André en Lee zijn ook oortering.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:29 schreef HighVolume het volgende:
Wat een ongeloofelijke tyfus band zeg !!!
Jammer voor Tottenham :/quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:28 schreef Quisho het volgende:
[..]
Het is een tijdelijke coach. Waarschijnlijk word Redknapp het.
Ik had ze van repelsteeltjequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuk he dat iedereen nachtmerries van Karbonkel had haha
okequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:29 schreef tjoptjop het volgende:
die haperige stream is echt zwaar irritant
ja?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:29 schreef tjoptjop het volgende:
die haperige stream is echt zwaar irritant
So truequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef Smoofie het volgende:
Bert heeft geen recht van spreken, hij stelt Kuyt op.
Omdat hij faaltquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef beantherio het volgende:
Waarom zit iedereen te haten op de sympathieke Katwijker?
google?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef sl44 het volgende:
Nederland scoort niet maar van de andere kant the uk doet dat ook niet en dat is goed nieuws.
Weet iemand trouwens wat oranje tegen schotland heeft gemaakt?
Ze spelen nu anders beter dan de afgelopen 10 jaar heb ik het ideequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:28 schreef Quisho het volgende:
[..]
Het is een tijdelijke coach. Waarschijnlijk word Redknapp het.
6-0 in 2003quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef sl44 het volgende:
Nederland scoort niet maar van de andere kant the uk doet dat ook niet en dat is goed nieuws.
De brilstand.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef sl44 het volgende:
Dan liever nog zo'n Oostblokker met een megafoonquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:29 schreef HighVolume het volgende:
Wat een ongeloofelijke tyfus band zeg !!!
Nee, geen anita, die is bijna nog slechterquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:31 schreef DaveGrohl het volgende:
Jezus wat is Pieters slechtBij psv al, waarom die kneus oproepen. Zet er desnoods anita of die ac milan emanuelson ofzo neer. :S
De UK speelt niet he, dat weet je?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef sl44 het volgende:
precies , emanuelson erin.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:31 schreef DaveGrohl het volgende:
Jezus wat is Pieters slechtBij psv al, waarom die kneus oproepen. Zet er desnoods anita of die ac milan emanuelson ofzo neer. :S
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom heeft Steek zo'n bananenpak aan, komt donkey kong er straks in of zo?
Haha ja. En dit is de eerste wedstrijd van de tijdelijke coach. Volgens mij heet hij Pearce.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:31 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ze spelen nu anders beter dan de afgelopen 10 jaar heb ik het idee
Echt hè, die vent speelt me een partij dramatisch :/quote:
ik wil t wel zeggen maar kan geen spoilers.quote:
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Waarom niet gewoon Van Persie op rechts en Huntelaar in de spits...
ooh ok nu is t duidelukquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gefrustreerd omdat hij analfabeet is, en steelt daarom allemaal letters en cijfers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |