Pahahaquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
priem sorry, mijn meest waardeloze tekening
mijn tekening komt bij jou en bij mijn collega, klopt echt geen reet vanquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PahahaNiet geheel onwaar idd
![]()
Deze heb je trouwens in 2 tellen geraden...
Is al de hele tijd vaag aan het doen. Bij bubs heb ik al 4 keer gepasst en uiteindelijk geeft ie turn 8 oid aanquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef Lindytje het volgende:
Heel de app laadt nu niet meer hier![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben de 10.000 posts gepasseerdBijna 700 posts geleden
Ik nader de twintigduizend.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben de 10.000 posts gepasseerdBijna 700 posts geleden
Ja dan kun je de iPad 3 al kopenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm ipad 1 nog steeds zo'n 300 euro... paar maandjes wachten dus
Waarom.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dan kun je de iPad 3 al kopen
En wat de fuck doen die mensen met die make up? Ziet er uit of ie op de grond is gevallen of al jaaaren gebruikt wordtquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.suusiiej.blogspot.com/
DIE SHOPLOG![]()
'De naam van het lakje klopt niet echt, want het eerste gedeelte is frans en het tweede gedeelte hartstikke engels, en volgens mij kunnen fransen niet echt goed engels.'![]()
Say whut?
Aangezien die waarschijnlijk volgende week uit komt, en kort daarna al te koop isquote:
Nee daarom nog even wachten tot de 3 uitkomt. Zullen er zat 1's te koop worden aangeboden danquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aangezien die waarschijnlijk volgende week uit komt, en kort daarna al te koop is.
Nu nog een iPad 1 kopen is dom
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
En wat de fuck doen die mensen met die make up? Ziet er uit of ie op de grond is gevallen of al jaaaren gebruikt wordt
Blijven toch wel redelijk prijs vast hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee daarom nog even wachten tot de 3 uitkomt. Zullen er zat 1's te koop worden aangeboden dan
Jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Heb je ook gezien hoe het op haar hand gesmotst is?
Wheheh dat ook ja!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Heb je ook gezien hoe het op haar hand gesmotst is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wheheh dat ook ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Volgende week op? Afrijden?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef Mss het volgende:
O hai chicks. Rijles ging goed. En dat is maar goed ook, want ik moet volgende week op.
Spannend! Heb je er zelf wel een goed gevoel over?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef Mss het volgende:
O hai chicks. Rijles ging goed. En dat is maar goed ook, want ik moet volgende week op.
Oeh, spannend!!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef Mss het volgende:
Ik moest bijna een beetje kotsenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Geile blog jonge!
[ afbeelding ]
Ik wist dat je em tof zou vindenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Geile blog jonge!
[ afbeelding ]
Woensdag ja!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgende week op? Afrijden?
Inmiddels wel, maar ik heb nog een les of 5 voor het zover is gelukkig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Spannend! Heb je er zelf wel een goed gevoel over?
Ik ben wel zenuwachtig jongequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, spannend!!!
Fijn dat het dan goed ging vandaag
Dat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moest bijna een beetje kotsen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wist dat je em tof zou vinden![]()
Whiejjjjjjjjjjjjjjj Mss op de wegquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Woensdag ja!
[..]
Inmiddels wel, maar ik heb nog een les of 5 voor het zover is gelukkig.
[..]
Ik ben wel zenuwachtig jonge
Ligt het aan mij of is dat echt heul snel gegaan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Woensdag ja!
[..]
Inmiddels wel, maar ik heb nog een les of 5 voor het zover is gelukkig.
[..]
Ik ben wel zenuwachtig jonge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |