We spelen tegen the uk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ok we spelen tegen Noord Ierland
Ik heb 'm wel aangepast. Andere doelmanquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:40 schreef Keselo het volgende:
[..]
Deze man heeft verstand van zaken.
Het mag wel hoor, maar mij persoonlijk lijkt het wat onzinnig. Maar wat jullie willenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dan mogen we er dus niet over discussiëren?
Das Verhoeven toch.quote:
Arthur Numanquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:41 schreef Temsamani het volgende:
waar is ernst faber als je m nodig hebt
Ach, Huntelaar scoort ook alleen tegen die kleine landjes. Zoveel beter doet hij het niet als van Persie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Mensen die zeggen dat v Persie >>>>> Huntelaar. V Persie heeft nog nooit wat laten zien in het NL elftal.
Wisselen voor Cabral.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:42 schreef AryaMehr het volgende:
Kuyt is by far de slechtste speler op het veld vandaag.
Fernandez eruit, Milan Berck Beelenkamp erin.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel aangepast. Andere doelman
Verhoeven
Van der Pavert - Breuer - Van Peppen - Scheimann
Cabral - Duits - Linssen - Ebecillio
Schalk - Fernandez
Met Van Beukering, Wormgoor, De Ruiter en Lilypaly op de bank.
Topteam
de jong is gewoon een winnaar en maakt zich niet druk om wat losertjesquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:41 schreef thettes het volgende:
Ik vind het zo typisch dat de Jong zich niet eens even omdraait om te kijken hoe het met die Engelse gozer en Kuyt is. Die jongen is echt niet lekker bij zn hoofd.
VP gaat echt niet nog een helft spelen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:41 schreef leilab het volgende:
Kuyt gaat eruit Van Persie op rechts Huntelaar spits positie vermoed ik.
Rene Bot er ook nog bij?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:42 schreef Keselo het volgende:
[..]
Fernandez eruit, Milan Berck Beelenkamp erin.
Komt net terug van een blessurequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Robben mist explosiviteit...vrees dat ie toch wel over z'n top heen is.
Die kwam met z'n spastische schijnbeweeginkjes niet eens langs een paar matige Schotse backsquote:
En raps een beetje, kan Kuyt linea recta naar de bank om daar nooit meer af te komenquote:
wanneer nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Komt net terug van een blessure
Wanneer niet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Komt net terug van een blessure
Het is kut.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef tong80 het volgende:
Net een half uur iemand aan de telefoon.
Praat me even bij
Kuyt faalt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef tong80 het volgende:
Praat me even bij
idd dat gedrum op de tribune kan beterquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef Keselo het volgende:
Ik mis ook de Glenn Helder van hoe ik hem nog ken tijdens zijn gloriedagen.
[ afbeelding ]
Niks gebeurd 0-0 kutwedstrijd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef tong80 het volgende:
Praat me even bij
Nee, praat jij ons maar bij, want dat gesprek van jou was waarschijnlijk interessanter.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef tong80 het volgende:
Praat me even bij
Ik ken Glenn Helder alleen als de mislukking van NACquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef Keselo het volgende:
[ afbeelding ]
niet alleen Kuijtquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel aangepast.
Strootman
Strootman - strootman - strootman - strootman
Strootman - strootman - strootman - strootman
Strootman - strootman
Met strootman, strootman , strootman en strootman op de bank.
Topteam
Brilstand.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef tong80 het volgende:
Praat me even bij
Ik heb nog een handtekening van hem gekregen op mijn voetbalquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef Keselo het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |