Pahahaquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
priem sorry, mijn meest waardeloze tekening
mijn tekening komt bij jou en bij mijn collega, klopt echt geen reet vanquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PahahaNiet geheel onwaar idd
![]()
Deze heb je trouwens in 2 tellen geraden...
Is al de hele tijd vaag aan het doen. Bij bubs heb ik al 4 keer gepasst en uiteindelijk geeft ie turn 8 oid aanquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef Lindytje het volgende:
Heel de app laadt nu niet meer hier![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben de 10.000 posts gepasseerdBijna 700 posts geleden
Ik nader de twintigduizend.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben de 10.000 posts gepasseerdBijna 700 posts geleden
Ja dan kun je de iPad 3 al kopenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm ipad 1 nog steeds zo'n 300 euro... paar maandjes wachten dus
Waarom.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dan kun je de iPad 3 al kopen
En wat de fuck doen die mensen met die make up? Ziet er uit of ie op de grond is gevallen of al jaaaren gebruikt wordtquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.suusiiej.blogspot.com/
DIE SHOPLOG![]()
'De naam van het lakje klopt niet echt, want het eerste gedeelte is frans en het tweede gedeelte hartstikke engels, en volgens mij kunnen fransen niet echt goed engels.'![]()
Say whut?
Aangezien die waarschijnlijk volgende week uit komt, en kort daarna al te koop isquote:
Nee daarom nog even wachten tot de 3 uitkomt. Zullen er zat 1's te koop worden aangeboden danquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aangezien die waarschijnlijk volgende week uit komt, en kort daarna al te koop is.
Nu nog een iPad 1 kopen is dom
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
En wat de fuck doen die mensen met die make up? Ziet er uit of ie op de grond is gevallen of al jaaaren gebruikt wordt
Blijven toch wel redelijk prijs vast hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee daarom nog even wachten tot de 3 uitkomt. Zullen er zat 1's te koop worden aangeboden dan
Jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Heb je ook gezien hoe het op haar hand gesmotst is?
Wheheh dat ook ja!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Heb je ook gezien hoe het op haar hand gesmotst is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wheheh dat ook ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Volgende week op? Afrijden?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef Mss het volgende:
O hai chicks. Rijles ging goed. En dat is maar goed ook, want ik moet volgende week op.
Spannend! Heb je er zelf wel een goed gevoel over?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef Mss het volgende:
O hai chicks. Rijles ging goed. En dat is maar goed ook, want ik moet volgende week op.
Oeh, spannend!!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef Mss het volgende:
Ik moest bijna een beetje kotsenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Geile blog jonge!
[ afbeelding ]
Ik wist dat je em tof zou vindenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Geile blog jonge!
[ afbeelding ]
Woensdag ja!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgende week op? Afrijden?
Inmiddels wel, maar ik heb nog een les of 5 voor het zover is gelukkig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Spannend! Heb je er zelf wel een goed gevoel over?
Ik ben wel zenuwachtig jongequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, spannend!!!
Fijn dat het dan goed ging vandaag
Dat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moest bijna een beetje kotsen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wist dat je em tof zou vinden![]()
Whiejjjjjjjjjjjjjjj Mss op de wegquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Woensdag ja!
[..]
Inmiddels wel, maar ik heb nog een les of 5 voor het zover is gelukkig.
[..]
Ik ben wel zenuwachtig jonge
Ligt het aan mij of is dat echt heul snel gegaan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Woensdag ja!
[..]
Inmiddels wel, maar ik heb nog een les of 5 voor het zover is gelukkig.
[..]
Ik ben wel zenuwachtig jonge
Ik ben in september begonnen met lessen. Half jaartje dus. Ik had wel lessen van 2 uur iedere week. Ik zit volgende week wel tegen de 50 lessen inmiddels.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dat echt heul snel gegaan?
Ja maar het kost zoveel geldquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:01 schreef Lindytje het volgende:
Snap ik Mss, dat je het spannend vindt!!
Maar het komt vast goedEn anders niet en doe je het nog een keer en dan ben je een stuk minder gespannen
Komt goed chick!
O dan valt het wel mee. Gaat vast goedkomenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben in september begonnen met lessen. Half jaartje dus. Ik had wel lessen van 2 uur iedere week. Ik zit volgende week wel tegen de 50 lessen inmiddels.
Ja, dat wel.... Maar als je een beetje zeker van je zaak bent, gaat het helemaal goed komenquote:
Je gaat hem vast halenquote:
Net zover tot je eckten negerlippen hebtquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn god, hoever kan je de lippenstift buiten je eigen lippen gooien?![]()
[ afbeelding ]
Komt vast goed chick, heeeel veel succes!quote:
Ja, dat vinnik dus best lastigquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je gaat hem vast halenGewoon rustig (proberen te blijven) en goed oefenen met vooruit kijken.
Zo te zien heeft ze wel geprobeerd om het te camouflerenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Geile blog jonge!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Rustig blijven of vooruit kijken?quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze even in een spoiler, wtf? (ter info, het gaat om oogschaduw swatches)![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Vooruit kijken. Rustig blijven heb ik niet zo'n probleem meequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Rustig blijven of vooruit kijken?Of allebei?
Misschien helpt het als je weet dat je wel vooruit kunt kijken omdat je hersenen je daar automatisch naartoe laten bewegen? Dat is wat mij altijd wat tegenhoudt, gevoelsmatig wil ik zien wat er recht voor me gebeurt, maar dat is echt nergens voor nodig want je automatisme neemt het over..quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Vooruit kijken. Rustig blijven heb ik niet zo'n probleem mee.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze even in een spoiler, wtf? (ter info, het gaat om oogschaduw swatches)![]()
![]()
zelfs lindy dr oogschaduw met schimmel erin zag nog beter uit dan deze oogschaduw met haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat scheelt welquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik was continu zo ongeveer 360 graden om me heen aan het kijkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:07 schreef Mss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zelfs lindy dr oogschaduw met schimmel erin zag nog beter uit dan deze oogschaduw met haar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, omg, wtf, wat is dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:17 schreef Joysa het volgende:
Dat, mijn kind, is perfectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, omg, wtf, wat is dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ik vind die middelste anders wel heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, omg, wtf, wat is dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Don't come closer, I might hurt you
En die derde dan !!!11!11 Kwijl kwijl kwijlquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind die middelste anders wel heel mooi
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En die derde dan !!!11!11 Kwijl kwijl kwijl![]()
Als je eens wist wat een gail wief daarachter zatquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je eens wist wat een gail wief daarachter zat![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nah die mag gewoon gebashed worden
Toen was ik nog bezig met die postquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar dat had nagel volgens mij ook al geconstateerd?
Ohquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Toen was ik nog bezig met die post
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar dat had nagel volgens mij ook al geconstateerd?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
yup, way ahead of you
En ik ga voortaan maar bij elk onderwerp na 2 pagina's zeggen dat het afgekapt moet worden
Ja ik vind het weer zo'n oude discussie, wordt er nu een beetje tam van. Ik vind de praat over afvallen niet leuk om te lezen. Doe ik toch ook niet moeilijk over? Wacht gewoon tot het weer ergens anders over gaat. Opgelost slotje.quote:
Maar jij gaf mij nog adviesquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ik vind het weer zo'n oude discussie, wordt er nu een beetje tam van. Ik vind de praat over afvallen niet leuk om te lezen. Doe ik toch ook niet moeilijk over? Wacht gewoon tot het weer ergens anders over gaat. Opgelost slotje.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
En nu we het er toch over hebben, Priem, hoe gaat het met den huwelijksvoorbereidingen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus ga je nu joys bashen omdat ze haar mening geeftquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zeker als Joysa het ergens over heeft, die was soberso niet mee aan het pratenOf ja, 2 posts in het vorige topic
ze mag bashen wat ze wil heurquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Serieus ga je nu joys bashen omdat ze haar mening geeftmensen mogen hier best wat zeggen als ze ergens wat van vinden hoor ..
Ja, omdat ik er wel wat van weet. Maar dat iedereen daglijstjes gaat zitten posten, dat hoeft van mij niet. Ik moet me juist inhouden om er niet in mee te gaan, want ik wil er helemaal niet aan denken en mee bezig zijn. Daarom vind ik ze ook echt vervelend. Maar dan wacht ik dus. Omdat het altijd over verschillende dingen gaat en iedereen over alles mag praten en het vanzelf wel over wat anders gaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar jij gaf mij nog advies
Nou, ik vind het echt opvallend dat Joysa hier vrijwel alleen maar komt om te trollen. Ja of voor het teken-dingetje, maar ik heb haar al lang niet meer zien meepraten, alleen maar trollen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Serieus ga je nu joys bashen omdat ze haar mening geeftmensen mogen hier best wat zeggen als ze ergens wat van vinden hoor ..
Ah toeeee waarom niehieeeeettttquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Oi, niet gaan rellen als ik poog te slapen ja.
Ik trek aan je tepels heurquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah toeeee waarom niehieeeeetttt![]()
![]()
Ik wou net aan de haren beginnen trekken![]()
Dan mis ik het.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah toeeee waarom niehieeeeetttt![]()
![]()
Ik wou net aan de haren beginnen trekken![]()
DAS VALS SPELEN JONGEUHH !!!!quote:
Het was maar een garrrp.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, omdat ik er wel wat van weet. Maar dat iedereen daglijstjes gaat zitten posten, dat hoeft van mij niet. Ik moet me juist inhouden om er niet in mee te gaan, want ik wil er helemaal niet aan denken en mee bezig zijn. Daarom vind ik ze ook echt vervelend. Maar dan wacht ik dus. Omdat het altijd over verschillende dingen gaat en iedereen over alles mag praten en het vanzelf wel over wat anders gaat.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het was maar een garrrp.Ik maak me nergens druk over, dingen die ik niet leuk vind om te lezen, lees ik overheen of ik gooi een nieuw onderwerp in de groep
HEEL JE KAMER OP DE FOTO JONGEUH !!quote:
Ik ging slapen, wekker gaat vroeg.quote:
Dat. Lang niet alle onderwerpen interesseren me. Bijvoorbeeld het beautyblogs bashen of dat tekenspelletje. Nou, dan post ik niet mee of begin ik over iets anders. Ik vind het jammer dat er de laatste tijd zo'n sfeer hangt dat het meteen drama is als er ergens te lang over gepraat wordt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het was maar een garrrp.Ik maak me nergens druk over, dingen die ik niet leuk vind om te lezen, lees ik overheen of ik gooi een nieuw onderwerp in de groep
Wat voor wekker heb je?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging slapen, wekker gaat vroeg.
Al is wekker wel chill.
artistiek jonge!quote:
NOES!!!! dat ik dit zomaar allemaal op internet zetquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HEEL JE KAMER OP DE FOTO JONGEUH !!
Joahquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NOES!!!! dat ik dit zomaar allemaal op internet zet![]()
Uhm, mijn iPod gaat erop enzo.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhm, mijn iPod gaat erop enzo.![]()
Omschrijvingen, ik ben er slecht in.
Welterusten alvastquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:38 schreef Lindytje het volgende:
Oeh,is terug met de dogsies!!!
Watch all the grey's anatomy's![]()
Tot morgen chicks!
Ik moest lachenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NOES!!!! dat ik dit zomaar allemaal op internet zet![]()
NI!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Hf chickie
Ik ga nog wat monty kijken
Muziek.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Epic omschrijving
Maar is het een muziekwekker of met een lampje?
En dit kan ik eigenlijk alleen maar beamen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat. Lang niet alle onderwerpen interesseren me. Bijvoorbeeld het beautyblogs bashen of dat tekenspelletje. Nou, dan post ik niet mee of begin ik over iets anders. Ik vind het jammer dat er de laatste tijd zo'n sfeer hangt dat het meteen drama is als er ergens te lang over gepraat wordt.
Wut? Ik heb er geen 1 jongequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Facebook is ook niet te pruimen nual die updates over Huntelaar.
Ja ik dus ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dit kan ik eigenlijk alleen maar beamen.
quote:
Nederland speelt oefeninterlandquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wut? Ik heb er geen 1 jonge![]()
*gaat naar nu.nl*
Jezus man, ik dacht dat ik wat mistequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nederland speelt oefeninterlandRelaxxxx
We moeten altijd wat te zeiken hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ik dus ook.
Maar toch steeds drama dat het ergens te lang over gaat.
Maar dat zal wel zijn omdat we een stel wijven bij elkaar zijn
Neuhj, vandaar de: 'Facebook is niet te pruimen'quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jezus man, ik dacht dat ik wat miste
Volgende keer gaan we roepen dat er genoeg drama is geweest en dat we het eens over wat anders dan drama moeten hebben!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We moeten altijd wat te zeiken hebben.
Charmingquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wel goeden matigen foto gevonden op nu.nl![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dat jij echt niet zeikt hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zal ook wel wat minder zeiken, kom wss ook vanwgee het gedoe laatste tijd ofzeu, ik zal er wel op letten
Truequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We moeten altijd wat te zeiken hebben.
Dan draai ik me nog even lekkor omquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar goed, wekker gaat serieus vroeg (half zes), dus trusten.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar goed, wekker gaat serieus vroeg (half zes), dus trusten.
Laat je niet gek maken meissiequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zal ook wel wat minder zeiken, kom wss ook vanwgee het gedoe laatste tijd ofzeu, ik zal er wel op letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Weet ik veel, ik vond de foto gewoon leukquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
CharmingDat is Fer toch?
Gaf ie er 1 of krijg ie er 1? Ik lees de updates nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:46 schreef PriemGirl het volgende:
En kopstoot ging echt best hard van huntelaarHij was den weg kwijt
![]()
We vinden elkaar allemaal bitches en daarom houden we van elkaarquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:46 schreef Incantrix het volgende:
Ok, ik heb niet teruggelezenwazzup?
En dat vind ik dus jammer, dat mensen hier dingen niet meer durven posten. Dit is altijd een plek geweest waar iedereen zijn (haar) ei kwijt kon. Ik zou het fijn vinden als het dat weer meer zou worden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TrueMaar op zich ga ik mee met wat Mss zegt. Ik durf de helft niet meer te posten tegenwoordig
![]()
Hou het wel op stom geleuter; wordt tegenwoordig hier het meest aanvaard
Zijn daar al beelden van?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:46 schreef PriemGirl het volgende:
En kopstoot ging echt best hard van huntelaarHij was den weg kwijt
![]()
Als je echt van ons houdt kom je naar de meetquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We vinden elkaar allemaal bitches en daarom houden we van elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
+1quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:47 schreef Mss het volgende:
[..]
En dat vind ik dus jammer, dat mensen hier dingen niet meer durven posten. Dit is altijd een plek geweest waar iedereen zijn (haar) ei kwijt kon. Ik zou het fijn vinden als het dat weer meer zou worden.
Ohjaquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We vinden elkaar allemaal bitches en daarom houden we van elkaar
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:47 schreef Mss het volgende:
[..]
En dat vind ik dus jammer, dat mensen hier dingen niet meer durven posten. Dit is altijd een plek geweest waar iedereen zijn (haar) ei kwijt kon. Ik zou het fijn vinden als het dat weer meer zou worden.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je echt van ons houdt kom je naar de meetIk kan heul niet, ik moet onwijs hard werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(sterker nog, ik ben verdomme het weekend ervoor en het weekend erna wel vrij)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je echt van ons houdt kom je naar de meetJA PRIEM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan heul niet, ik moet onwijs hard werken
(sterker nog, ik ben verdomme het weekend ervoor en het weekend erna wel vrij)
Hey bitch doe eens slapen jij!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Is het niet gewoon tijd dat het lente wordt enzo? Meer zon maakt vrolijker en minder lange tenen?
Ok, ik ging slapen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hey bitch doe eens slapen jij!
![]()
![]()
![]()
Zonnetje!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Is het niet gewoon tijd dat het lente wordt enzo? Meer zon maakt vrolijker en minder lange tenen?
Ok, ik ging slapen.
Wat een goeden beginquote:
Slaapze!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik doe trouwens ook maar eens afsluiten, ik moet er morgen ook nog best vroeg uit en ik moet den hont nog naar buiten schoppen.
Trusten![]()
Dat dacht ik.quote:
Goeien aanvullingquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef BGTes het volgende:
Ik ga afvallen zodat ik kan trouwen en daar ga ik een slechten blog over schrijven
Alles bedekt
Sterker nog, over twee maand ben je mevrouw Cifke.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef PriemGirl het volgende:
Nee was per ongelukke kopstoot; want ze waren beiden outGeen idee of er beelden zijn.
Ja we zijn allemaal bitchen
Nee ik kan niet naar meet want jullie kiezen echt ALTIJD de verkeerde data uit![]()
Ik zit dan met het werk in winterberg
En ja ik ben de laatste tijd erg enthousiast over trouwen (guess what; over 2 maand is het al zo ver en is toch wel verrekte spannend) en nee ik post er niet meer over omdat het gezeik me de vorige keer echt in het verkeerde keelgat schoot.
Woei ! Op alles antwoorden in 1 postHALLELUJA
![]()
quote:Oh my lordy... So I started really collectioning polish in october of last year. At that time I probably had maybe 50 bottles. I've been putting off an official count because I was afraid to know the number lol I finally did it tonight...... I have a total of 832!!!!! 71 of those are minis.... OMG!!! I think I need to go on a no buy for awhile... lol yeh like that's going to happen lol
Voer voor hoarders.quote:
SHHHHH UR SCARING MEHHHquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sterker nog, over twee maand ben je mevrouw Cifke.
Als in, het is over precies twee maanden gisteren enzo. /warrig
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SHHHHH UR SCARING MEHHH![]()
Goed en nu ga ik weer monty kijken
"your mother was a hamster and your father smelled of elderberries"
7 topics per dag vind jij rustig? Bohhquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Eensch. Het is hier ook rustiger de laatste tijd, of ligt het aan mij?
Lief dagboek kan terugpratenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:24 schreef Incantrix het volgende:
Same to you, Princess
ik ga ook maar eens, ik heb nog even flakies zitten kwijlenLudurana-flakies zijn trouwens wel mooi, maar wel een beetje raar. Ze zien er een beetje vaag uit als het licht er niet op valt en grote flakes maken soms deuken in de lak eronder
Tot dusverre, lief dagboek ik ga lekker slapen![]()
Als je zo nuchter bent en over alles heen kunt lezen kun je ook over die achterlijke blogs heen lezenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
En ik denken dat er best veel nuchtere mensen in dit topic zaten
Even voor de duidelijkheid, ik blijf gewoon blogs bashen die niet aan mijn perfectioniatische eisen voldoen, blijf ook hyper als mensen het over trouwen hebben (want liefde en trouwen) en als mensen over onderwerpen praten waar ik niets mee heb, zoals afvallen, lees ik daar gewoon als een nuchter iemand overheen.
We kwetsen niemand in dit topic hiermee en als iemand dat wel vind moet die dan maar ook duidelijk aangeven waarom zodat we er rekening mee kunnen houden, maar ik zie nu niet in wie gekwetst wordt.
Iedereen hier heeft recht op zn eigen geluk en mag hier ook mopperen als ze ergens mee zit en niet makkelijk ergens anders kan delen, toch?
Ja
God wat serieus allemaal![]()
Nee rustigerquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
7 topics per dag vind jij rustig? Bohh
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:39 schreef Joysa het volgende:
En nu ga ik hier maar weer even weg, want dat is beter.
Jullie hoeven geen zoekactie te doen want ik heb het gemeld![]()
Uhm nee, ik blijf graag weten wat er gebeurd op beautygebied qua nieuwe collecties etc. Dan kan ik alsnog mijn mening geven over dingen die mij opvallenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je zo nuchter bent en over alles heen kunt lezen kun je ook over die achterlijke blogs heen lezen
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, omg, wtf, wat is dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laatste tijd wel vaker toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:53 schreef BBQ-kip het volgende:
God, wat een gezeik om niks zeg![]()
Ik heb lekker in de pub zitten borrelen met collega's en toen begon de voetbal en dat was gezellig, dus ook maar zitten eten en net pas thuis![]()
Nu lekker slaaaaaapen![]()
Oh, even een tip: de (super zachte creamy) waterproof eyeliner-potloden van NYC zijn echt helemaal geweldig en kosten ook nog eens praktisch niks
Dank voor den goeden tipquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:53 schreef BBQ-kip het volgende:
God, wat een gezeik om niks zeg![]()
Ik heb lekker in de pub zitten borrelen met collega's en toen begon de voetbal en dat was gezellig, dus ook maar zitten eten en net pas thuis![]()
Nu lekker slaaaaaapen![]()
Oh, even een tip: de (super zachte creamy) waterproof eyeliner-potloden van NYC zijn echt helemaal geweldig en kosten ook nog eens praktisch niks
Alleen nog maar gisteren op gehad (kwamen binnen gelijk met mijn stofzuiger afgelopen dinsdagquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dank voor den goeden tip
Blijven ze ook lang zitten?
Trusten allen die nog wakker zijn!
quote:Op donderdag 1 maart 2012 07:35 schreef Stormqueen het volgende:
onder de negentig!!! Einzzweidrei!!!
Goedemorgen trouwens.
quote:
Worden ze hard vanquote:Op donderdag 1 maart 2012 07:33 schreef Incantrix het volgende:
Goodmorn' chick! Werkze vandaag
Oh, leukJammer dat je er massaverkrachting mee veroorzaakt, dus wij doen het liever niet, maar soms.. Het is zo leuk
EINZ!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 07:35 schreef Stormqueen het volgende:
onder de negentig!!! Einzzweidrei!!!
Goedemorgen trouwens.
schoenen!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:01 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen!!
Zo goed bezig Skjoe, ik ben trots op je
Ik mag een klein beetje falen, ongeveer E50, - Maar dan moeten het dus echt wel mooie lakjes zijn dus wat??
Ja schoenen ook wel,maar ik bedoel nu lakj0nsquote:
En holo'squote:Op donderdag 1 maart 2012 08:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja schoenen ook wel,maar ik bedoel nu lakj0ns
Zijn dat die hele mooie duochromes uit Brazilie?
Ik heb het met opzet allemaal niet gevolgd omdat ik toch niet kon falen....
Holo en duochrome. Of a englands falen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja schoenen ook wel,maar ik bedoel nu lakj0ns
Zijn dat die hele mooie duochromes uit Brazilie?
Ik heb het met opzet allemaal niet gevolgd omdat ik toch niet kon falen....
Die komen vandaag met dhlquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:25 schreef Incantrix het volgende:
SQ, mag jij nu ook een beloning van jezelf? WELVERDIEND!
Puckzzz, de Mari Moons zijn mooi, zitten een paar ozotic-dupes bij
En nog steeds beschikbaar in maat 37quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze waren afgeprijsd van 160 naar 40 euro dus toen moest ik wel
Eh, ja, als je dat laat lopen ben je een beetje raarquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze waren afgeprijsd van 160 naar 40 euro dus toen moest ik wel
eindbazin!quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Eh, ja, als je dat laat lopen ben je een beetje raar
Zo man, ik heb gewoon als stofgezogen en gedweildlike a boss
springer?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij is het goed dat ik niet naar college ging, er rijden geen treinen
Zeker omdat ik een blousje oid wil hebben. Dat is met die memmen van mij enorm lastig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
met tijdsdruk shoppen is altijd kut!
Ja, dat snap ikquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Zeker omdat ik een blousje oid wil hebben. Dat is met die memmen van mij enorm lastig.
Die is welquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:38 schreef Incantrix het volgende:
Pffff, ik verkijk me altijd zo enorm op de hoeveelheid tijd die het kost om met Stef even naar de dichtstbijzijnde super te gaanwe gingen om 10 uur weg en ik hoefde écht niet veel
You should; super nieuws moet gevierd wordenquote:Op donderdag 1 maart 2012 07:20 schreef Incantrix het volgende:
Goodmornings! wij gaan morgen naar de Muppets en uit eten saampjesEven vieren dat we blij zijn enzo. Heb er helemaal zin in!
whehequote:Op donderdag 1 maart 2012 11:38 schreef Incantrix het volgende:
Pffff, ik verkijk me altijd zo enorm op de hoeveelheid tijd die het kost om met Stef even naar de dichtstbijzijnde super te gaanwe gingen om 10 uur weg en ik hoefde écht niet veel
But you are!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:33 schreef princess-a het volgende:
Kreeg net in het kader van complimentendag allemaal complimenten van collegasMijn rug doet nogal pijn en dan laat ik ook nog van alles vallen dus ik vloek vandaag voor het eerst er op los op kantoor, zegt collega: "you're such a prutty woman, but you can curse lijk a man"
Nu zit iedereen te gniffelen
Die zijn damn hot!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
hakkedocs!
[ afbeelding ]
Also, today's special: Puss on mediabox!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:33 schreef princess-a het volgende:
Kreeg net in het kader van complimentendag allemaal complimenten van collegasMijn rug doet nogal pijn en dan laat ik ook nog van alles vallen dus ik vloek vandaag voor het eerst er op los op kantoor, zegt collega: "you're such a prutty woman, but you can curse lijk a man"
Nu zit iedereen te gniffelen
Welke aflevering ben je aan het kijken? Link?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:37 schreef milka82 het volgende:
[..]
But you are!
Toddlers and TiarasKinderen van vier op dieet
Thanxquote:
Het is echt heerlijk jaquote:
Ik probeerde een plaatje van weh kamp (nee, ik wil geen link, stomme fokquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het is echt heerlijk jaextra heerlijk als iedereen je zo aankijkt van KOMT DAT UIT JOUW MOND?
wat faal je?
Dat is irritant....quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ok ik baal echt ontzettendWij hebben onze hypotheek laten omzetten... Dit zodat we compleet van beleggingen af zouden zijn en we zelfs een deel van ons geld terug zouden krijgen (om te sparen voor den nieuwen keuken
). Alles was geregeld; alles was in orde; alles aangeleverd. Vanaf februari zou het ingaan; dus ik kijk op onze rekening; zie ik dat het verkeerde bedrag is afgeschreven (oude bedrag nog); dus ik aan vriend doorgeven; hij even rechtstreeks bellen met de bank (wij hebben een tussenpersoon die het regelt.. Die valt straks ook weg als we van de beleggingen af zijn). Bank gaf aan dat de offerte nog helemaal niet akkoord was en dat er nu een discussie was tss bank en tussenpersoon omdat er niet voldoen wordt aan bepaalde eisen
En onze tussenpersoon gaf dus aan dat het allemaal geregeld was en in orde en weet ik wat allemaal..
Wtf... Nu krijgen we dus rechtstreeks van onze bank te horen dat we weer bij af zijn... We zijn hier dus al sinds september(!!!!!) mee bezig om het goed over te kunnen zetten.
What.. the...... Ik baal echt enorm. Moet dit nou echt allemaal zo lang duren? En why worden wij niet op de hoogte gebracht van ons eigen geld![]()
Moest even zeuren sorry
Als een eckt zeikwijf
Thanx, ik ga hem nu aanslingerenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:54 schreef milka82 het volgende:
Leuke Lin!
Veel plezier met deze aflevering, haha!
gezien, nicequote:Op donderdag 1 maart 2012 14:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik probeerde een plaatje van weh kamp (nee, ik wil geen link, stomme fok) in te voegen, maar daar faalde ik in
Helaas geen verdere faal
Yay! Ga ik na deze kijkenquote:
Ai... veel geduld hebben dus... Welke serie?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:41 schreef Mss het volgende:
Nieuwe serieverslaving, I haz it. Alleen zijn er pas 13 afleveringen uit en komen er zo ongeveer 8 per jaar.
Wat een kutzooi zeg. Wat dat betreft heb ik echt de schijt aan dat soort tussenpersonenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ok ik baal echt ontzettendWij hebben onze hypotheek laten omzetten... Dit zodat we compleet van beleggingen af zouden zijn en we zelfs een deel van ons geld terug zouden krijgen (om te sparen voor den nieuwen keuken
). Alles was geregeld; alles was in orde; alles aangeleverd. Vanaf februari zou het ingaan; dus ik kijk op onze rekening; zie ik dat het verkeerde bedrag is afgeschreven (oude bedrag nog); dus ik aan vriend doorgeven; hij even rechtstreeks bellen met de bank (wij hebben een tussenpersoon die het regelt.. Die valt straks ook weg als we van de beleggingen af zijn). Bank gaf aan dat de offerte nog helemaal niet akkoord was en dat er nu een discussie was tss bank en tussenpersoon omdat er niet voldoen wordt aan bepaalde eisen
En onze tussenpersoon gaf dus aan dat het allemaal geregeld was en in orde en weet ik wat allemaal..
Wtf... Nu krijgen we dus rechtstreeks van onze bank te horen dat we weer bij af zijn... We zijn hier dus al sinds september(!!!!!) mee bezig om het goed over te kunnen zetten.
What.. the...... Ik baal echt enorm. Moet dit nou echt allemaal zo lang duren? En why worden wij niet op de hoogte gebracht van ons eigen geld![]()
Moest even zeuren sorry
Als een eckt zeikwijf
We hebben er ook zó'n spijt van dat we toen bij hun gegaan zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een kutzooi zeg. Wat dat betreft heb ik echt de schijt aan dat soort tussenpersonen
Booh for bad nail dayquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:58 schreef Dwyn het volgende:
Aaaah, wat een kutdag. Al drie keer mijn nagels gelakt en drie keer verkloot. Er zit een sleutel klem in de deur van mijn berging en toen ik die eruit wilde wrikken, brak er een nagel af (heel diep).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |