ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:50 schreef Moffol het volgende:
Huntelaar liep op zijn tandvlees en zal voortaan met lange tanden eten.
stop eens met het promoten van je twitteraccnt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 29-02-2012 om 22:48:39JA EN NOU IS HET KLAAR! Verdomme. Weer met m'n linkervoet. Helemaal beurs nu. :l reageer retweet
omdat engelandquote:
Daar heb je lang over gedaanquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wilde de beelden naar Klaas Jan doorsturen, maar z'n BlueTooth stond niet aan.
Waarom, geïmproviseerde verdediging die op het eind erin stond.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef Tallie1982 het volgende:
Maar met zo een tegengoals moet je je toch wel zorgen gaan maken
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wilde de beelden naar Klaas Jan doorsturen, maar z'n BlueTooth stond niet aan.
1e buitenspelquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef Tallie1982 het volgende:
Daarom snap ik ook niet wat Mertens daar stond te verkondigenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef Tallie1982 het volgende:
Allemaal nadat Vlaar er in kwam.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef Tallie1982 het volgende:
Als Vlaar erbuiten was gebleven was het gewoon 0-3 gewordenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef Tallie1982 het volgende:
ze mochten blij wezen dat Rooney niet meedeedquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:52 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Allemaal nadat Vlaar er in kwam.
True. Die kan het niveau niet aan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als Vlaar erbuiten was gebleven was het gewoon 0-3 geworden
wees blij nl heeft gewonnenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als Vlaar erbuiten was gebleven was het gewoon 0-3 geworden
En toen stond vlaar daar uit z'n neus te vreten, terwijl hij naast Mathijssen stond. Hij had er zo voor kunnen gaan staan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:52 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Bullshit. Die ander gleed mis..
bazen samenvattingquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
Nederland tijdens de 0-0:
Nederland maakt 0-1:
Nederland maakt 0-2:![]()
![]()
![]()
![]()
Engeland maakt 1-2:
Engeland maakt 2-2:
Arjen Robben:![]()
![]()
Nederland maakt 2-3:![]()
Arjen Robben:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
Nederland maakt 0-1:
![]()
![]()
![]()
Engeland maakt 1-2:
Engeland maakt 2-2:
![]()
Arjen Robben:
Precies hoe het liep, ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
Nederland maakt 0-1:
![]()
![]()
![]()
Engeland maakt 1-2:
Engeland maakt 2-2:
![]()
Arjen Robben:
Het was toch echt Mathijsen die hem kinderlijk eenvoudig uit z'n rug liet lopen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
En toen stond vlaar daar uit z'n neus te vreten, terwijl hij naast Mathijssen stond. Hij had er zo voor kunnen gaan staan.
Dit jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
Nederland maakt 0-1:
![]()
![]()
![]()
Engeland maakt 1-2:
Engeland maakt 2-2:
![]()
Arjen Robben:
Die is anno half 7 op bed gaan liggen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar is Ajacied422 eigenlijk?! Al op bed zeker?!
ik kijk sowieso nooit naar een oefenwedstrijdquote:
Hoeveel ajacieden deden er mee vandaag?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Omdat ie eigenlijk gewoon buitenspel stond. Maar dat had die blinde scheids niet door.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was toch echt Mathijsen die hem kinderlijk eenvoudig uit z'n rug liet lopen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Trouwens /sp/ is helemaal een shitstorm nu omdat Amerika van Italië gewonnen heeftquote:You think this is funny?
You think England won't win the Euro's?
Well you're wrong.
We have no competition.
Germany can't even win France.
France are a one hit wonder.
Spain can hardly beat some random South American side.
Who else is there? Honestly? Holland?
You mean the team taught a lesson of total football by England tonight? The only reason they won was because the ref let them, that was our C team and we still dominated the game, if we had played the B team it would of been 3-0 regardless of your obviously bribed ref.
We will win Euro 2012, I bet my trip on it.
Good night, and God save the Queen.
Dat is omdat iedereen bang is omdat hij dan geblesseerd raakt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Dikke neus naar alle Robben-haters. Zeker diegene die zeiden dat hij niet in de basis zou moeten staan bij Oranje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke neus ook naar de Kuyt haters. Speelde gewoon weer prima tweede helft, met die ontzettend goede assist als wapenfeit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Dikke neus naar alle Robben-haters. Zeker diegene die zeiden dat hij niet in de basis zou moeten staan bij Oranje.
Was er uberhaupt één in de selectie van Jong Oranje of Oranje?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Hoeveel ajacieden deden er mee vandaag?
Mensen die op 4chan over voetbal praten hebben echt 0,0 verstand van zaken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:55 schreef Quisho het volgende:
[..]
Trouwens /sp/ is helemaal een shitstorm nu omdat Amerika van Italië gewonnen heeft
Dat liggen we toch wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Scorebordjournalistiek hier...we waren tegen een uberzwak Engeland B de mindere. In Oekraïne zal het echt beter moeten, anders liggen we er de eerste ronde al uit.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is anno half 7 op bed gaan liggen.
Dus je moeder kijkt het wel af?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb de 2-3 niet eens meer gezien, dacht na de 2-3 'ik ga maar in mijn nest liggen', roept ons moeder dat het nog 2-3 werd.
Ach, mooi dat we gewonnen hebben. Respect voor Huntelaar, en fuck de eerste helft.
Wat?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb de 2-3 niet eens meer gezien, dacht na de 2-3 'ik ga maar in mijn nest liggen', roept ons moeder dat het nog 2-3 werd.
Nederland deed niets, zodra Oranje gas was er echt wel kwaliteitsverschil, in mijn ogen in ieder geval..quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Scorebordjournalistiek hier...we waren tegen een uberzwak Engeland B de mindere. In Oekraïne zal het echt beter moeten, anders liggen we er de eerste ronde al uit.
2-2 bedoel jequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Ach, mooi dat we gewonnen hebben. Respect voor Huntelaar, en fuck de eerste helft.
Je zegt 3x 2-3quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |